Gå til innhold

Hvor mang pp brukte dere på å bli gravide med barna deres? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sluttet på minipiller (Ceracette) 28 Juli, 24.August lyste allerede graviditetstesten positivt imot meg. Jeg ventet til jeg var 11 dager på overtid med ventet mens, tenkte at den kunne jo dukke opp. På den måten sparte jeg meg for utallige testrunder og et usikkert resultat. Den første testen var en helt vanlig som viste to sterke streker ved morgenurin, den andre tok jeg samme dag og var av type Clearblue, den viste "Gravid 2-3 uker". Etter nærmere beregninger sjedde befruktningen 3. - 5.August. Så hormonene fra pillene forsvant veldig raskt ut av kroppen og vips!

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Brukte 3pp med førstemann, dette var etter et ex.u-svangerskap med påfølgende operasjon der de fjernet ene egglederen min. Nummer to satt også på 3pp, men da gikk vi ikke voldsomt inn for å bli gravide (var ikke nøye på å ha sex rundt EL, tankegangen var mer at det fikk skje litt "av seg selv". Er nå på første pp med nummer 3, og HÅPER vi er så heldige at det går kjapt denne gangen også. Denne gangen har vi tatt EL-tester, og har passet på å ha sex minimum annenhver dag. tilfeldigvis så hadde vi sex både 2 dager før, og dagen før EL. HÅPER, HÅPER, HÅPER :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...