Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #1 Del Skrevet 27. august 2013 Hei! Synes jeg er forkjøla eller brygger på noe omtrent hver måned.Sånn har det vært de siste 2 årene etter at minstann begynte i barnehagen.Blir øitt bekymret for omjeg har en annen sykdom siden jeg blir så ofte dårlig, så lurte på hvor ofte det er vanlig å hangle/være forkjøla som småbarnsforeldre? Hvor ofte er du forkjøla? Lurer også på om jeg er bøitt mer syk etter at jeg ble så nøye på håndhygiene faktisk... Anonymous poster hash: 48ac9...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyønske �� Skrevet 27. august 2013 #2 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg er svært sjelden forkjølet. 1-2 ganger i året kanskje. Har ikke vært noe mer forkjølet etter at ungene begynte i barnehage heller. Er på 3 året med barnehagebarn nå. Jeg har også god håndhygiene. Jeg blir ikke annet syk heller. Spysyken hadde jeg for første gang på 22 år nå sist vinter, og det var på runde nr 2. Første gang(noen uker før) vi hadde det i hus slapp jeg unna. Influensa kan jeg ikke huske at jeg har hatt noen gang. Så jeg er nok velsignet med veldig godt immunforsvar(bank i bordet!.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah- Skrevet 27. august 2013 #3 Del Skrevet 27. august 2013 Nå har min gutt bare gått i bhg en mnd enda, men jeg synes jeg har vært nesten konstant syk siden han ble født likevel jeg. Eller, vi var vel friske det første halvåret, men så brakte det løs med omgangssyke og forkjølelse i ett kjør. Er forkjøla nå også, det kom en uke etter han begynte i bhg og sitter godt i. Får håpe vi alle får bedre immunforsvar etter hvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmelon Skrevet 27. august 2013 #4 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg er nok forkjøla noen ganger i året. Men, langt fra hver mnd. Må bare si at jeg VIRKELIG misunner dere som klarer å styre unna omgangssyken. Det skulle jeg gitt mye for åklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #5 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg også! Hadde den tre ganger i vinter, gruer meg til den kommer igjen! Anonymous poster hash: 414ca...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah- Skrevet 27. august 2013 #6 Del Skrevet 27. august 2013 Skulle ikke være anonym da, #5 var meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziiona Skrevet 5. september 2013 #7 Del Skrevet 5. september 2013 Er vel stort sett forkjøla 1-2 ganger i året. Høst- og vårforkjølelse. Vesla på 1,5 år har nesten ikke vært syk, men nå etter bhgstart har det begynt å skje mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raych Skrevet 16. september 2013 #8 Del Skrevet 16. september 2013 Nesten aldri. Det går sikkert 3-5 år mellom hver gang jeg har et snev av forkjølelse. Influensa har jeg aldri hatt. Merker ingen forskjell etter at ungene begynte i bhg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktoberbarn-11 Skrevet 6. oktober 2013 #9 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har i årevis hatt lett for å bli forkjølet. Men pleier ikke å få andre sykdommer. Jeg er vel forkjølet annenhver mnd sånn ca. Men bare i nesa som regel. Hoster lite. Det begynner med datteren min og etter noen dager har jeg fått det også. Utrolig slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 7. oktober 2013 #10 Del Skrevet 7. oktober 2013 Etter at småen begynte i barnehagen så var vi forkjølet konstant! Eller han hadde øyebetennelse annenhver uke.. Men etter at bhg begynte med strenge regler om håndvask på alle når vi kom og gikk, så har vi nesten ikke vært syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå