Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #26 Skrevet 27. august 2013 Lukter på ørevoks, lukter på svette, orker ikke alltid å tørke meg ferdig på do, så går med dopapir mellom skinkene for ikke å få bæsj i undertøyet. Anonymous poster hash: 4d271...e67 Whaaaat ??? Orker ikke å tørke deg ferdig??? Går med dopapir mellom skinkene??? You must be kidding??? Anonymous poster hash: 8b9f7...00a Haha, nei. Hadde egentlig håpet at flere sa de gjorde det. Har en lei kombo av hudfliker og mousse-bæsj, så da er det deilig med en pause noen ganger. Anonymous poster hash: 4d271...e67 Får jeg foreslå å bruke vann i stedet for. Fyll opp en beholder med vann og vask deg nedentil. Da blir du raskt ren. Eller få deg en bidé. Husk å vaske hendene!! Anonymous poster hash: fb42a...a77 Takk for tips, men dessverre hjelper det ikke så godt. Jeg må liksom innimellom kriker og kroker. Går ikke med en bæsj FYSISK mellom skinkene, slik de trodde i den andre tråden, hoho.. Anonymous poster hash: 4d271...e67
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #27 Skrevet 27. august 2013 Fy flate så mange griser det er her. Godt det ikke er bare meg. Jeg lukter alltid på fisen min. Jo verre det lukter, jo bedre. Så må jeg huske anonymknappen da.... Anonymous poster hash: 13962...982
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #28 Skrevet 27. august 2013 Fy flate så mange griser det er her. Godt det ikke er bare meg. Jeg lukter alltid på fisen min. Jo verre det lukter, jo bedre. Så må jeg huske anonymknappen da.... Anonymous poster hash: 13962...982 samme her :S Anonymous poster hash: ba6d1...4a0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #29 Skrevet 27. august 2013 Elsker å stikke fingeren i rompa når jeg må bæsje, å liksom hjelpe bæsjen ut.. Sykt! Anonymous poster hash: 01f71...ea4 What!? Opp i rompa altså?Jepp! Anonymous poster hash: 01f71...ea4
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #30 Skrevet 27. august 2013 Elsker å stikke fingeren i rompa når jeg må bæsje, å liksom hjelpe bæsjen ut.. Sykt! Anonymous poster hash: 01f71...ea4 What!? Opp i rompa altså?Jepp! Anonymous poster hash: 01f71...ea4 Jezzez..kan jeg få foreslå å ta fingrene inn i sjeden og hjelpe bæsjen ut i stedet? Jeg måtte ty til de under sise gravidiet pga eksremt hard mage..de funker sise biten og ikke fult så grisete som å stikke fingrene i rompa. Anonymous poster hash: d7e9e...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå