Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Kutte ut alt? Fortsatt nattamme? Hvordan?? Gi meg tips Anonymous poster hash: f71ed...d78
trollemor86 Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Sånn gjorde jeg det begge ganger: 1: kutte ut nattamming 2: kutte ned på antall måltid 3: morgen og kveldsamming 4: bare morgen/kveld 5: slutt Fungerte fint for meg. Ble ikke noe melkespreng på denne måten da alt trappet sakte men sikkert ned.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Gjorde vel omtrent som hun over her, men kuttet ned til ett måltid om dagen og deretter hver annen dag. (hadde mye brystproblemer) Anonymous poster hash: 3d1e4...f29
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Sånn gjorde jeg det begge ganger: 1: kutte ut nattamming 2: kutte ned på antall måltid 3: morgen og kveldsamming 4: bare morgen/kveld 5: slutt Fungerte fint for meg. Ble ikke noe melkespreng på denne måten da alt trappet sakte men sikkert ned. Takk for tips hva gjorde du om babyen våknet om natta? Gikk du inn? Pappaen? Fikk babyen vann? Kun kos, så sove igjen? Kan jeg spørre hvor gamle de var når du slutta ? Anonymous poster hash: f71ed...d78
trollemor86 Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Eldste tror jeg var ca 3 mnd. Han fikk lengre og lengre soveøkter på natta av seg selv, så det ble aldri en kamp eller problemstilling. Yngste var verre... Han var vel en 6-7 mnd når vi sluttet på natten. Stor gutt som da spiste godt på dagen, både grøt og melk. Helsesøster mente at han absolutt ikke hadde behov for nattmat. Var allerede i "byssefelle" med ham pga urolige kvelder så han ble bysset i søvn før hvil, kveld og på natt til han var nesten året.. Vi tok nattekampen her på den måten av han ikke fikk noe før klokka 04:30. Så dro vi det lengre og lengre å var fornøyde når han greide seg til rundt 6. Nå bruker han få en flaske når han våkner om morgenen (14 mnd). Han sovner 18:00 på kvelden så jeg bruker gi ham melk om klokka er over 5. Han sover ofte et par timer til da. Vanligvis våkner han ikke så tidlig, men mellom 6 og 8 Far tok de første 2-3 nettene, da hadde gutten glemt puppen helt ut. Jeg prøvde for å se men han var ikke interesert i det hele. Da tok jeg over. Ga litt vann om han virket tørst, men det ble oftest etter gråte tokter syns jeg. Litt langt svar vist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå