Gå til innhold

Hva synes dere om Snekker Pelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn helt ærlig?

Anonymous poster hash: f47c2...b48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slitsom... men noen må jo være det og, regner jeg med, og mangfold er visstnok positivt ;-)

Skrevet

Jeg tror ikke noe på den teorien om at sug lut og snekker pelle er samme person.

Snekkeren virker rimelig enkel ut spør du meg, mens sug lut er en klasse over i inteligens.

Selv om de begge er både korte i svarene og ganske sarkastiske til tider, så er snekker pelle direkte ufin og på meg virker han ut som en eldre, bitter mann.

Hi

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Syns han er kul jeg.

Litt kvass til tider, men det skal da bare mangle at han blir litt utålmodig som en av få haner i hønsegården.

Skrevet

Men hvilken mann bruker egentlig så mye av tiden sin frivillig her inne?

Hvorfor er han ikke på et ekte mannfolkforum istedenfor?

Han klager jo uansett bare på de jævla dumme kjerringene som er her, som han sier selv.

Er han en mann du kunne hatt et forhold til?

Ser du på han som en myk mann som virkelig forstår kvinner siden han tross alt tilbringer så mye tid sammen med de/ oss?

Hi

Skrevet

Hvorfor ble svaret mitt borte?

Anonymous poster hash: e2b9f...0da

Skrevet

Hvis han faktisk er en mann så vil jeg tro at han må ha seriøse fritidsproblemer siden han henger her inne... Sikkert en singel raring som er desperat etter kvinners oppmerksomhet.

Skrevet

Hvorfor ble svaret mitt borte?Anonymous poster hash: e2b9f...0da

Godt spørsmål. Kanskje det ble slettet.

Skrevet

Jeg lurer på om han må ha litt masokistiske tendenser. Mann med opplagt kvinneforakt på kvinneforum - blir litt som å sende en satanist på KFUK-leir ;)

Skrevet

Veeel... Det er meg han/hun diskuterer så hardt med i tråden "hadde sex med min svoger", så dere kan vel egentlig tenke dere selv hva jeg mener om ham/henne..

Syns det er bare tull å holde på sånn om h*n liksom er så gammel at h*n mener du er smårips som 37 åring.. Hehe.. Da burde man ikke holde på sånn. Selv tenåringen min er mer høflig under en diskusjon enn henne ;)

Anonymous poster hash: eaca2...9e2

Skrevet

SP har små skrivefeil som dukker opp innimellom, det har ikke SL. Dersom det er "med vilje", og disse to alteregoene virkelig er én og samme person, blir jeg imponert!

... Og samtidig litt bedrøvet på vedkommendes vegne som har så lite å ta seg til IRL :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...