Gå til innhold

Hvor gammel når man bruker str 68?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mi er snart to mnd.. Tidlig?

Anonymous poster hash: 3e0be...20d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt fra 2-4 mnd når man starter tenker jeg! =)

Skrevet

Det sies vel at det skal passe 4-6 mnd.

Mine har vært 5-6 mnd når den størrelsen har blitt tatt i bruk. Det har vært av ganske gjennomsnittlig størrelse.

Anonymous poster hash: 29da3...03a
Skrevet

Mi er seks måneder, og er begynt med str 68 sånn smått nå. Hun passer noe, men enkelte bodyer er for lange i armene, og andre er generelt bare for store fremdeles. Mange bukser passer, hun er lang i beina, men de har tendenser til å være altfor store i livet. 

Anonymous poster hash: 0f3a7...d38
Skrevet

Min yngste var 68 cm fra 6-10 mnd, imens eldste hoppet over den dtørrelsen :-)

Skrevet (endret)

Gutten min er 4 mnd og en uke gammel, og han bruker str 62. Kan fremdeles bruke enkelte bodyer i str 56. Han er ca 63 cm lang og 7500 gram; stutt og kompakt  :) Så ei jente på 2 mnd som bruker str 68 vil jeg si er svært tidlig :) Hvor lang og tung var hun ved fødsel og hvor stor er hun nå?

Endret av Madolyn
Gjest sussie77
Skrevet

4-6 måneder. Min sønn begynte å bruke det da han var 3 måneder. Men nå var han litt stor.

Skrevet

Min datter har såvidt begynt med noe i 68 nå pga benlengde, hun er snart 4 mnd.

Skrevet

Min yngste sønn gikk rett i 62/68

Anonymous poster hash: 28dec...1ac

Skrevet

Mi var vel ca 6 mnd, gjekk over til 74 ved ca 9 mnd.

Skrevet

Min på 14 mnd bruker 68/74.

Anonymous poster hash: 2da15...78d

Skrevet

Min er 7 uker og bruker str 68. Stor. Men vanligvis er det rundt 4 - 6 mnd. 

Anonymous poster hash: cfdc2...74c
Skrevet

Gutten min er 4 mnd og en uke gammel, og han bruker str 62. Kan fremdeles bruke enkelte bodyer i str 56. Han er ca 63 cm lang og 7500 gram; stutt og kompakt :) Så ei jente på 2 mnd som bruker str 68 vil jeg si er svært tidlig :) Hvor lang og tung var hun ved fødsel og hvor stor er hun nå?

Hun var 4040g ved fødsel og 53 cm. På 6 ukers var hun 5690 og nesten 60 cm....

Skrevet

Mine tre har vært mellom 5 uker og 3 måneder når de har begynt med 68. Hun som begynte ved 5 uker var en stor baby, de andre helt gjennomsnittlige.

Det er litt forskjeller på hvor stort et 68-plagg er. I tillegg ser jeg at det er store forskjeller på når foreldre mener en størrelse/et plagg passer. Jeg liker at klærne til barna er litt romslige, da jeg hater trange/litt for små klær selv. Mens andre liker klærne mer "akkurat passe" - og jeg ser også unger i klær jeg ville sagt er litt snaue, men som er i den størrelsen foreldrene mener ungen bruker da, og dermed "passer".

Anonymous poster hash: 2bbe3...f0d
Skrevet (endret)

Gutten min er 4 mnd og en uke gammel, og han bruker str 62. Kan fremdeles bruke enkelte bodyer i str 56. Han er ca 63 cm lang og 7500 gram; stutt og kompakt :) Så ei jente på 2 mnd som bruker str 68 vil jeg si er svært tidlig :) Hvor lang og tung var hun ved fødsel og hvor stor er hun nå?

Hun var 4040g ved fødsel og 53 cm. På 6 ukers var hun 5690 og nesten 60 cm....

Stor og fin jente helt fra fødsel av da :-) Gutten min var 50 cm ved fødsel og 61, 5 cm ved 3 mnd ktr :-) Endret av Madolyn
Skrevet

Jenta mi er 16 uker og bruker 62/68 nå. Hun var ca. like stor på 3 mnd kontrollen som din på 6 ukers kontrollen ;) Det varierer jo veldig, det sier seg selv at en baby som var 47 cm og 2,5 kg ved fødsel kommer til å bruke de minste størrelsene lenger enn en som var 55 cm og 4,5 kg ved fødsel f.eks.

Anonymous poster hash: a7796...698
Skrevet

hmmm - jeg tror vi gikk over til 74 ved 1-årsdagen omtrent.....

Anonymous poster hash: 96284...be7
Skrevet

min er snart 10 mnd og bruker enda 62.. Noe 68. Bodyen i 68 i dag druknet hun i.. Så, cubus har i alle fall store størrelser! Kappahl ganske små.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...