Gå til innhold

Noen som har vært i Disneyland Paris?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var der for 3-4 år siden. Betalte rundt 25000 for fly og hotell, men vi var der bare fra onsdag-søndag vi da. Vi bodde ikke på hotell i Disneyland, men litt utenfor, gikk busser mellom ofte.  Men alt i alt kostet turen sikkert rundt 50 000. 2 voksne og 3 barn. En stor opplevelse for barn og foreldre :)

Anonymous poster hash: dc34c...329

To dager er absolutt ikke mer enn nok. Har vært der to ganger, en gang med kun to dager og en med 4 dager. 2 er for lite, er to parker ved siden av hverandre , disneyland park og studios og man drar til begge når man er der. Rakk ikke alt på to dagers besøket. Husker ikke hva jeg betalte men prisene var ikke i nærheten av 50 000. Nå var det kun to voksne og et lite barn da.

vi reiste i Oktober, og da holdt det mer enn nok med 2 dager... anbefaler deg å reise utenom sesong. Med masse kø må du nok ha 3 dager...

Vi bodde på ett hotell i byen, også reiste vi med metroen overalt vi skulle... det gikk fint, og betalte i allefall langt ifra den sum du nevNER=)

Annonse

Jeg synes Eurodisney var helt grusomt. Foferdelig heseblesende og kommersielt, sinnsyke køer over alt, masse,masse utsalgssteder for disney-plæstic-greier, dyrt, stygt, - VELDIG usjarmerende.

Asterix-parken, derimot, var en av de beste fornøyelsesparkene jeg har vært i. (http://www.parcasterix.fr/en)

Men dette var for noen år siden, da.

Hadde dessuten prøvd Jardin d'Acclimatation når jeg først var i Paris med småbarn, den er også tusen ganger mer sympatisk og hyggelig enn Eurodisney.

http://www.jardindacclimatation.fr/

Anonymous poster hash: ba4ca...260

reiste med ryanair fra rygge,bestilte hotell i parken-med matkuponger-med inngang til parken,gjennom engelske nettsida hos disneyland. ble ca 15000 for 2voksne og 2 barn i 3netter. hadde 4dager i parken å rakk ikke over alt. universal studios må oppleves!

Vi og endte på 15 000kr . Fly med ryanair fra rygge, overnatting 5 netter, ca 7 min kjøring, leiebil og inngang 4 dager i begge parkene for to voksne. Gratis for barn under 3. Husker ikke navnet på hotellet men var tilknytta disneyland og tilogmed et soverom i tilleg til oppholdsrom. Reiste sist i april/ begynnelsen av mai.

Tittet på reise dit, ca 1 uke i Paris. 4 dager i Disneyland og 3 dager i Paris.

Ca pris blir 60000. For 3 voksne og 2 barn.

Tror jeg har fått regna med alt.

Hva betalte dere? Hvor mange? Hvor lenge?

For 60 000 får vi fly til Orlando, USA, stort hus med svømmebasseng, leiebil og inngang til Disney  for 3 barn og 2 voksne:)

Anonymous poster hash: 45b71...bb9

Annonse

For 60 000 får vi fly til Orlando, USA, stort hus med svømmebasseng, leiebil og inngang til Disney for 3 barn og 2 voksne:)

Hey, nå ble jeg interessert her... Hvor bestiller du dette da? Er dette i skoleferien?

Anonymous poster hash: ca995...73e

Vi har sett på forskjellige steder. Ingen spesielle.

Men vi fant ut at det blir billigere å bestille fly alene, og hotell for seg selv

Vi har tenkt å dra i skoleferien ja, nå er ikke dette før om ett par år pga vi vil vente til minstemor er blitt større..

For 60 000 får vi fly til Orlando, USA, stort hus med svømmebasseng, leiebil og inngang til Disney for 3 barn og 2 voksne:)

Hey, nå ble jeg interessert her... Hvor bestiller du dette da? Er dette i skoleferien?

Anonymous poster hash: ca995...73e

Vi pleier å bestille fra USA spesialisten.

Reiser gjerne i vinterferien + 1 eller to uker.

Å leie hus er veldig billig. Det er egentlig kun fly som koster litt.

Jeg synes Eurodisney var helt grusomt. Foferdelig heseblesende og kommersielt, sinnsyke køer over alt, masse,masse utsalgssteder for disney-plæstic-greier, dyrt, stygt, - VELDIG usjarmerende.

Asterix-parken, derimot, var en av de beste fornøyelsesparkene jeg har vært i. (http://www.parcasterix.fr/en)

Men dette var for noen år siden, da.

Hadde dessuten prøvd Jardin d'Acclimatation når jeg først var i Paris med småbarn, den er også tusen ganger mer sympatisk og hyggelig enn Eurodisney.

http://www.jardindacclimatation.fr/

Anonymous poster hash: ba4ca...260

Er helt enig med deg ang Astrixsparken! Fantastisk park! Det var alt det Disneyland ikke var! Jeg har vært i Desneyland 3 ganger og for meg holder det i massevis med to dager, kø, skittent, masete og butikker på hvert et hjørne.

Vi kommer nok aldri til å reise til Disneyland igjen, men Astrixparken kommer vi nok til å besøke mange ganger.

60000kr på en uke i Paris.. WOW!! Da bør dere bo råflott og kjøre standsmessig. 

Vi har vært en del i Paris og alltid klart oss med under 20 000 inklu flybillet og vi har ikke lidd noe nød. 

Anonymous poster hash: ce2a9...241

Reise med Ryanair og bestiller alltid hotel på hotels.com eller andre billige sider. Fikk en langhelg i Paris med 5* leilighetshotell (3soverom og utsikt til eifeltårnet) og to dager i pàrken, to dager i byen. Tror vi betalte 2000 pr stk (for hotell og fly)vi var tre voksne og et barn. Det er lett og ta banen i Paris, ville mye heller bodd i byen og dratt på dagstur til disneyland. Husk at standarden på hoteller er mye dårligere en i Norge, mange gamle slitne hoteller, enkelte har do på gangen..

Reiser mye, og er kresen på standar. Kortere flyturer går greit med Ryanair ol. Men ville ikke betalt 60 000 for den reisen, selv om jeg har råd.

Anonymous poster hash: bafeb...98e

Hmmm, tror jeg skal sjekke ut den astrixparken jeg.

Når vi kom frem til 60000 så er det inkludert alt. Alt fra fly til shopping. Vi skal jo også være i Paris og besøke diverse steder.

Jeg synes selv at dette ikke er verdt det, til den prisen. Tenker da på andre steder vi heller kunne reist.

Enig, hadde heller reist dit! Var der tre uker i fjor, betalte 5000 for flybilletter pr person. Ikke så dyrt å leie villa med svømmebasseng heller. Hadde tre dager i park, mange turer til forskjellige steder og bading og shopping. Fantastisk ferie!

Anonymous poster hash: ff0cd...37c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...