Gå til innhold

Gjest og bad

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Hva er det du som regel alltid savner når du er gjest og må låne badet?

- Hva setter du pris på at står fremme, selv om du ikke forventer det?

- Hva synes du er ekkelt/litt for privat å se stå fremme?

Jeg savner ofte søppelbøtte. Faktisk mange som ikke har det. Håpløst når man har mensen... Også synes jeg det er litt håpløst når det ikke står frem minst en ekstra dorull. Dokost synes jeg også er en nødvendighet.

Og flere ganger står jeg bare å stirrer på sikkert 5 forskjellige håndklær og lurer på hvilken som er ment for å tørke hender etter vask.

Anonymous poster hash: d97bb...b49
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Har bossbøtte på badet, men har aldri opplevd at venner (som ikke overnatter) har kastet brukte bind eller tamponger oppi.

- Har stor korg med doruller under seksjonen på begge badene, så det er bare å forsyne seg.

- Har alltid håndsåpe og håndkrem stående framme. Mange blir tørre på henda når de vasker seg, og derfor håndkrem. Har også rene håndklær - ikke badehåndklær fremme. Gjemmer alltid vekk andre håndklær, slik at det skal være lett å se hvilket som er ment til å tørke seg på.

- Har også dokost, den står ved siden av doen. Har ikke noe skap å sette den i, så den får stå der, hvit og kjedelig fra Ikea.

Har ingenting privat - annet enn tannkost - stående fremme når vi får gjester. Da ryddes alt slik at badet ikke er rotete.

Anonymous poster hash: f424c...ebc
Skrevet

Irriterer meg også over såplebøtter og håndklær. Noen har også kattetoalettet på badet, greit nok. Men det er pyton når det ligger sand overalt på gulvet :wacko:

Jeg synes det er supert når det står en håndkrem fremme på vasken.

Skrevet

Trodde det var vanlig å ha med sin egen håndkrem? Bare min gjeng som har det i vesken? Vi bruker forskjellig alle sammen. Og synes ærlig talt det er kjipt når folk forsyner seg av mine ( dyre) kremer og gjerne bruker halve tuben.

Anonymous poster hash: a7d01...d75

Skrevet

Trodde det var vanlig å ha med sin egen håndkrem? Bare min gjeng som har det i vesken? Vi bruker forskjellig alle sammen. Og synes ærlig talt det er kjipt når folk forsyner seg av mine ( dyre) kremer og gjerne bruker halve tuben.

Du kunne jo eventuelt hatt en rimeligere håndkrem stående framme ;)

Skrevet

Det er mange som har håndkrem i veska ja. Men jeg synes det er en hyggelig gest å ha krem stående ved siden av håndsåpa.

Anonymous poster hash: 2384f...dea

Skrevet

Jeg blir veldig glad når det er et gjestehåndkle, god såpe og ekstra dopapir. Skulle det være noe annet jeg desperat trenger og ikke har i veska så spør jeg alltids.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...