Gå til innhold

Kan noen se ringen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet ringen mannen min fridde med. Jeg har lett og lett, og kan heller ikke huske når jeg brukte den ringen sist.

Kan noen se hvor den er???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får følelsen av at den ligger bak noen flasker og bokser, enten i et skap eller skuff.

Skrevet

Får følelsen av at den ligger bak noen flasker og bokser, enten i et skap eller skuff.

KOKOOOOOO!!!! Noen hjemme?

Anonymous poster hash: cc054...467

Skrevet

Du mista den oppi rævva di da du prøvde å grave ut huet ditt....

Skrevet

Siden jeg har en vane for å legge fra meg ringer i kjøkkenskap når jeg vasker opp, har jeg endevent alle skapene uten å finne den. Jeg får se engang til imorgen.

Skrevet

Haha, fy fader så mye spesielt det er her inne! Vet ikke hva som er værst her jeg, det spørsmålet eller svaret!

Hahahahahaha:) :) :)

Anonymous poster hash: 333b7...deb

Skrevet

Love you too .......;)

Skrevet

Haha, fy fader så mye spesielt det er her inne! Vet ikke hva som er værst her jeg, det spørsmålet eller svaret!

Hahahahahaha:) :) :)

Anonymous poster hash: 333b7...deb

Å, gå og vogg!

Anonymous poster hash: 2975f...d75

Skrevet

Typisk gretne sure her inne.

Er dokke slik i virkligheite NEI verre.

Anonymous poster hash: 63045...66e

Skrevet

Hva fikk du ut av denne kommentaren? Hva med å helle komme ned forslag til HI, trenger ikke være synsk for det, er bare å tenke gjennom hvor du selv kunne ha rotet bort sånne ting.

HI, jeg så for meg noen hvite sokker og et trangt hjørne, enten bak en kommode eller helt innerst i en skuff eller skap. Kanskje den har hengt seg fast i noen sokker eller annet tøy.

Anonymous poster hash: 71d6e...0fd

Skrevet

Hva fikk du ut av denne kommentaren? Hva med å helle komme ned forslag til HI, trenger ikke være synsk for det, er bare å tenke gjennom hvor du selv kunne ha rotet bort sånne ting.

HI, jeg så for meg noen hvite sokker og et trangt hjørne, enten bak en kommode eller helt innerst i en skuff eller skap. Kanskje den har hengt seg fast i noen sokker eller annet tøy.

WTF!

Er dere gale hele gjengen? Seriøst? Finnes det ikke grenser for idioti på dette forumet?

Anonymous poster hash: f4e09...aeb

Skrevet

WTF!

Er dere gale hele gjengen? Seriøst? Finnes det ikke grenser for idioti på dette forumet?

Anonymous poster hash: f4e09...aeb

Nei, det får jo du fortelle oss?

Tydelig at du ikke har evnen til å hoppe over tråder som ikke er noe for deg ihvertfall.

Anonymous poster hash: 2975f...d75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...