Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 En av mine gamle forelesere - virkelig en godt voksen mann, sikkert 45 - har profilbilde på fb der han kliner med kjæresten (som også var student sammen med meg). Jeg synes det er utrolig lite profesjonelt og litt ekkelt, egentlig, å legge privatlivet sitt ut sånn; utrolig tenåringsaktig. Er det jeg som er ute og sykler? Anonymous poster hash: 799be...a64
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Du fikk vel fin sykkel tur. Anonymous poster hash: 04156...625
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 'Virkelig en godt voksen mann på 45 år' Tipper du er knapt 20 selv Men klinebilder kan kun til nød gå for 16 åringer altså. Anonymous poster hash: d999b...6f2
ms.Pond Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Vel, det er nå en gang sånn at facebook er en åpen arena hvor folk kan legge ut hva de ønsker. Og ikke alle har like stort gangsyn når det kommer til hva som er passende og ikke. Jeg har egentlig bare begynt å lukke øynene for det jeg ikke liker at folk legger ut, evt blokkere personen dersom det er noe som skjer til stadighet, Men ingen kan (dessverre) fortelle andre hva de skal legge ut eller ikke, så lenge det ikke bryter med personvernloven.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 En godt voksen mann på 45? Skandaløst! Det uprofesjonelle her er vel at du har ham som venn på fb? Hans privatliv er hans privatliv, han er ikke på jobb på fb... Anonymous poster hash: 5c1ec...e37
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Jeg synes ikke det passer seg. Uansett alder. Anonymous poster hash: 747a7...077
♥Nemi♥ Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 Jeg vet om en godt voksen mann som står med handa si å gnikker på snabelen sin på profilbilde. Hva foretrekker du? :-)
frk Nilsen Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 Litt fjortis med klinebilder på FB, ikke minst som profilbilde. Men for all del, det finnes verre profilblider enn klinings
katten og krapylet Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Jeg vet om en godt voksen mann som står med handa si å gnikker på snabelen sin på profilbilde. Hva foretrekker du? :-) Hahaha seriøst? Fantastisk
♥Nemi♥ Skrevet 27. august 2013 #11 Skrevet 27. august 2013 Jeg vet om en godt voksen mann som står med handa si å gnikker på snabelen sin på profilbilde. Hva foretrekker du? :-) Hahaha seriøst? Fantastisk Helt seriøst! Vettu, nå er jeg så sliten at jeg måtte lese nicket ditt maaange ganger. Leste Klitten og kryphullet, to ganger! :-p
Gjest Gullguttene Skrevet 27. august 2013 #12 Skrevet 27. august 2013 Syns det er rart at du er venn med foreleseren på fb... Men uansett, klinebilder hører ikke hjemme på Facebook etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #13 Skrevet 27. august 2013 Klinebilder er bare ekkelt! Jeg har ei på fb som har kline/kyssebilde av seg og mannen. De er vel over 40. Det verste er at det ser ut som hun står å kysser seg selv i speilen, da hun og mannen er kliss like Samme korte krøllete hår, og samme trekk i ansiktet. Anonymous poster hash: c94e9...2dc
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 27. august 2013 #15 Skrevet 27. august 2013 hehe leste bikinilinje jeg:p
katten og krapylet Skrevet 3. september 2013 #16 Skrevet 3. september 2013 Jeg vet om en godt voksen mann som står med handa si å gnikker på snabelen sin på profilbilde. Hva foretrekker du? :-)Hahaha seriøst? Fantastisk Helt seriøst! Vettu, nå er jeg så sliten at jeg måtte lese nicket ditt maaange ganger. Leste Klitten og kryphullet, to ganger! :-p Hahaha, så ikke denne før nå, håper du har fått sovet ut og leser bedre nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå