Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjør ingenting med de. Har ikke så mange men de som er er veldig mørke. Synes det er "styggere" med veiviser som man ser er babert/nappet hehe

Dessuten blir det finere når ungen kommer ut hvis man ikke har "tuklet" med dette håret :-P det forsvinner helt hvis man ikke har gjort noe med det, har ei venninne som enda går å napper på det.

Anonymous poster hash: 6cbf9...9c5

Jeg har også mye hår på magen, men tenker at det er best å la det være i fred...det er jo ikke slik at vi går rundt og blotter magene våre hele tiden uansett. Spesielt siden termin er på vinteren. 

Anonymous poster hash: 0f859...540

Annonse

Det er da en del av det å være gravid, så det kommer jeg ikke til å gjøre noe med:) vil ikke ha "stivere" hår på magen heller, noe håret gjerne blir etter barbering.. :P satser på at det går bort igjen etter graviditeten;)

Gjest flykræsj

Dersom jeg hadde hatt hårvekst på magen tror jeg nok jeg hadde fjernet med voks eller noe... Men da med tanke på eget velvære og mannen min (i den grad han hadde brydd seg). Hva jordmor/ lege måtte tenke hadde jeg ikke giddet å bry meg om. De ser så mye rart at de neppe tenker over noen hårstrå fra eller til.

Gjest Bjørketreet

Magen er blitt litt hårete av seg i graviditeten her også ja :lol:  Men de er ikke mørke og stive, bare sånn dun - og noe lenger enn vanlig. Har bare tenkt det er en midlertidig greie jeg, som forsvinner etter graviditeten. Har ikke tenkt på det en eneste gang når magen blottes hos jordmor/lege :P

Hadde jeg kunne velge selv og sagt ''nei takk, jeg vil helst ikke få masse hår på magen!'' så hadde jeg gjort det, men det kan jeg jo ikke, og barberer det i hvertfall ikke vekk, hehehe... Er jo bare uskyldige hår, vil ikke gjøre dem til store svarte monstre som de typisk blir etter barbering...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...