Gå til innhold

Hvor mang pp brukte dere på å bli gravide med barna deres? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

8 pp/9 mnd brukte vi på å få sønnen vår. Blir spennende å se hvor lang tid vi bruker på nr to:-)

Godt å høre om andre som har brukt litt tid, men allikevel fått det til! Jeg er akkurat der nå: 8pp/9-10 mnd. Gjorde du noe spesielt den pp dere fikk det til, eller bare gikk det av seg selv til slutt?

Annonse

Det eneste jeg gjorde anderledes var at jeg sluttet med snusen:-p jeg husker godt hvor overasket jeg var over at det klaffet da vi hadde hatt sex bare to ganger den pp:-p

14 dager uten snus, sex en gang rundt el og spira satt:-p

Med første tok det 3 år. Da først halvannet år på egenhånd og så halvannnet år med hjelp av lege hvor vi prøvde ut forskjellige ting. Til slutt ble det prøverør og det klaffet på første forsøk.

Nummer to prøver vi på nå, og det kan jammen se ut som om det har klaffet på 1 pp!! :) Testet positivt i går på en billigtest, og var ute i dag og kjøpte en clearblue. Teste i morgen. Spent!

Med første tok det 3 år. Da først halvannet år på egenhånd og så halvannnet år med hjelp av lege hvor vi prøvde ut forskjellige ting. Til slutt ble det prøverør og det klaffet på første forsøk.

Nummer to prøver vi på nå, og det kan jammen se ut som om det har klaffet på 1 pp!! :) Testet positivt i går på en billigtest, og var ute i dag og kjøpte en clearblue. Teste i morgen. Spent!

Gravid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...