Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Har fått skrevet ut Surmontil mot angst av legen min. Noen som har brukt disse mot angst? Anonymous poster hash: a799c...1ab
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Dytt Anonymous poster hash: a799c...1ab
valkyrien Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 De virket ikke for meg, men jeg har ikke funnet noen medisiner som hjelper. Har prøvd mange forskjellige, får bare bivirkninger og ingen bedring.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Ble du trøtt av de? Har nemlig fått Atarax også og tok en slik, men ble utrolig trøtt/tung i hodet og fungerer ikke i det hele tatt så de kommer IKKE til å brukes igjen. Er nå nesten litt redd for å prøve Surmontil, redd for å få samme opplevelse. Anonymous poster hash: a799c...1ab
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Men Atarax er jo medisiner for å hjelpe til med å sovne?? Er jo ikke så rart du ble tung i hode av det! Det er få angstdempene man blir zombie på. Så streke piller skriver de som regel ikke ut. Anonymous poster hash: 8ffb4...28e
megmegmeg Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Hva slags angst sliter du med da? Jeg har panikkangst og bruker vival ved behov, det har fungert for meg:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 Hei igjen Atarax kan også gis mot angst... Får lett angst i sosiale sammenhenger hvor jeg må snakke høyt forann mange mennesker. Får helt hetta! Går på Cipralex og det hjalp en stund, men nå er det blitt veldig ille igjen. Dette blir veldig hemmende da jeg har begynt på skole. HI Anonymous poster hash: a799c...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå