*oktobergutt 12* Skrevet 27. august 2013 #1 Del Skrevet 27. august 2013 Gutten min på 10 1/2 mnd har begynt å våkne rimelig ofte på natta nå og vil bare roe seg ned med puppen. Jeg er sliiiiten og syntes nok er nok nå. ORKER ikke denne puppingen lenger. I tillegg har han begynt å bite masse + han vil ikke ha pupp på dagtid. Jeg merker at produksjonen er blitt betydelig liten også. MEN han tar ikke flaske, kun vann til måltider. Hvis vi nå tar denne kampen en gang for alle..... hvordan skal jeg vite han får i seg nok væske? Tissebleiene er ikke så tunge som de brukte å være før.... men jeg tilbyr han masse å drikke på dagen (vann etc) men han vil bare ha litt. Dere som har babyer som ikke drikker mme - Hvordan ser deres måltider ut i løpet av en dag ? Trenger sårt noen råd her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling<3 Skrevet 27. august 2013 #2 Del Skrevet 27. august 2013 Jenta mi vil heller ikke ha mme får mm 1-2 ganger morgen og kveld (før leggetid)ikke alltid hun orker på kvelden. Hun biter og leker med puppen på dagtid derfor har vi kuttet ut. Hun får vann til alle måltider. Får ca 3 måltid med grøt og den inneholder jo vann og mme så det virker som hun får nok væske. Bleiene varierer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #3 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg ammer stort sett bare to ganger pr dag, men lille drikker en god del vann. Vi erfarte at vanninntaket ble mye bedre da vi kjøpte avent-kopp med sugerør. Anbefaler å prøve det. Anonymous poster hash: 97526...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 27. august 2013 #4 Del Skrevet 27. august 2013 Spiser han godt med mat på dagen da? Jenta mi (som er lik gutten din med denne puppingen på natten) spiser ikke mye fast føde ennå for hun er så veldig fornøyd med puppen. Hun vil ha pupp annenhver time hele dagen også. Hun drikker ikke så mye vann men får tilbud om det til hvert måltid. Prøver å få i henne brød slik at hun blir mett av det.......puh jeg forstår deg godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 28. august 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 28. august 2013 Spiser han godt med mat på dagen da? Jenta mi (som er lik gutten din med denne puppingen på natten) spiser ikke mye fast føde ennå for hun er så veldig fornøyd med puppen. Hun vil ha pupp annenhver time hele dagen også. Hun drikker ikke så mye vann men får tilbud om det til hvert måltid. Prøver å få i henne brød slik at hun blir mett av det.......puh jeg forstår deg godt Min vil ikke ha pupp på dagen lenger.... han bare hogger til med tenna om jeg forsøker meg.... AU!! Så blir kun pupp om kvelden og natt... dvs når han er veldig trøtt ja han spiser bra på dagen, 3-4 faste måltider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 28. august 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg ammer stort sett bare to ganger pr dag, men lille drikker en god del vann. Vi erfarte at vanninntaket ble mye bedre da vi kjøpte avent-kopp med sugerør. Anbefaler å prøve det. Takk, ja det skal jeg prøve! Anonymous poster hash: 97526...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliane Skrevet 31. august 2013 #7 Del Skrevet 31. august 2013 Vi er frempå med vannflaska hvert 10. minutt føler jeg. Han er 10 mnd,og får mindre pupp enn tidligere,naturlig nok. Biter og styrer på! Han begynner å ta poenget så han drikker mer vann for hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 3. september 2013 #8 Del Skrevet 3. september 2013 Vesla her fikk prøve å drikke vann fra mitt glass i dag, og det var stas Tror det er løsningen her fremover Hvordan går det nå forresten? Sover han bedre? Her er det ikke så gøy på natta. Mye våken og mye gråting, selv om hun får pupp. Men i natt sov hun 4 timer før hun våknet første gangen. Det var knall, Jeg fikk faktisk 3 timer søvn uten å måtte gi pupp hehe men så var det mye styr fra klokk 3.30 og frem mot morran.......puh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 3. september 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 3. september 2013 Vesla her fikk prøve å drikke vann fra mitt glass i dag, og det var stas Tror det er løsningen her fremover Hvordan går det nå forresten? Sover han bedre? Her er det ikke så gøy på natta. Mye våken og mye gråting, selv om hun får pupp. Men i natt sov hun 4 timer før hun våknet første gangen. Det var knall, Jeg fikk faktisk 3 timer søvn uten å måtte gi pupp hehe men så var det mye styr fra klokk 3.30 og frem mot morran.......puh Så bra vi har hatt en runde med forkjølelse og mellomørebetennelse stakkars liten.... så søvn.... hva er det? Men de siste dagene 'bank i bordet' så har det blitt bedre! Han har sovet ca 3,5 timer før han våkner... så er det pupp og forhåpentligvis nye 3 timer til neste runde. Noen ganger våkner han før det også. Somregel mye styr fram til 23-24... så kan han ha noen lengere økter ut på natta. Her har også pappaen gått inn og bysset hvis han begynner å skrike etter en halv time - time... og noen ganger så funker det, dvs han sovner! Har også forsøkt å bare latt ham skrike (maks 3-4 minutter) hvis jeg hører det går over til klageskrik, ikke hysterisk skrik... så sovner han da innen 3-4 min. Så PRØVER å venne av denne puppingen... med jaggu ikke lett ) Jo eldre de blir jo værre er det....han er i allefall ikke en som venner seg selv av puppen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 3. september 2013 #10 Del Skrevet 3. september 2013 Vesla her fikk prøve å drikke vann fra mitt glass i dag, og det var stas Tror det er løsningen her fremover Hvordan går det nå forresten? Sover han bedre? Her er det ikke så gøy på natta. Mye våken og mye gråting, selv om hun får pupp. Men i natt sov hun 4 timer før hun våknet første gangen. Det var knall, Jeg fikk faktisk 3 timer søvn uten å måtte gi pupp hehe men så var det mye styr fra klokk 3.30 og frem mot morran.......puh Så bra vi har hatt en runde med forkjølelse og mellomørebetennelse stakkars liten.... så søvn.... hva er det? Men de siste dagene 'bank i bordet' så har det blitt bedre! Han har sovet ca 3,5 timer før han våkner... så er det pupp og forhåpentligvis nye 3 timer til neste runde. Noen ganger våkner han før det også. Somregel mye styr fram til 23-24... så kan han ha noen lengere økter ut på natta. Her har også pappaen gått inn og bysset hvis han begynner å skrike etter en halv time - time... og noen ganger så funker det, dvs han sovner! Har også forsøkt å bare latt ham skrike (maks 3-4 minutter) hvis jeg hører det går over til klageskrik, ikke hysterisk skrik... så sovner han da innen 3-4 min. Så PRØVER å venne av denne puppingen... med jaggu ikke lett ) Jo eldre de blir jo værre er det....han er i allefall ikke en som venner seg selv av puppen!!! Ja det er ikke lett Tenker å prøve å bysse litt mer uten pupp her også, men hun blir illsint hvis ikke puppen kommer kjapt og vi bor hos svigers nå, så jeg kan jo ikke vekke hele huset her hehe Må vente til vi flytter for oss selv. Jeg har vurdert å prøve mme for å se om hun blir mer mett, for vi har ikke prøvd det ennå. Det gjør ikke noe om jeg får mindre melk for jeg er så lei av å amme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå