Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert en tråd som er laget hundrevis av ganger før, men trenger virkelig noen å sammenligne med..

Jeg og samboer er begge i starten av tyveårene, og har sex ca en gang i uka. Jeg synes dette er fryktelig lite, og er bekymret for at det er noe galt med forholdet vårt, men vi har god kjemi og sexen er fremdeles BRA, det føles liksom bare som at dagene er så korte, og mens jeg liker å legge meg tidlig og heller ligge litt i senga og slappe av før jeg sovner, så liker samboer å sitte oppe lenge og se på tv.. Jeg sitter ofte oppe til han legger seg, i håp om å "få noe", men når han omsider er klar til å legge seg, så er jeg så trøtt at sex ikke frister lengre... Noen ganger kan det gå to uker mellom hver gang vi har sex, fordi dagene bare flyr avgårde..

Anonymous poster hash: e07e4...0bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du må snakke med han pm hva du vil. I den alderen var det sjeldent mer enn 3 dager mellom. Nå, 10-12 år etter er vi mer på som dere. Fødte for 4 snart 5 mnd siden og er ikke helt bra enda. Venter å på å slutte med prevensjon.

Alle har forskjellige behov, dette må dere snakke om, det blir ikke bedre av seg selv.

Skrevet

Har prøvd å snakke med ham om det flere ganger, men han blir fornærmet og tolker det som et angrep mot manndommen hans.. Han har også nevnt at jeg må bli flinkere på å ta initiativ selv, og det vet jeg jo, men greia er at jeg har fryktelig dårlig selvtillit og føler at jeg kun kan ta initiativ når vi først ER på soverommet, og problemet er jo nettopp å få ham til å legge seg...

Skrevet

Da får dere enten fortsette sånn eller gjøre noe med det.

Spør om han kommer å legger seg han å da når du har lyst på sex?

Ellers får du ta det på stua, gjerne i sofaen ;) skjønner det er vanskelig å by seg frem, men du får jo ikke noe om du ikke ber om det ;)

Skrevet

Vi er som deg, HI. Men nå er jeg noen år yngre enn han, som er nærmere 30 enn 20. Det ble mye mindre samleie etter at vi fikk barn.

Anonymous poster hash: 900a0...7b2

Skrevet

Spør ham om han skal være med å legge seg hver. eneste. dag., men han tar den liksom ikke, og sier bare "klokken er bare elleve, jeg vil ikke legge meg ennå" eller noe i den duren, og da blir jeg fryktelig usikker på meg selv og tør ikke gjøre noe mer ut av det. Prøvde å gi ham et "klippekort" på blowjobs i valentinsgave, i håp om mer action, men det har han bare glemt bort i nattbordsskuffen... Men takk for råd i hvert fall, og jeg vet jo at jeg ikke får noe uten å be om det, men jeg skulle likevel ønske han kunne vise interesse for å få seg noe og legge seg samtidig som meg. :P Vi har nesten utelukkende sex i dusjen, og jeg synes det er kjedelig med så lite variasjon...

Skrevet

4 - 5 ganger.

Ta mere ingiativ ;)

Skrevet

I morrest fikk jeg meg noe etter en pause på ca 1 mnd! Gud hvor deilig, dette har jeg vene lenge på. Har tat det opp med han et par ganger og grunnen han oppgir er at han er sliten og at det blir bedre med tiden... Tja, får se da...jeg er sånn at jeg vil ha sex flere ganger i uka og blir litt grinete om jeg ikke får det..

Ingen tips fra meg desverre..

Anonymous poster hash: c0c9b...6d6
Skrevet

Godt å høre at vi er flere, i hvert fall! :P

Skrevet

Omtrent hver dag ( så lenge jeg ikke har mensen ) og da 3-4 ganger på en gang.

Anonymous poster hash: bc826...8ab

Skrevet

formiddag, midt på dagen og ettermiddag. OG før vi la oss, selfølgelig. Det var før vi fikk barn. Nå er vi stuptrøtt kl 21 men rekker kanskje en-to ganger i uka. Mer rett etter mensen og mindre rett før mensen!

Anonymous poster hash: dee3b...2c0
Skrevet

Vi hadde sex HELE tiden før vi ble gravide, men nå har vi sex alt i fra 1 gang annenhver uke til hver dag i uka. Dette kommer og går for oss, alt etter som hvordan det er på jobb for samboer, hjemme med meg osv. Det er normalt at sex daler litt etter en unge :)

Skrevet

Har du fortalt han akkurat dette du skriver her; at du har dårlig selvtillit og trenger initiativ fra han? Og evt spurt han rett ut hvordan hans behov for sex er? Hvis han ikke ønsker sex mer enn en gang i uka eller hver 14 dag, så kan det fort bli vanskelig for å han å tenke seg til at du ønsker mer hvis du ikke viser initiativet. I alle fall dersom han ikke vet hvorfor du ikke tar initiativ eller dytter han opp etter nærmeste vegg. 

Håper dere får tatt en god prat om det, for det er mye som kan løse seg dersom begge får snakke og begge må lytte. Sørg for at tvn er av og at du har hans fulle oppmerksomhet. Forklar at du ikke er ute etter å starte en krangel eller prøve å angripe han, og at regelen for kvelden er at ingen får lov til å avbryte den som snakker. Så forteller du din oppfatning av situasjonen og ser hva han mener om det. En sak har alltid to sider, og du skal ikke ta for gitt at han forstår hva du tenker eller at du føler deg alene når du går og legger deg for deg selv og skulle ønske han ble med. 

Skrevet

Vi har sex hver dag , alt fra 1 til 3 ganger om dagen. Sånn har vi hatt det siden vi ble ett par for litt over 5 år siden .

Anonymous poster hash: 294c0...ad7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...