Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Var hos legen idag og når hun undersøkte meg så syns hun det kunne se ut som om jeg hadde litt ubalanse i bakteriefloraen i skjeden, muligens bakteriell vaginose. Hun mente at det holdt at jeg kjøpte melkesyrestikkpiller (vivag) på apoteket og prøvde dette, fikk altså ikke antibiotika. Burde jeg fått antibiotika? Kan dette være farlig? Er kun 15 uker på vei å hørte at det kunne ha en sammenheng med senabort! Noen som har bltt kvitt det med disse reseptfrie stikkpillene? Hilsen bekymret!! Anonymous poster hash: baf6e...6ee
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Dytter Anonymous poster hash: baf6e...6ee
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Gå til gynekolog! Tror du bør hamedisin, jeg måtte det! Anonymous poster hash: 619bb...209
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Jeg fikk påvist det på slutten av graviditeten fikk antibiotika i form av stikkpiller som skulle i skjeden. Men jeg fløy jo på toalettet mange ganger så de fungerte ikke. Sliter med det enda. 2 år etter fødsel, nå skal jeg få antibiotika som pilleform. Flagyl heter de. Dersom du er oppe å tisser mye om natten så ville jeg bedt om de med engang. Det er en risiko for abort og/eller for tidlig fødsel ved å ha dette så ville absolutt behandlet det. Anonymous poster hash: 21f2d...ddf
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Huff, da må jeg jo til legen igjen. Har jo ikke fått noe 100% sikkert svar på at jeg har dette men er kanskje greit å behandle uansett. Ingen som kun har prøvd vivag melkesyrekapsler og lykkes med det? Anonymous poster hash: baf6e...6ee
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Eller er det noen som faktisk har fått tidlig vannavgang pga dette?? Er det vanlig? Anonymous poster hash: baf6e...6ee
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 Dytt Anonymous poster hash: baf6e...6ee
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 Jeg fikk også det på slutten av graviditeten. Mener å huske at jeg fikk noe gele jeg skulle ta før jeg la meg. Hadde visst også noe som lignet polypper, men det ville gyn. ville ikke gjøre noe med før etter fødselen. Men de var borte på kontrollen etter fødsel. Anonymous poster hash: 5f637...107
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #9 Skrevet 27. august 2013 Ja men jeg har jo ganske så mange uker igjen og er redd for prematur vannavgang :-( Anonymous poster hash: baf6e...6ee
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Jeg hadde det utallige ganger under graviditeten. Fikk penicillin hver gang. Tok melkesyre tabl etter behandling for å forebygge-de retter opp bakteriefloran;)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #11 Skrevet 27. august 2013 Rart at jeg ikke fikk medisiner av legen da. Ho mente det var best å ta det vivag kapslene. Håper det tar det! Har jo ingen plager bortsett fra litt utflod, så kan ha det i en ganske mild grad da kanskje? Anonymous poster hash: baf6e...6ee
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #12 Skrevet 27. august 2013 Jeg hadde bakteriell vaginose. Dette fikk jeg bekreftet av legen ved en tidlig undersøkelse da jeg var rundt 6 uker på vei. Førstegangs gravid og uvitende så stolte jeg selvfølgelig på legen min...fikk aldri tilbud om pencilin noe jeg selvfølgelig burde fått!! Tenkte ikke noe mer på det. Når jeg var 13-14 uker på vei så spontanaborterte jeg:((( Helsikes lege...byttet lege rimelig kjapt.... i etterkant har jeg fått 2 barn og en gang min mor traff på legen så hadde min mor sagt at jeg hadde fått 2 barn og da hadde legen blitt sååå glad...samvittighet??! Idiot. Anonymous poster hash: afc17...c6e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #13 Skrevet 27. august 2013 Men åssen vet du at dette kom av BV? Kan jo ha vært en kromosomfeil eller lignende som ikke var forenlig med liv så kroppen rydda opp selv, eller haddr du vært på tidlig ul og sjekket at det var et friskt foster? Anonymous poster hash: baf6e...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå