Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så mange som har vært nedlatende, frekke, og ondskapsfulle som bare har fått fortsette i det uendelige. Tror det blir et hyggeligere forum nå.

Anonymous poster hash: dd9cb...ca2

Tror ikke du finner de ondskapsfulle blant de som har slettet seg. Dem finner du først og fremst i horden av anonyme.

Anonymous poster hash: 52104...87a

Er så mange som har vært nedlatende, frekke, og ondskapsfulle som bare har fått fortsette i det uendelige. Tror det blir et hyggeligere forum nå.

Anonymous poster hash: dd9cb...ca2

Tror ikke du finner de ondskapsfulle blant de som har slettet seg. Dem finner du først og fremst i horden av anonyme.

Anonymous poster hash: 52104...87a

Haha, litt naiv du.

Hvordan vet du at ingen av de som har slettet seg, har skrevet som anonyme?

Anonymous poster hash: 1d3ab...367

Annonse

Så sant jeg vet, er ingen slettet foreløpig. Vet i hvert fall at brorparten av dem som ba seg slettet i helgen ennå ikke har fått innfridd ønsket sitt. 

Min fortolkning av de rolige dagene, er at en og annen jævel har trukket seg litt tilbake, blitt litt engstelig av at det en stakket stund var en moderering her inne. Riktignok en spinnvill, men dog - en moderering. De dukker opp igjen, tro du meg. Ikke i form av dem som nå takker for seg, men i form av de samme barnslige damene som tillater seg det meste bak den anonyme knappen. 

Så sant jeg vet, er ingen slettet foreløpig. Vet i hvert fall at brorparten av dem som ba seg slettet i helgen ennå ikke har fått innfridd ønsket sitt. 

Min fortolkning av de rolige dagene, er at en og annen jævel har trukket seg litt tilbake, blitt litt engstelig av at det en stakket stund var en moderering her inne. Riktignok en spinnvill, men dog - en moderering. De dukker opp igjen, tro du meg. Ikke i form av dem som nå takker for seg, men i form av de samme barnslige damene som tillater seg det meste bak den anonyme knappen. 

Så du mener det er helt umulig at noen av de "slettede" står bak noe av det?

Anonymous poster hash: 25a9f...f65

Nei, selvfølgelig er det ikke umulig. De mest profilerte av dem har allikevel trampet såpass kraftig på ømme tær at jeg har vanskelig for å se behovet, men det er klart det er mulig. Hva vet jeg? Kjenner ingen av damene jeg. 

Da misforsto jeg :)

Anonymous poster hash: 25a9f...f65

Hei dere.

Jeg går gjennom alle trådene her og skal prøve å svare så godt jeg kan.

Vi har ikke slettet noen brukerne, men noen har dessverre valgt å slette seg selv.

Håper resten vil fortsette her og at vi får tilbake en fin tone.

Elin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...