Gjest Lagå Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Jeg har begynt på Grete Roede og spiser nesten kun mat med disse oppskriftene. Jeg serverer det til middag også til både meg, mannen og barnet vårt. Idag sa mannen min at jeg kanskje ikke burde gi ungen vår slankemat, men det er da virkelig ikke slankemat? Det er jo bare sunn mat som er en sunn livsstil? Ble usikker når han sa det og jeg skal jo ikke slanke 2-åringen
Soon to be mum Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Jeg tenker heller ikke på det som slankemat i utgangspunktet. Det er slankemat for deg, fordi du må veie dine porsjoner, mens for de andre er det sunn mat som de kan spise så mye de vil av. De har ingen spesielle ingredienser i oppskriftene sine som ikke barn kan spise tenker jeg.
Gjest Lagå Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Ja, jeg veier jo maten min, men de spiser så mye de orker Og jentungen synes det er så godt
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Absolutt IKKE slankemat, men sunn, god og næringsrik kost. Mannen din er helt på bærtur! Anonymous poster hash: 8e16e...a39
Soon to be mum Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Enda bedre tenker jeg. Ingenting galt i å innføre et sunt kosthold med en gang. Og jeg er enig. Det er mange gode oppskrifter i Grete Roede-bøkene. Har selv vokst opp med en mor som har vært på en Grete Roede-kur eller ti, og et av mine favorittpålegg er sterkt påvirket av det: Tynn grovbrødskive med pittelitt smør, skiver av eple, cottage cheese og et dryss med kanel. NAM! Har digget det helt siden jeg var sånn ca 7 år gammel eller deromkring.
Light of my life Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Dere som veier mat: tips til hvor jeg kan kjøpe en god matvekt som ikke er kjempedyr?
Gjest Lagå Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Jeg kjøpte en på Clas Ohlson for 4 år siden som er digital. Funker som matvekt den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå