Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Sa for tre veker sidan. Var på ultralyd sjukehus to dager etter aborten,dei sa det ikkje var rester. Blødde 1,5 veker før det blei lite og lyse-brunt ei halv veke. Hadde sex ein gong. Dagen etter kom det som såg ut som pittelitt rester, og så begynte eg å blø som mensen. Me er i syden,så veldig Trasig. Både cb eggl test som måler ned til 40 og billig g test er negativ i dag. Kan det rett og slett vera mensen som er komt så tidlig, eller er det dritt-aborten som varer og varer og varer og varer blir veldig veldig glad for slår. Anonymous poster hash: 7bfe6...11f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Hei! Så trist at du hadde en SA.... Det er fullt mulig at det er mensen. Jeg hadde selv en SA i juni. Den startet 6. juni og varte til 16. 21. juni kom mensen. Var til legen på sjekk. Det er egentlig bare et jævla herk etter en spontanabort. Neste mens kom seks uker etterpå. Klem Anonymous poster hash: a3954...d9b
Lillababy Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Tusen takk både for svar og for klem! Det er min andre, noko herk ja!!!!lykke til vidare til deg og!
Lillababy Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Fann ikkje igjen anonym knappen på mobilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå