Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Må kjøpe ny sportsvogn fordi kombivogna til BRIO som vi har er helt idiotisk dårlig... SÅ: Hvilken sportsvogn passer best fra 6 mnd og oppover? Kommer til å bli brukt mye på vinteren med mye snø... Vil gjerne kjøpe brukt... Anonymous poster hash: 2a74c...46a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 INGEN med meninger???? Troe jeg ikke på! HI Anonymous poster hash: 2a74c...46a
Bustetroll Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 (endret) Tfk =)Store solide hjul. Og veldig romslig, så plass til masse dun og dyner Hm, når jeg tenkte sportsvogn tenkte jeg automatisk 3hjuling jeg, he he.Simo er perfekt på vinterføre og norske forhold i alle fall. Endret 27. august 2013 av Skeptisimo
☆☆☆ Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Har ikkje noko vondt å seie om vår city cross. Men om eg var ferdig med bagperioden og ikkje skulle ha fleire barn ville eg vurdert ei "rein" sportsvogn (ikkje duo eller kombi) for å unngå kompromiss løysingar på vogna. Ville sett på emmaljunga scooter, men har aldri orøvd den og kan difor ikkje kome med erfaringar.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Har ikkje noko vondt å seie om vår city cross. Men om eg var ferdig med bagperioden og ikkje skulle ha fleire barn ville eg vurdert ei "rein" sportsvogn (ikkje duo eller kombi) for å unngå kompromiss løysingar på vogna. Ville sett på emmaljunga scooter, men har aldri orøvd den og kan difor ikkje kome med erfaringar. Er city cross ei kombivogn? HI Anonymous poster hash: 2a74c...46a
TøffiTrynet☠ Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Sjekk ut Brio Go. Den har jeg vært veldig glad i.
☆☆☆ Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 Har ikkje noko vondt å seie om vår city cross. Men om eg var ferdig med bagperioden og ikkje skulle ha fleire barn ville eg vurdert ei "rein" sportsvogn (ikkje duo eller kombi) for å unngå kompromiss løysingar på vogna. Ville sett på emmaljunga scooter, men har aldri orøvd den og kan difor ikkje kome med erfaringar. Er city cross ei kombivogn? HI Anonymous poster hash: 2a74c...46a Duovogn (om ein kjøper city bag). Det fine med den er at ein kan velge kva vei ungen skal sitte, men t.d. scooter er mykje mindre samalagt då sittedelen og understellet er i eitt.
StineT Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 TFK var test taper i siste nr av foreldre og barn. De testa sikkerhet. Jeg har en Quinny Xl freestyle comfort som vi digger på sommer, høst og vår, men ville aldri brukt 3-hjuling på vinteren. Da bruker vi en 4-hjuling..
SophiesMum<3 Skrevet 27. august 2013 #9 Skrevet 27. august 2013 Veldig fornøyd med emmaljunga scooter 2.0 :-)
Gjest sussie77 Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Vi har emaljunga scooter. Og veldig fornøyd med den.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #11 Skrevet 27. august 2013 Her sto det mellom enmaljunga scooter og babyjogger city elite. Jeg endte på eliten, og etter å ha fått prøve scooter i ettertid er jeg sjeleglad for at det ble eliten. Jeg er superfornøyd med den! Scooteren er lite lun, dårlig trillekomfort i forhold, og den knirker lett. Anonymous poster hash: da53d...d98
Bustetroll Skrevet 27. august 2013 #12 Skrevet 27. august 2013 TFK var test taper i siste nr av foreldre og barn. De testa sikkerhet. Jeg har en Quinny Xl freestyle comfort som vi digger på sommer, høst og vår, men ville aldri brukt 3-hjuling på vinteren. Da bruker vi en 4-hjuling.. Tfk er vel ;MYE stødigere enn quinny ? Alle forum og sider jeg tittet på før jeg skulle velge 3hjuling sa alle at quinny var kjempevinglete og ustødig, derfor burde jeg velge tfk. Ville aldri brukt 3hjuling med babybag uansett, men tfk som sportsvogn er ikke usikker
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #13 Skrevet 27. august 2013 SIMO er den beste vognen vinterstid. Anonymous poster hash: 68db5...d71
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #14 Skrevet 27. august 2013 Babyjogger city elite! Kjempegod å trille, lett, stødig, romslig, veldig bra skjerm som kan settes i flere nivåer, superenkel å slå sammen, liten sammenlagt. Anonymous poster hash: 7ad46...bdd
Lykke X 4 Skrevet 27. august 2013 #15 Skrevet 27. august 2013 City cross eller Brio go fordi de har vendbar sportsdel. Det er et MUST til et så lite barn :-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #16 Skrevet 27. august 2013 Tfk, ingen over, ingen ved siden av! Den mest geniale vognen jeg har hatt, og har hatt en del vogner inn og ut av huset i løpet av de siste 6 årene. Om du skal ha en robust sportsvogn som passer til alle fører og sesonger ville jeg valgt tfk twist eller evt joggster 3 (joggster tre kommer med fast fremhjul, men du kan kjøpe læsbart svignhjul som tilbehør). De har store gode lufthjul ("12"), god fjering, stor og lun med stor kalesje, innebygget myggnett med solskjermkant, lang liggedel (100cm), den blir liten sammenlagt (får vår in i bagasjen sammen med bager ol i en sedan) lett og håndtere, stor og godt oppbevaring under (eneste negative er at det er litt vanskelig å komme til den om barnet sover i flat liggestilling). Den har 3 supre store "lommer" som man kan feste av og på vognen ved behov (vi bruker de til å ha med bleier, våtservietter, tutter osv når vi ikke vil ha med stelleveske) og på joggster 3 er det og to store lommer i kalesjen. Den har ikke vendbar sittedel men for oss er det ikke et minus (det er titteluke i kalesjen i tillegg), vi begynte å bruke tfk sportsvogn da vår lille var 8mnd og ho elsket å sitte fravent å få med seg alt som skjer rundt, ho nektet å sitte i emmaljungavognen som vi da hadde som vogn 2 der sittestillingen er vendbar men hadde ho mot meg, så det ble enten fravent på emmaljungaen eller i tfk vogna. Ellers så har jeg hatt Mtb urban jungle, tetunia s spirit, simo kombi, brio go, easywalker sky babyjogger city elite bugaboo camelon (den solgte jeg etter 2 uker for den var ubrukelig på vårt føre om vinteren og jeg bor i rogaland) quinny zapp (genial ekstravogn som kan ligge i bilen til å bruke på kjøpesenter osv, samt at man kan ha den som håndbagasje på fly om man skal ut å reise med vognbarn) Brio race. Basson. Og et par slike av ukjente merker som Marita vogn og Herkules som ikke kan sammenlignes med de gode merkevognene vi har her i norge. Men ingen av disse vognene har vært i nærheten av den kvaliteten tfk har. jeg har ikke brukt babybag på tfk vognen så vet ikke mtp ustødigheten som blir nevnt i f&b testen, men som sportsvogn er der helt super. Nærmest syntes jeg enten er Mtb urban jungle eller Babyjogger city elite, men følet vi har større muligheter med tfk. Dette høres nesten ut som en propaganda for tfk, det beklager jeg. Men for meg kommer det aldri til å bli en annen sportsvogn. Anonymous poster hash: 7fed4...ed6
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #17 Skrevet 27. august 2013 Mountain buggy, kjempegod!! Anonymous poster hash: 3e8d4...bd5
Fullrulle86 Skrevet 27. august 2013 #18 Skrevet 27. august 2013 Emmaljunga scooter! Men siden barnet ditt bare er seks måneder ville jeg kanskje heller gått for city cross. Det er ei god sportsvogn der barnet kan sitte begge veier:) lun, stabil og god kvalitet. Lett å få solgt brukt etterpå.
StineT Skrevet 27. august 2013 #19 Skrevet 27. august 2013 TFK var test taper i siste nr av foreldre og barn. De testa sikkerhet. Jeg har en Quinny Xl freestyle comfort som vi digger på sommer, høst og vår, men ville aldri brukt 3-hjuling på vinteren. Da bruker vi en 4-hjuling.. Tfk er vel ;MYE stødigere enn quinny ? Alle forum og sider jeg tittet på før jeg skulle velge 3hjuling sa alle at quinny var kjempevinglete og ustødig, derfor burde jeg velge tfk. Ville aldri brukt 3hjuling med babybag uansett, men tfk som sportsvogn er ikke usikker TFK var test taper i siste nr av foreldre og barn. De testa sikkerhet. Jeg har en Quinny Xl freestyle comfort som vi digger på sommer, høst og vår, men ville aldri brukt 3-hjuling på vinteren. Da bruker vi en 4-hjuling.. Tfk er vel ;MYE stødigere enn quinny ? Alle forum og sider jeg tittet på før jeg skulle velge 3hjuling sa alle at quinny var kjempevinglete og ustødig, derfor burde jeg velge tfk. Ville aldri brukt 3hjuling med babybag uansett, men tfk som sportsvogn er ikke usikker er forskjellige Quinny vogner da.. jeg har prøvd en tfk også før jeg kjøpte min Quinny. Opplevde Quinny bedre, den kjentes stødigere ut rett og slett.. Men det er stor forskjell på Quinny Zapp, Quinny Freestyle, Quinny XL Freestyle og Freestyle comfort som jeg har da.. Jeg kjøpte også min Quinny som sportsvogn, så aner ikke hvordan den er med babybag. Jeg anbefaler uansett å dra i butikk å prøve de ulike vognene før man kjøper.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #20 Skrevet 27. august 2013 På Brio smile kan sittedelen vendes begge veier Anonymous poster hash: 03d34...a41
Anonym bruker Skrevet 29. august 2013 #21 Skrevet 29. august 2013 Har ikkje noko vondt å seie om vår city cross. Men om eg var ferdig med bagperioden og ikkje skulle ha fleire barn ville eg vurdert ei "rein" sportsvogn (ikkje duo eller kombi) for å unngå kompromiss løysingar på vogna. Ville sett på emmaljunga scooter, men har aldri orøvd den og kan difor ikkje kome med erfaringar.Er city cross ei kombivogn?HIAnonymous poster hash: 2a74c...46a Duovogn (om ein kjøper city bag). Det fine med den er at ein kan velge kva vei ungen skal sitte, men t.d. scooter er mykje mindre samalagt då sittedelen og understellet er i eitt. City cross er en ren sportsvogn som man KAN kjøpe citybag til hvis man vil, det er ikke en duovgn. Scooter ikke mye mindre sammenlagt nei, de tar faktisk omtrent like stor plass. Anonymous poster hash: 33f29...706
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå