Gå til innhold

Hva gjør ditt barn på allidrett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har nettopp blitt forespurt om å være trener for en gruppe 3 og 4 åringer på allidrett, en time i uken. Jeg har ingen trenererfaringer i det hele tatt, og vi får ingen opplæring eller noe, bare tilgang til ett utsyrsrom men en haug med baller og diverse balansebommer og sånn. Så... Hva gjør dine barn på allidretten? Hvordan er timen lagt opp?

Anonymous poster hash: 1126e...07f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har nettopp blitt forespurt om å være trener for en gruppe 3 og 4 åringer på allidrett, en time i uken. Jeg har ingen trenererfaringer i det hele tatt, og vi får ingen opplæring eller noe, bare tilgang til ett utsyrsrom men en haug med baller og diverse balansebommer og sånn. Så... Hva gjør dine barn på allidretten? Hvordan er timen lagt opp?

Min var med på allidrett, det var lagt opp slik at den ene gangen kunne det være f.eks håndball, den andre fotball og en annen gang dans. 

Førstpå timen så satte de seg i ring på gulvet for å motta beskjeder om hva de skulle gjøre, så satte de igang med aktiviteten, på slutten hadde de kanskje en haien kommer eller noe annet artig lek som en avrunding. :)

Hvis du ikke har planlagt aktivitetene ennå, så har jeg noen forslag her: Håndball, fotball, dans, klatring, svømming, skøyter osv. Vi tok turen til et aktivitetssenter også, der fikk barna prøve hundekjøring og hesteridning. :)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Ring på gulvet for å motta informasjon var ett godt tips:) jeg er virkelig helt blank her. Ble vel egentlig spurt fordi "alle" barna kjenner meg godt og fordi jeg er ped. Leder, men jeg er altså ingen trener.

Skrevet

Ingen fler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...