ms.Pond Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Men jeg vil likevel ønske alle krangledamene en god dag! Mange fine damer har forsvunnet, men det er også mange fine damer igjen her fortsatt. Håper vi kan klare å holde på den gode stemningen som krangle er kjent for! Jeg blir i alle fall her en stund til og ser hvordan ting utvikler seg fremover. Her er morgenkaffen i full sving, frokost underveis, og sola stråler i vinduskarmen og minner meg på at jeg må pusse vinduer i dag Junior er i bhg og mannen på jobb, og jeg har fri - fri - FRI! Og det på en finværsdag! Jøje meg Ha en fortreffelig morgen vakre damer!
frk Nilsen Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 God morgen mama foodie og andre flotte kranglere Hjemme med ungene pga planleggingsdag så her er det fortsatt pysj til barneTV. Har rukket å hive over en maskin klær og drukket en dobbel americano (elsker kaffemaskinen min) Så herlig med fri helt alene, midt i uka! Det drømmer jeg og om. Jeg har ingen planer med å forsvinne enda, men må jo innrømme at det er ganske trist at så mange av de flotte krangledamene er borte.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Heihei dere! God morgen. Atter en solskinnsdag. Gleder meg veldig over muligheten til å gå på jobb kun iført kjole, sandaler og cardigan (som jeg vet blir for varm i ettermiddag). Strålende er det, rett og slett. La oss ikke fortvile er mitt motto i dag og må si det var godt å logge på med en så hyggelig ny tråd!
Miss Hannigan Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 God morgen. Du må da ikke finne på å vaske vinduer på soldager! Det sa min mor alltid, og man skal høre på sin mor! Ellers håper jeg de gamle kan finne veien tilbake, ettersom noe skulle foregå moddemessig denne uka. Jeg venter på fortsettelsen og ser det litt an. Forresten var det litt annerledes da krangle var anonymt, da slapp man skravlere og kranglere på samme forum, det er da gnisningene blir verst, synes jeg.
bIomstre Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 God strålende morgen! Spasertur til jobb via kaffebaren, en bra dag så langt! Pusse vinduer? Snart regner det jo sidelengs likevel, så da fikser det seg selv
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 God morgen herlige krangledamer! Her er dagen fullsatt med jobb og diverse ærender, men sola skinner og jeg smiler Pusse vinduer sa dere? Æsj, det tar vi en annen dag! Skål med en kopp kaffe og ønsker dere alle en flott dag
ms.Pond Skrevet 27. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2013 Haha nå har dere overbevist meg Vinduene går ikke sin vei (enda i alle fall), så da blir det heller fjelltur i finværet! Godt å se at det er strålende fint humør og vær hos så mange! Frokost og kaffe inntatt, nå er det på med joggesko og opp i fjellet
frk Nilsen Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 Her i huset er det forresten mannen som vasker vinduer så jeg bryr meg ikke, uansett hvor møkkete de er. Ikke min jobb
frk Nilsen Skrevet 27. august 2013 #9 Skrevet 27. august 2013 Haha nå har dere overbevist meg Vinduene går ikke sin vei (enda i alle fall), så da blir det heller fjelltur i finværet! Godt å se at det er strålende fint humør og vær hos så mange! Frokost og kaffe inntatt, nå er det på med joggesko og opp i fjellet God tur!!
☆☆☆ Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Fjelltur er absolutt best på seinsommar/tidleg haust
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. august 2013 #11 Skrevet 27. august 2013 God morgen til alle fine damer- eller, god formiddag, kanskje! Her er det vakkert vær og varmt, og jeg har allerede rukket å tørke støv, vaske bad, støvsuge og vaske gulv. Innimellom pupping, mating og drikke-kaffe-med-kakaoing. Vindusvask er dog mannens jobb, jeg har vel ikke gnukket på et vindu siden jeg traff ham for 10 år siden. Og eneste grunnen til at huset er nedvasket er at presten kommer på dåpssamtale ikveld, haha! God tur opp i fjellet, og fortsatt finfin dag til dere andre!
LanzaroteJenta Skrevet 27. august 2013 #12 Skrevet 27. august 2013 Hei og hopp! Bekkenløsning er kjempetøft, så jeg sitter i sofaen å "leker" på avstand med 2åringen. Skal innrømme at det skal bli godt når barnehagen åpner igjen på Mandag. 3 uker + litt til termin *puste, puste*
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. august 2013 #13 Skrevet 27. august 2013 Bekkenløsning er ikke noe spøk på slutten. Ohoi det kan gjøre bra vondt altså. Fint du kan få dyrket en litt mer vegetativ tilstand ved hjelp av barnehageavlastning snart. Hold ut og puhuustee....
ms.Pond Skrevet 27. august 2013 Forfatter #14 Skrevet 27. august 2013 Åh, det ble en luksuriøs dag i dag! Tasle over vidda i mitt eget tempo, akkopagnert av en og annen sauebjelle. Helt vindstille, knallblå himmel og en sol som bakte fra himmelen, selv midt på vidda. Og gulroten (siden jeg går på kur og ikke kan spise snop) ble en halvtimes snoozing på en hvit sandstrand ved et glitrende vann. Jepp, virkelig skjønt. Ikke noe bading da, ettersom jeg fikk krampe i alledere i leggdybde. Men littebitt solbrent akkurat nå. Det er helt ok. Håper alle har hatt en fin dag, og at bekkenløsninger og andre plager går fort over. Jeg legger ved dagens blinkskudd med svette føtter og hårete legger til allmen nytelse
ms.Pond Skrevet 27. august 2013 Forfatter #15 Skrevet 27. august 2013 Hei og hopp! Bekkenløsning er kjempetøft, så jeg sitter i sofaen å "leker" på avstand med 2åringen. Skal innrømme at det skal bli godt når barnehagen åpner igjen på Mandag. 3 uker + litt til termin *puste, puste* Uff, masse symp, bekkenløsning er ingen spøk. Håper du får hjelp og litt avlastning hjemme til bhg starter og du kan fokusere mer på deg selv i løpet av dagen.
Iiiiik Skrevet 27. august 2013 #16 Skrevet 27. august 2013 Mamma vasker våre vinduer. Skikkelig trippeglede - reise på helgetur med mannen, barnevakt her hjemme og så komme hjem til rene vinduer. Når jeg ser ut, innser jeg at det er en stund siden forrige langweekend... Planleggingsdag allerede, frk Nilsen? Ferien er jo bare så vidt over. Vi hadde to dager i midten av august, greiere det synes jeg når det tas før alt er i gang. Sola har skint hos oss også, det har virkelig vært en herlig august! Takk for nydelig bilde, mama foodie!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. august 2013 #17 Skrevet 27. august 2013 Åh, det ble en luksuriøs dag i dag! Tasle over vidda i mitt eget tempo, akkopagnert av en og annen sauebjelle. Helt vindstille, knallblå himmel og en sol som bakte fra himmelen, selv midt på vidda. Og gulroten (siden jeg går på kur og ikke kan spise snop) ble en halvtimes snoozing på en hvit sandstrand ved et glitrende vann. Jepp, virkelig skjønt. Ikke noe bading da, ettersom jeg fikk krampe i alledere i leggdybde. Men littebitt solbrent akkurat nå. Det er helt ok. Håper alle har hatt en fin dag, og at bekkenløsninger og andre plager går fort over. Jeg legger ved dagens blinkskudd med svette føtter og hårete legger til allmen nytelse OOoooh, hått legs, mama For en fantastisk utsikt til å bli helt zen av.
frk Nilsen Skrevet 27. august 2013 #18 Skrevet 27. august 2013 Mamma vasker våre vinduer. Skikkelig trippeglede - reise på helgetur med mannen, barnevakt her hjemme og så komme hjem til rene vinduer. Når jeg ser ut, innser jeg at det er en stund siden forrige langweekend... Planleggingsdag allerede, frk Nilsen? Ferien er jo bare så vidt over. Vi hadde to dager i midten av august, greiere det synes jeg når det tas før alt er i gang. Sola har skint hos oss også, det har virkelig vært en herlig august! Takk for nydelig bilde, mama foodie! Mannen var hjemme i går, så her er det to på rappen. Er vel ingen før nyåret håper jeg. Hadde tenkt å bruke ekstra flex på jentetur i stede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå