Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 For nesten et år siden tok jeg ut seprasjon fra mannen, vi levde på hver vår planet og ingen ting fungerte. Vi bare søg energien ut av hverandre, aldri fornøyde, ingen av oss var vel egentlige lykkelige og muligheten til å bli det var små. Vi hadde sluttet å snakke ordentlig sammen, le sammen og ta tid til hverandre. Kanskje ikke så rart etter 11 år sammen. Uansett, mannen flyttet og jeg tok over huset og barna og det gikk bra helt til jeg ved juletider ble syk, jeg klarte nesten ikke å ta vare på meg selv, så mannen flyttet inn på gjesterommet. Sakte, men sikkert begynte vi å snakke sammen, le sammen og trives i hverandres selskap igjen og nå etter nesten et år har vi tilbragt to hele dager i sengen sammen. Bare nytt hverandre, ledd masse og stortkost oss. Når barna er hjemme sniker vi oss unna for å kline, ingen av os s vil gjøre noe annet enn å bare være sammen. Vi er som nyforelsket igjen å det er så utrolig deilig!! Jeg hadde aldri trodd at jeg kunne bli forelsket i sammen mann to ganger!! Det er rett å slett fantastisk å leve igjen!!! Siden jeg ikke vil dele dette med noen som jeg kjenner enda så måtte jeg bare dele det med dere!!! I`M IN LOVE!!!! Anonymous poster hash: 526c4...5cd
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Så herlig! Noen ganger trenger en gjerne bare litt tid fra hverandre. Mannen og jeg var sammen i 8 år når jeg gikk. Vi hadde 2 barn, hus og en mulig fremtid foran oss. Men pga. omstendigheter som egentlig ikke var personene gikk jeg. Etter hvert som tiden gikk, ca 2 år, og omstendighetene endret seg fant jeg ut at jeg ikke ville leve uten han alikevel og vi ble sammen igjen. Nå har vi giftet oss, kjøpt nytt hus og startet på en fremtid sammen igjen. Og jeg er lykkeligere enn noen gang Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Så søt historie! Anonymous poster hash: 7b1d6...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå