Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Har dere en skrivebok for hvert fag? Og en for notater til forelesninger og en til notat til egenlesing? Eller en notatbok, og så tar dere arkene inn i en perm etterhvert? Hvordan organiserer dere det? Anonymous poster hash: 8cfd7...289
millemille Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Tar notatene inn i perm. En perm for hvert fag, samler også oppgaver og annen informasjon relatert til faget inn i samme perm. Dette er det som funker for meg.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Tar notatene inn i perm. En perm for hvert fag, samler også oppgaver og annen informasjon relatert til faget inn i samme perm. Dette er det som funker for meg. Det var det jeg tenkte først, men akkurat nå er alt bare rot Anonymous poster hash: 8cfd7...289
millemille Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Tar notatene inn i perm. En perm for hvert fag, samler også oppgaver og annen informasjon relatert til faget inn i samme perm. Dette er det som funker for meg. Det var det jeg tenkte først, men akkurat nå er alt bare rot Anonymous poster hash: 8cfd7...289 Jeg har også arkskillere og fordeler ark i ulike kategorier.
Magia Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Jeg begynner hvert semester med å lage et system med ulike skriveblokker for hvert fag, permer med skilleark for hvert fag osv. Etterhvert sklir det alltid ut, og arkene ligger og slenger og jeg har som regel bare samme skriveblokk i sekken. I eksamenstiden bruker jeg kanskje en times tid på å organisere alt igjen, bare for å finne ut at alt er mer kaotisk enn jeg trodde. Og så ender jeg hvert semester med å love meg selv at "neste semester, DA, da skal jeg være så flink og organisert!"
Balumpalump Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Jeg bruker en skriveblokk på 2 fag. Dvs at jeg skriver meg innover fra hver side av skriveboka. Prøvde en stund å ha en bok pr fag, men det skled ut ganske kjapt, lat som jeg er
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 en bok og putter notatene i en perm sånn inni mellom når det nærmer seg eksamen og panikken angriper :-p Anonymous poster hash: 4b15c...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå