Skylander Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Da gutten min skulle gjøre lekser idag så bet jeg meg merke i noe. Han satt å skrev flere ord, flere ganger på ei linje. Etterpå skulle han tegne noe, så jeg ba han om å tegne enten sol, stol eller noe av det andre han hadde trent på. Han bestemte seg for å tegne sol og fant frem gul fargeblyant. Han gjorde det ferdig å viste meg stolt hva han hadde gjort. Han hadde da altså ikke tegnet en sol men derimot skrevet sol med gult, hehe. Han er under utredning på bup, så derfor lurer jeg på om dette er noe jeg bør reagere på?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Hva mener du med at han skrev flere ord, flere ganger på en linje ? Skrev han nye ord oppå de gamle ordene? Anonymous poster hash: aafac...90c
Skylander Skrevet 26. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2013 (endret) Hva mener du med at han skrev flere ord, flere ganger på en linje ? Skrev han nye ord oppå de gamle ordene? Anonymous poster hash: aafac...90c Nei , han gjorde det helt riktig der, litt kluss blir det men pytt pytt. Det jeg stusset på det var det at han tegnet ordet sol med gult da han etterpå skulle tegne, istedet for å tegne ei sol hvis du skjønner hva jeg mener? Endret 26. august 2013 av Alenemor83
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Hva mener du med at han skrev flere ord, flere ganger på en linje ? Skrev han nye ord oppå de gamle ordene? Anonymous poster hash: aafac...90c Nei , han gjorde det helt riktig der, litt kluss blir det men pytt pytt. Det jeg stusset på det var det at han tegnet ordet sol med gult da han etterpå skulle tegne, istedet for å tegne ei sol hvis du skjønner hva jeg mener? Vanskelig å si når jeg ikke kjenner gutten, men ikke prøv å se etter tegn til en diagnose, det kan gjøre deg gal.. Been there done that.. Mitt barn var til utredning for autisme og jeg så etter tegn hele tiden, tilslutt måtte jeg kjefte på meg selv og heller la de profesjonelle ta seg av den oppgaven. Klem til deg. Ikke lett å være oppi en utredning. Anonymous poster hash: aafac...90c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Jeg tenker at han bare var godt igang med å skrive ordene? Altså, han skrev jo flere ord før han skulle tegne, så han glemte seg vekk? Jeg gjør sånt støtt og stadig - tenker en ting og gjør en annen. F.eks kan jeg skrive, og hvis jeg tenker på et helt annet ord eller noe kommer det plutselig ned på papiret. Noen ganger kan jeg tenke at jeg skal et sted, men om jeg tenker på noe som har skjedd en annen plass går jeg plutselig dit - f.eks postkassen, så går jeg i garasjen fordi jeg tenkte på at postkasseskruen var løs. Tror neppe jeg har noen diagnose, men hjernen går vel kun i kluss noen ganger Anonymous poster hash: ef431...b3f
Skylander Skrevet 26. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2013 Hva mener du med at han skrev flere ord, flere ganger på en linje ? Skrev han nye ord oppå de gamle ordene? Anonymous poster hash: aafac...90c Nei , han gjorde det helt riktig der, litt kluss blir det men pytt pytt. Det jeg stusset på det var det at han tegnet ordet sol med gult da han etterpå skulle tegne, istedet for å tegne ei sol hvis du skjønner hva jeg mener? Vanskelig å si når jeg ikke kjenner gutten, men ikke prøv å se etter tegn til en diagnose, det kan gjøre deg gal.. Been there done that..Mitt barn var til utredning for autisme og jeg så etter tegn hele tiden, tilslutt måtte jeg kjefte på meg selv og heller la de profesjonelle ta seg av den oppgaven. Klem til deg. Ikke lett å være oppi en utredning. Anonymous poster hash: aafac...90c Ja, det er ikke enkelt nei, synes det tar så lang tid også. Takk.
Skylander Skrevet 26. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2013 Jeg tenker at han bare var godt igang med å skrive ordene? Altså, han skrev jo flere ord før han skulle tegne, så han glemte seg vekk? Jeg gjør sånt støtt og stadig - tenker en ting og gjør en annen. F.eks kan jeg skrive, og hvis jeg tenker på et helt annet ord eller noe kommer det plutselig ned på papiret. Noen ganger kan jeg tenke at jeg skal et sted, men om jeg tenker på noe som har skjedd en annen plass går jeg plutselig dit - f.eks postkassen, så går jeg i garasjen fordi jeg tenkte på at postkasseskruen var løs. Tror neppe jeg har noen diagnose, men hjernen går vel kun i kluss noen ganger Anonymous poster hash: ef431...b3f Ja, det kan jo være en forklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå