Gå til innhold

Hva tror du de kongelige spiser til middag...eller frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mette-Marit og Haakon liksom, med barna. Og hvem lager maten tro? En kokk? Eller smører de skivene sine selv? Om de spiser skiver da og ikke noe annet litt mer kongelig..

Anonymous poster hash: 0c238...009
Skrevet

Jeg trodde ikke de hadde kokk i privatboligen sin til hverdags, mener jeg har lest at MM liker kronprinsens hjemmelagede kjøttkaker veldig godt...

Anonymous poster hash: f73bd...e95
Skrevet

Har ikkje fundert så mykje på det, men tenker dei et slik vi andre ville gjort om vi ikkje trengte å tenke matbudsjett..

Gjest Julia1984
Skrevet

Hun har vel sagt at de flest dager får hjeelp til middagene... Vil tro de spiser frokost på lik linje som deg og meg..

Gjest pupp and go
Skrevet

Brødskive med gulost og paprika og fiskebåter i hvit saus:-)

Skrevet

De spiser Kongens avføring

Anonymous poster hash: 4abeb...ebc

Skrevet

Har hørt at dronning Sonja er en skikkelig snobb som bare vil spise gourmetmat mens kong Harald helst spiser grandiosa :) Har jeg hørt fra en ung kokk som jobbet på slottet i et par år :)

Anonymous poster hash: c1c65...f90
Skrevet

Jeg for min del tror de spiser mat hovedsakelig. Jepp.

Anonymous poster hash: 029e6...6dc
Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Hørte når jeg var liten at kongen hadde sagt at det sikkert var få hjem i Norge det ble spist så mye pølser som hos dem. Pølser var vist kronprinsens livrett. Når jeg var på omvisning på slottet en gang jeg lekte turist i Oslo.

Fikk jeg høre at pølser ble servert til natt mat i kronprins bryllupet. Så jeg gjetter på at de spiser pølse så ofte som samvittigheten tillater. Tipper de bytter på å lage mat

Skrevet

Harald er hvertfall veldig glad i godterier. Spesielt hockeypulver.

Anonymous poster hash: 1f258...f20

Skrevet

kebab!! har servert kronprinsparet det flere ganger

Anonymous poster hash: 7e2d7...a5e
Skrevet

Til og med de kongelige må tenke litt på kaloriene i maten. Så de spiser nok rimelig sunn mat, laget av de beste råvarene. Ihvertfall Sonja.

Forestiller meg at hjemmet til Ari og Märtha er uhøytidelig på alle måter, også når det gjelder mat.

Skrevet

Kongekrabbe og kongepjolter, prinsessekake, Englemat, Dronning Maud-puddingen og "prinskorv" :)

Ari Behn spiser sikkert grillpølse i vaffel for det har jeg hørt at de liker i Moss. Han setter nok i alle fall pris på å bli servert noe be(h)nfritt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...