Gå til innhold

Er jeg fantomgravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som skjer jeg :unsure: Hadde en inseminasjon i juni og følte på meg at jeg ble gravid. Fikk ømme brystvorter og ble kvalm. Men så kom mensen, så da var jeg ikke gravid. Men jeg fortsatte å føle meg oppblåst og rar gjennom hele måneden, liksom sånn som jeg uka før mensen har jeg nå vært gjennom hele syklusen. Fikk mensen igjen til rett tid i august, men denne gangen blødde jeg helt uten koagler, noe som er helt uvanlig. Jeg ble heller ikke denne gangen kvitt den oppblåste følelsen og nå er magen begynt å se rund ut. Måtte ta en test til bare for sikkerhetsskyld, selvom jeg vet at man kan ikke være gravid når man har mens (men jeg mente å ha hørt om ekstremt sjeldne tilfeller, så jeg bare måtte gjøre det). Den var negativ. I dag morges fikk jeg mens igjen, altså 3. mens etter inseminasjonen på forventet dag. Men....mensen har liksom ikke kommet igang. Det kom bare en liten dråpe eller to i dag morges og ikke noe mer har skjedd. Så nå lurer jeg veldig. Er jeg innbilt gravid? Er det psyken som lurer meg her? Eller er det mulig å være gravid uten at vises med positiv grav test? Tør ikke gå til legen og spørre, han tror vel jeg har blitt koko, men det er så rart for magen har blitt merkbart rundere på en gravid-aktig måte og denne gangen kommer ikke mensen ordentlig, bare som en liten start og ingenting mer. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 6fc96...cb8
Skrevet

Du er nok ikke gravid dessverre, da hadde du fått utslag på test. Ta en tur til legen hvis du lurer på hva som skjer med kroppen :)

Anonymous poster hash: 5b88a...27b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...