Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Bare en uke etter siste sigarett, så kjenner jeg hvor deilig det er å være uten denne ekle vanen. Var hos en venninne idag og tok et glass rødvin og ble med henne ut på verandaen når hun skulle røyke og kjente INGEN sug! Tvert i mot, jeg skjønte kjapt hvor godt det var å holde seg unna! Jeg er en ikke-røyker! Jippi!! Anonymous poster hash: 160e8...8a8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 GRATULERER! Så flink du er! Fortsett slik, plutselig er en uke blitt en mnd, og etterhvert blir mnd til år Anonymous poster hash: 8aae9...5e6
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Gratulerer!!!!! Keep it up, girl!!! Anonymous poster hash: bf39f...60a
Bananahammock Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Så FLINK du er!!!! Fortsett sånn! Jeg sluttet med snus etter 8 år i januar. Det er så deilig å være uten. Lommeboka mi er helt enig
marsve Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Bare en uke etter siste sigarett, så kjenner jeg hvor deilig det er å være uten denne ekle vanen. Var hos en venninne idag og tok et glass rødvin og ble med henne ut på verandaen når hun skulle røyke og kjente INGEN sug! Tvert i mot, jeg skjønte kjapt hvor godt det var å holde seg unna! Jeg er en ikke-røyker! Jippi!! Anonymous poster hash: 160e8...8a8 Er det Allen Carr som står bak? "Jeg er en ikke-røyker" hørtes kjent ut
<3 2G <3 Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 Knall, sliter fortsatt litt med suget jeg. Over 1,5 år etter. Men har jeg klart så lenge så klarer jeg sikkert enda lengre
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 Tusen, tusen takk jenter :-D det føles så bra! Jeg har faktisk ikke lest den røykeslutt boka, men hørt at den har hjulpet mange! Ha en flott dag folkens :-D Anonymous poster hash: 160e8...8a8
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #10 Skrevet 28. august 2013 Knall, sliter fortsatt litt med suget jeg. Over 1,5 år etter. Men har jeg klart så lenge så klarer jeg sikkert enda lengre Du er kjempe flink! :-D gleder mec til jeg har vært røykfri i ovrer 1 år:) Jeg bruker å sjekke på nett hvordan kroppen har resturert seg etter så så lang tid, da blir et lite sug kjapt borte helt utrolig hvordan røyk ødelegger kroppen! Anonymous poster hash: 160e8...8a8
Anonym bruker Skrevet 28. august 2013 #11 Skrevet 28. august 2013 Knall, sliter fortsatt litt med suget jeg. Over 1,5 år etter. Men har jeg klart så lenge så klarer jeg sikkert enda lengre Du er kjempe flink! :-D gleder mec til jeg har vært røykfri i ovrer 1 år:) Jeg bruker å sjekke på nett hvordan kroppen har resturert seg etter så så lang tid, da blir et lite sug kjapt borte helt utrolig hvordan røyk ødelegger kroppen! Anonymous poster hash: 160e8...8a8 Haha, sorry for skriveleifene Anonymous poster hash: 160e8...8a8
<3 2G <3 Skrevet 28. august 2013 #12 Skrevet 28. august 2013 Knall, sliter fortsatt litt med suget jeg. Over 1,5 år etter. Men har jeg klart så lenge så klarer jeg sikkert enda lengre Du er kjempe flink! :-D gleder mec til jeg har vært røykfri i ovrer 1 år:) Jeg bruker å sjekke på nett hvordan kroppen har resturert seg etter så så lang tid, da blir et lite sug kjapt borte helt utrolig hvordan røyk ødelegger kroppen! Anonymous poster hash: 160e8...8a8 Haha, sorry for skriveleifene Anonymous poster hash: 160e8...8a8 Takk Går stort sett fint, bare noen dager innimellom det dukker opp. Går fort over heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå