Gå til innhold

Hva tenker dere om jenter som poster flere bilder av seg selv hver dag på FB, og

Anbefalte innlegg

Skrevet

omtrent "lever" for likes? En kamerat dater en slik jente, og det irriterer han at hun trenger disse tilbakemeldingene fra andre menn. Men er det riktig av han å reagere..?

Anonymous poster hash: 33cf7...bc2

Fortsetter under...

Skrevet

I love me

Anonymous poster hash: d20a9...ed6

Skrevet

Spør typen til fotballfrue. Han har god erfaring med den slags.

Anonymous poster hash: d6eed...e7b
Skrevet

For meg blir det litt sånn at du vet hva du får, eller visste hva du fikk. Jeg kan ikke be mannen om å slutte å røyke bare "fordi" om han røykte når jeg traff han og han da sa at det var han.

Han burde da tatt i betraktning at det ville fortsette fremover. Men selvfølgelig er det ikke noe problem å prate med henne og høre hva det går i. Kommer an på hvordan han vil reagere. Nekte henne blir feil synes jeg.

Jeg tenker at hun har behov for oppmerksomheten for å få litt bedre selvtillit eller selvbilde.

Skrevet

hvordan vet han/du at det er tilbakemeldinger fra andre menn hun er ute etter?

kanskje det er tilbakemeldinger fra begge kjønn hun er interessert i?

tilbakemelding kan bety så mangt. Kanskje hun bare er interessert i å vise vennene sine hva hun gjør om dagen og holde dem oppdatert? Jeg syns det er koselig når mine venner legger ut dagligdagse ting de gjør. Dritkjedelig med de vennene på FB som ALDRI deler og bare raker ned på de som deler. Hva i alle dager gjør de på FB da? Hvis det er kun for chat kunne de like gjerne brukt en annen chattetjeneste..

Anonymous poster hash: 4db88...c7a
Skrevet

Det er jo den nye "folkesykdommen" på sosiale medier, hvor popularitet måles i antall likes. Nok en måte å søke bekreftelse på at man er god nok og søke sosial aksept. 

Man kan kanskje spørre seg om det er mangel på selvtillit som gjør at folk ønsker den type oppmerksomhet, eller om det er generell oppmerksomhetstrang, vise seg fram eller noe annet. Det er sånt han kan finne ut om han snakker med henne om det. Da er det også lettere å ta stilling til hva man kan og bør gjøre med det, om noe. I seg selv er det ufarlig, men det kan også ligge mer til grunn som kan være verdt å få litt lys på. 

Dersom det plager han, så kan han ta det opp med henne, det bør være akseptabelt når han er kjæresten hennes. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...