Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Her støver det mye, og tar vi det ikke ofte blir vi gående og hoste, nyse og svi/klø i øynene. Prøver å ha minst mulig pynt og dill, unyttige gjenstander og puter fremme. Tørker ikke klær i stua.Ønsker tips til å kvitte meg med ting/bytte ut ting som fører til støv med ting som er lette å sveipe over med en fuktig eller tørr mikrofiberklut. Foreks. tenker jeg å bytte ut grytekluter av bomull til silikon. Har dere noe andre tips? Og så lurer jeg på hva som samler minst støv av gardiner/rullegardiner og andre ting man kan henge opp for å hindre innsikt og lys. Merker det så lett på helsa når det blir støvete, så er desperat etter gode råd her. Anonymous poster hash: 5d526...290
Ikkesåallerværst Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 (endret) Jeg prøver å myse en del. Spesielt når sola skinner inn. Funker som bare det! Endret 26. august 2013 av Ikkesåallerværst
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Prøver igjen. Glemte helt av denne tråden etter at jeg postet den Anonymous poster hash: 5d526...290
Fae Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Skapdører på alle hyller. Lite nips. Blir litt sterilt å se på men hjelper på rengjøring.
Nettie+jentungen Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Sy fast en mopp på bodyen til de minste barna? Neida Hva med en luftrenser? Støvsuge sofaen og tepper ofte..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Det hjelper mye å ikke ha tepper på gulvene. Anonymous poster hash: ba223...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå