Himmel og hav Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Noen som har erfaring med det? Jeg skal på to turer til ulike deler av Italia med bare et par dagers mellomrom, en jobbtur og en veninneweekend, og kjekk som jeg var, ihvertfall da, sa jeg til jobben at de ikke trengte å bestille returbillett for meg, for jeg tok heller et par feriedager og toget meg fra sør til nord. Vet ikke helt hvorfor jeg sa det, for jeg har aldri vært glad i å reise alene, og nå som det nærmer seg gruer jeg meg. Er det greit å komme seg rundt med tog i Italia?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Har vært på interrail to ganger, og det har vært veldig lett å reise med tog i Italia. Har kjørt tog på kryss og tvers fra Milano i nord til Napoli i sør. Anonymous poster hash: ff47b...d62
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Reiste en del i Italia på interrail for noen år siden, reiste alene, og storkoste meg! Ikke noe problem med tog der. Kos deg! Anonymous poster hash: 748a3...de2
Himmel og hav Skrevet 27. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2013 Så godt å høre. Da kan det til og med hende ei klørne uten retningsssans som meg får det til
Stolt mamma til småtroll Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Det går veldig greit å reise med tog i Italia. Gjort det mange ganger! Eneste du må huske på er å stemple billetten FØR du går ombord (ja, selv med gyldig billett), hvis ikke får du bot! God tur
Himmel og hav Skrevet 27. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2013 Det går veldig greit å reise med tog i Italia. Gjort det mange ganger! Eneste du må huske på er å stemple billetten FØR du går ombord (ja, selv med gyldig billett), hvis ikke får du bot! God tur Ok. Godt å vite! Takk
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 Reiste masse med tog i Italia i fjor sommer. Veldig bra forbindelser, helt grei komfort og ok priser. Ikke noe problem noe steder! Anonymous poster hash: 4fecb...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå