Gå til innhold

Ferien ble et mareritt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke til Danmark, en stor fest hos slekninger og hele ferien gikk fra moro til pyton.

Allerede andre dagen begynte jeg å blø litt. Ringte legen og fikk beskjed om å ligge i ro. Blødningene økte litt ut i uken, og jeg var sikker på at NÅ aborterer jeg, på CAMPINGTUR! Siden jeg bare er seks uke på vei ville ikke Roskilde sykehus ha noe med meg og gjøre, og det er nå en ærlig sak. Men hele ferien har jeg gått i ventemodus og gledet meg til å komme meg hjem til sofaen min og ikke minst fastlegen min. I dag kom vi hjem og jeg fikk en hastetime.

Han gjorde nærmest narr av meg og spurte om jeg i det hele tatt var sikker på at det ikke var menstruasjon jeg hadde fått siden deres test der nede viste negativ for en stund siden, jeg kjenner jo for svarte på hele kroppen at jeg er gravid, og har tatt fire positive tester hjemme. Han satt meg inn på en blodprøve slik at vi kan undersøke hcg økning eller senkning, men dette tar jo forferdelig lang tid. Så her sitter jeg og ANER ikke om spiren min klamrer seg fast eller om jeg har mistet. Legen ba meg gå hjem og ta en test hjemme for å se om jeg hadde svakt resultat men det var en knallsterk blå strek! Så jeg sitter her og håper litt at det blir aprilbaby men tør ikke håpe for mye siden det blir beinhardt å få negative nyheter.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...