Gå til innhold

Hårspenne til 3 mnd gammel baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har sååå mye hår. Finnes det hårspenner til så små, eller må jeg finne frem saksa ? :/

Anonymous poster hash: be39c...7ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes søte små med borrelås. Babybutikker eller nett.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Naboen her satte i hårspenner med borrelås fra fødsel, kunne sette alt håret i hestehale når jenta var 3,5 mnd ;) Så de er å få tak i.. Hun kjøpte det av noen som lagde det på hobby basis

Skrevet (endret)

De med borrelås faller bare av. Men på babymagasinet i Oslo har de en sånn liten pose med gummistrikker. De er bittesmå. ca sånn her -------  og er kjempeelastiske, så trenger ikke lugge baby for å få de på. Helt geniale!

pleier å flette håret til jenta mi i sideskill, eller en stor dusk på toppen, bare for å få det vekk fra øya. hun er 9 mnd og har hår nesten ned til midten av ryggen! :P

Man får også kjøpt sånne små gummistrikker på glitter eller noe tror jeg..

Endret av Skeptisimo
Skrevet (endret)

Vi har et par sløyfer/hårspenner som det er gummi på til jenta vår på 4 måneder. Kjøper du spenner med gummi inni så faller de ikke av. Jenta mi kan ha dem i en hel dag uten at de sklir ut. De er ikke så billige som vanlige hårspenner (tror de 2 jeg kjøpte kostet 65 kr pr stk eller noe), men det var faktisk verdt pengene, for de sitter som støpt og hun slipper å få håret i ansiktet. kjøpte de på en butikk der de selger merkeklær til babyer (vet ikke hva den heter), og har sett at de selger det i flere slike babybutikker.

Vi bruker også sånne små gummistrikker (kjøpte på Glitter).

Kjøpte først en billig spenne med borrelås. det vil jeg ikke anbefale. De sklir bare rett ut av det glatte babyhåret.

Endret av Abigael
Skrevet

Er dere ikke redde for at de skal rive dem ut og putte dem i munnen?.

Anonymous poster hash: 886f6...9f3

Skrevet

Finnes også hårspenner med et gunmibelegg på. Sitter supergodt i glatt babyhår, og lugger ikke.

Troooor jeg bestilte mine på epleskrinet.no, prikken over i'en står det iallefall på posen de kom i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...