Gå til innhold

Kantbeskytter til babysengen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker enda, men babyen er bare 5 mnd ;) Hun skaller i sprinklene, så jeg har kjøpt en ekstra tykk. Hadde en tynn i begynnelsen, men likte ikke at hun slo hodet hele tiden!

Hva med å rett og slett knyte dobbeltknute? En skikkelig knute som babyen umulig kan klare å løsne?

Vi kommer sikkert til å bruke det til vi bytter seng. Men vet ikke hva som er vanlig? Orker ikke at smokker osv ramler på gulvet sånn at hun ikke får tak i de selv :)

Tok den bort da han var 5-6 mnd. Hadde en skummel opplevelse da jeg plutselig hørte skrik på babycallen. Så hadde han hodet under kantbeskytteren. Utrolig ekkelt.

Gutten min på straks 11 mnd dunker også hodet. Men skal aldri ha på kantbeskytteren igjen. Den er for SMÅ barn mener jeg :)

Tok den bort da han var 5-6 mnd. Hadde en skummel opplevelse da jeg plutselig hørte skrik på babycallen. Så hadde han hodet under kantbeskytteren. Utrolig ekkelt.

Gutten min på straks 11 mnd dunker også hodet. Men skal aldri ha på kantbeskytteren igjen. Den er for SMÅ barn mener jeg :)

Huff :/ Har en veldig høy kantbeskytter som blir "klemt" mellom sprinklene og madrassen. Babyen klarer aldri å få noe åpenrom hun kan sette hodet fast i.

Sliter selv med å få den løs med mindre jeg fjerner madrassen ;)

Men hadde en ekkel opplevelse med en kosebamse som ble liggende over ansiktet hennes, så hun har kun smokk og en liten koseklut i senga nå.

Vi har tredd vår ned mellom madrassen og sprinklene og knyt nede så de ikke har fått dratt opp sengekanten. De øverste snorene har fått dobbelsløyfe så de ikke klarer å knyte opp. Brukt sengekanten til de har flyttet ut av sprinkelsenga ved 2,5 års alder :)

Annonse

Frøkner vår på 2,5 år har fortsatt sin i sin IKEA seng. Slik smijernsseng som kan dras ut.. Vi kjøpte ny til sønnen vår. En slik som er 4-5 cm tykk og uten knyting. Den står helt av seg selv, og kan ikke brettet. Den er genial. :) bestilt på mimmis.no

Anonymous poster hash: 47539...d68

Til Storebror hadde vi kantbeskytteren på til han sluttet å sove i sprinkelseng da han var 2. Vår beskytter er ganske høy, og er derfor klemt godt fast mellom madrassen og sprinklene, og er godt knyttet med dobbeltknuter. Tror det skal litt til å løsne den. Storebror greide det i hvert fall aldri, og han var ganske så aktiv og turna rundt i senga ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...