Galskapens overhode Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Hva er dine beste råd mot falsk krupp? 5åringen blir bare mer og mer redd hver gang.
Gjest yrild Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Ut på verandaen hvis luften er klar og kjølig. Vi har også hatt poden med hodet inn i kjøleskapet... var det eneste som fikk ham til å puste normalt igjen. Kald, fuktig luft! Det er ikke gøy, så jeg skjønner at både han og dere blir redde.
Galskapens overhode Skrevet 26. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2013 Ut på verandaen hvis luften er klar og kjølig. Vi har også hatt poden med hodet inn i kjøleskapet... var det eneste som fikk ham til å puste normalt igjen. Kald, fuktig luft! Det er ikke gøy, så jeg skjønner at både han og dere blir redde. Jeg blir ikke redd lenger. Men merker at det tar lengre tid før det går over om han får panikk.
Gjest yrild Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Ut på verandaen hvis luften er klar og kjølig. Vi har også hatt poden med hodet inn i kjøleskapet... var det eneste som fikk ham til å puste normalt igjen. Kald, fuktig luft! Det er ikke gøy, så jeg skjønner at både han og dere blir redde. Jeg blir ikke redd lenger. Men merker at det tar lengre tid før det går over om han får panikk. Tror det eneste som hjelper er å snakke med ham om det og at han må prøve å puste og at det ikke er farlig. De vokser det jo stort sett av seg heldigvis, men vi hadde også en tøff vinter med det i 3 års alderen!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Rolige foreldre, ikke ligge flatt, kaldt frisk luft, iskaldt vann... Vi har også prøvd ut en del forskjellige medikamenter siden han blir ekstremt tett noen ganger og har vel landet på at ventoline hjelper litt.. men hvis han plages mye ville jeg dratt til spesialist Anonymous poster hash: 281e5...ba3
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Jeg har en nebulizer (vet ikke hva det heter på norsk). Den hjalp oss mye. Ellers frisk luft og sengen som jeg fikset høyt ved å ha noen bøker under hode enden. Anonymous poster hash: e32cd...117
Galskapens overhode Skrevet 26. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2013 Takk. Plages en del høst og vinter. Har blitt avvist på legevakt noen ganger med at vi må skjønne at de ikke kan fikse ham. Fått kortisondrikke da. Han er 5,5 år og det blir litt verre for hver gang nå, men mistenker det er pga han blir redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå