Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Jeg drikker 3 liter lettsaft hver dag. Er aspartam skadelig? Vil gjerne ha fakta, ikke "synsing" Klarer ikke drikke så mye vann, og det er ikke aktuelt å bytte til sukkerholdig drikke med de mengdene jeg drikker. Anonymous poster hash: be1f1...028
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 http://tjomlid.com/2013/05/09/sote-logner-om-aspartam/ Anonymous poster hash: 684e5...dd3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Tja... Snakket med legen min om dette, da jeg drakk store mengder aspartam-vann, og det er ikke heldig, selv om jeg ikke tror at det er så ille som folk tror. Har du prøvd Farris Bris? Det ble min redning Anonymous poster hash: 182bc...f5d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Hvis du ikke trener hardt og lenge hver dag så drikker du trolig for mye - i hvert fall hvis du drikker noe annet utenom dette også. Da tapper du kroppen din for viktige mineraler. Tror det lureste er å google aspartam selv og lese og gjøre deg opp en mening selv. Her inne vil du trolig bare få en "krig" av argumenter hvor noen hevder det er helt ufarlig, mens andre påpeker at det kan ha store helseskader. Jeg har lest mye og føler meg rimelig oppdatert på temaet aspartam, men for hver gang du finner noe som sier det er ufarlig så finner du også noe som forteller at det er veldig farlig. Jeg har gjort meg opp en mening: Hvorfor ta sjansen når det er unødvendig? Jeg putter noen appelsin eller sitronskiver i en stor mugge, mynteblad kan også være godt, både jordbær og andre bær er også gode å ha i. Jeg kjøper f.eks. jordbær i store kvanta fra frossendisken, og så bruker jeg noen få bær i en stor mugge. Fyller opp om morgenen, blir bedre og bedre jo lenger det står utover dagen. Fyller bare på med mer vann og evt flere bær utover dagen. Anonymous poster hash: dc437...198
BikkjeBisk Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Tja, Aspartam blir brukt til å drepe maur. Vet ikke hva det kan si deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå