Gå til innhold

Svartid etter jobbintervju?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid er vanlig svartid etter jobbintervju? Vet jo at dette varierer en del, men hva er deres erfaringer? Etter hvor lang tid kan man vanligvis anse at man ikke får jobben og heller aldri vil motta noen tilbakemelding på at man ikke fikk jobben?

Anonymous poster hash: bc20d...e7c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om ca to uker .

Anonymous poster hash: aaa2a...b3b

Skrevet

Det kommer litt an på hvor mange søkere det var, hvor mange som var til intervju osv...

Men som regel innen en uke, maks to hvis det er mange og eventuelt flere runder.

Dessverre er det mange arbeidsgivere som ikke gir tilbakemelding dersom man ikke får jobben...

Anonymous poster hash: f2f53...6bc
Skrevet

Jeg fikk akkurat jobb, fikk beskjed dagen etter intervju ;) har ikke gått så fort tidligere!

Anonymous poster hash: f3745...648

Skrevet

Vi pleier å gi beskjed til alle som har vært inne til intervju. Det er normal høflighet og folkeskikk! Som oftest tar det ca en uke..

Anonymous poster hash: 37ee9...afc
Skrevet

Har gått 8 dager så jeg trodde jeg kunne anse slaget som tapt nå? Mange søkere, men de sa de ville ta en rask avgjørelse, var super positive på intervjuet (jeg er kritisk og tror alltid det verste). Ringte referanser samme dag... Ganske sikker på at referansene mine er gode, men har altså ikke hørt noe enda så egentlig gitt opp... Men synes det er veldig dårlig gjort av de å ikke ta en tlf og gi beskjed...

Anonymous poster hash: bc20d...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...