Light of my life Skrevet 26. august 2013 #1 Del Skrevet 26. august 2013 Lille på nesten 2 år har tenner på gang: stor klump i tannkjøttet nede (jeksel?). Har vært tydelig plaget i går og i dag, og nå som hun har lagt seg våkner hun ca hvert 15 min å hylskriker. Nå nettopp var det blod i sikkelet, så da er den vel gjennom huden da Har prøvd Dentinox men det hjelper jo bare i 10 minutter... Noen som har noen gode råd? Blir jo helt fortvilet på hennes vegne når jeg ikke kan gjøre noe, og blir gal hvis dette fortsetter i hele natt Hjeeeeelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkesåallerværst Skrevet 26. august 2013 #2 Del Skrevet 26. august 2013 Smertestillende? Ibux skal visst være best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Light of my life Skrevet 26. august 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2013 Smertestillende? Ibux skal visst være best. Takk for svar! Har bare paracet i babydosering. Ga en i ettermiddag uten at vi merket stor forsjell, men det er kanskje verdt et forsøk til... Huff, får så vondt av henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkesåallerværst Skrevet 26. august 2013 #4 Del Skrevet 26. august 2013 Ibux virket litt bedre her tror jeg . Ble inspirert av innlegget ditt og la ut et tann-innlegg på anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Light of my life Skrevet 26. august 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 26. august 2013 Har gitt paracet stikkpille nå så håper det funker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå