Gå til innhold

Flere med hyppige murringer og kynnere?

Anbefalte innlegg

Begynner å bli utålmodig jeg;) Har kynnere hele tiden og murringer som er litt vonde men ikke noe mer. Har også hatt skikkelige tak noen ganger på rad før d stopper:( har ikke termin før 7 sept men tenkte at kroppen begynte å bli moden nå. Fikk modningsakupunktur til jm i går. Ikke merket store forskjellen. Slimproppen gikk for 1,5 uke siden. Prøvd Rikshospitalets oppskrift- nada!

Har vært hyper på å vaske ting, går turer( klarer ikke gå så mye pga kynnerne) og forsøker å holde meg så mye i bevegelse som mulig.

Kjerringråd mottas med takk:)

Fortsetter under...

Jeg har hverken murringer eller kynnere.. :( Termin på lørdag. 

Natt til fredag hadde jeg heftige kramper, regelemessige, slik at jeg måtte puste meg gjennom de. Vi skulle til å begynne å ta tiden på dem da de etter 4 timer stoppet. Lei av å bli lurt altså!

Angående modningsakupunktur.. det er ikke sånn at akupunkturen skal gjøre deg moden. Modningsakupunktur er sånn at når kroppen starter å modnes og åpne livmorhalsen, så skal akupunkturen forkorte tiden med 2 timer. 

Jeg har ikke mistet slimpropp heller, så her virker ingenting å skulle skje :)

Eneste annet jeg har hørt å prøve er å spise ananas....Ikke slit deg ut for mye med husvask og gåing, da det ofte bare bringer slitsomme kynnere, og ikke det man egentlig vil at skal skje; rier! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...