Gå til innhold

Hvorfor bruke truseinnlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bruke truseinnlegg når man skvetter en dråpe urin eller en dråpe utflod? Jeg bare lurer. Det er jo det man har truse til. Om man har store lekasjer skjønner jeg det jo.. har det noe å gjøre med at truseinnleggene tar opp urinen og utfloden på en annen måte og gjør at det ikke lukter?
Bruke rman truseinnlegg så kler man jo (nesten) av seg en ren truse om kvelden..?

Ikke drep meg.. Jeg vet det er dumt spørsmål men jeg lurer faktisk. :/

Anonymous poster hash: c1ab3...8b7
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Pga lukt? Og for og slippe å vaske seg ihjel?

Skrevet

Hvorfor bruke truseinnlegg når man skvetter en dråpe urin eller en dråpe utflod? Jeg bare lurer. Det er jo det man har truse til. Om man har store lekasjer skjønner jeg det jo.. har det noe å gjøre med at truseinnleggene tar opp urinen og utfloden på en annen måte og gjør at det ikke lukter?

Bruke rman truseinnlegg så kler man jo (nesten) av seg en ren truse om kvelden..?

Ikke drep meg.. Jeg vet det er dumt spørsmål men jeg lurer faktisk. :/

Anonymous poster hash: c1ab3...8b7 Kan  

Kan bare svare for meg selv - men jeg har stå store mengder utflod at undertøyet blir gjennomvått :( Og ellers så har jeg måttet brukt det siden jeg fikk spiral i Juni. For jeg blør uregelmessig og plutselig.

Anonymous poster hash: 6c86a...4d5

Skrevet

Fordi det er ubehagelig med fuktig truse. Og litt ekkelt hvis man er på jobb, på byen ol.

Skrevet

Men er det mindre ubehagelig med fuktig truseinnlegg??
Og du som skrev pga lukt.. Er det slik at det lukter mindre surt/urin/utflod med truseinnlegg?

Skrevet

Ekkelt med fuktig truse! Og jeg går ikke rundt med flere truser i veska når jeg er på jobb, enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 5de90...a21
Skrevet

Og du som skrev pga lukt.. Er det slik at det lukter mindre surt/urin/utflod med truseinnlegg?

Ja, det er mindre ubehagelig. Det er jo bare å skifte når det kommer noen dråper. Man går jo ikke rundt med vått truseinnlegg

Anonymous poster hash: 4f8bd...ea3

Skrevet

Man skifter jo truseinlegget hvis det er fuktig... Bare å hive i søppla og sette på et nytt.

Anonymous poster hash: 5de90...a21

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå sliter jeg ikke med urin, men utflod. Og truseinnlegget kan man bytte, jeg skifter ikke truse hele dagen...

Skrevet

Jeg har også problemer med myye utflod. D renner iløpet av hele dagen. Skifter truseinnlegg 3-4 ganger om dagen. Da er d faktisk så mye at du faktisk kjenner d på vekten på tr.innlegget når du tar d av. Så her hadde d ikke funka med bare truse:/ hater d!!!!! Går d an å få gjort noe med d? Noen som vet?

Anonymous poster hash: b519d...b87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...