Gå til innhold

oppkjøring i morgen!!! hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er den store dagen hvor jeg skal ha førerprøven. Jeg skjelver bare av å tenke på det. Er det noen som kan gi meg gode beroligende råd? Jeg er så livredd for å stryke.

Anonymous poster hash: 4c022...0ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å måtte si det, men er du så redd at du skjelver, så er jeg redd for at du ikke er klar til å kjøre bil. Du bør ikke ha førerkort hvis du ikke er trygg på å kjøre. 

Jeg håper jeg tar feil, og at du har trent tilstrekkelig til at det er forsvarlig at du får førerkort. Har du trent tilstrekkelig og kan å kjøre, så er jo saken grei - da handler det om en hyggelig biltur i morgen. 

Anonymous poster hash: cd69e...159
Skrevet

Beklager å måtte si det, men er du så redd at du skjelver, så er jeg redd for at du ikke er klar til å kjøre bil. Du bør ikke ha førerkort hvis du ikke er trygg på å kjøre.

Jeg håper jeg tar feil, og at du har trent tilstrekkelig til at det er forsvarlig at du får førerkort. Har du trent tilstrekkelig og kan å kjøre, så er jo saken grei - da handler det om en hyggelig biltur i morgen.

Hahaha, fy faen... At det går an :-P velger glatt å ikke svare akkurat på det du skriver der..

Skrevet

Det er veldig vanlig å grue seg foran oppkjøring :-) bare slapp av og pust godt ut før du setter deg i bilen så går dette her så bra skal du se :-) masse lykke til

Skrevet

Beklager å måtte si det, men er du så redd at du skjelver, så er jeg redd for at du ikke er klar til å kjøre bil. Du bør ikke ha førerkort hvis du ikke er trygg på å kjøre.  Jeg håper jeg tar feil, og at du har trent tilstrekkelig til at det er forsvarlig at du får førerkort. Har du trent tilstrekkelig og kan å kjøre, så er jo saken grei - da handler det om en hyggelig biltur i morgen.  Anonymous poster hash: cd69e...159

Deja vu! For eksakt en mnd siden, så var det ei her inne som ville ha råd til akkurat det samme som HI, og en Anonym bruker skrev det samme som denne Anonyme rett under HI innlegget. Got 'ya anonym;) Og til HI: har dessverre ingen råd til deg annet enn at prøv å ikke tenk så mye på førerprøven, tell inni deg og prøv å slapp av. Jeg vet hvordan du har det, for jeg var også et nervevrak da jeg skulle opp, men jeg bare prøvde å ikke tenke så mye på det og uansett skulle det gå bra, og det gikk bra. Ønsker deg lykke til og dette klarer du. :-)

Anonymous poster hash: f7d4d...078

Skrevet

Takk takk dere.

Kjøringen min er det ingenting i veien med. Og prøver å tenke at jo mer nervøs jeg er nå, jo bedre vill det gå. Men neimen ikke lett. Blir stresset da jeg hører om skrekk sensorer som stryker deg tvert på små filleting osv. Godt dette snart er overstått.

Skrevet

Hahaha, fy faen... At det går an :-P velger glatt å ikke svare akkurat på det du skriver der..

Gruer man seg for å kjøre bil, så bør man ikke kjøre bil! Da er man ikke klar for det. 

Skrevet

Gruer man seg for å kjøre bil, så bør man ikke kjøre bil! Da er man ikke klar for det.

Morroklumpen;-)

Skrevet

Takk takk dere.

Kjøringen min er det ingenting i veien med. Og prøver å tenke at jo mer nervøs jeg er nå, jo bedre vill det gå. Men neimen ikke lett. Blir stresset da jeg hører om skrekk sensorer som stryker deg tvert på små filleting osv. Godt dette snart er overstått.Anonymous poster hash: 4c022...0ea

Det går nok bra, skal du se :-) Men la oss få vite hvordan det gikk da;)

Anonymous poster hash: f7d4d...078

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...