Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Sprø tanke. Men ta George Clooney for eksempel. En av verdens mest sexy menn. Han er jo 50 og kunne fint hatt en datter på 25. Kanskje like greit at han ikke har det? Hadde jeg vært datter av han hadde jeg sikkert vært hodestups forelsket og det er jo bare sykt! Tror dere barn av kjente, hotte menn har tenkt over det? Når de blir gamle nok til å forstå det? Anonymous poster hash: 9aa1a...d57
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Ehh nei Anonymous poster hash: 8a168...1d6
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Men herregud da............... Nei, jeg tror ikke det du! Men det er vel en fare for at venninner av datteren kan bli forelsket. Det er vel heller trolig i noen tilfeller.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Whaaat?? Spurte du virkelig om dette? Kvalmeste jeg har lest på lenge Anonymous poster hash: ea6e9...3a3
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Så lenge man vet at det er ens far, så nei. Men om man er bortadoptert og ikke aner noe om det kan det sikkert skje. Det er da for svarte ikke normalt å bedrive incest. Anonymous poster hash: 5a550...b0e
CaptainHindsight Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Det er faktisk bevist at man tiltrekkes av det som ligner en selv, så det er ikke uvanlig at bortadopterte barn faller for søsken/fedre/mødre. Men ikke når man vokser opp sammen, nei.
Mrs Smith Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Huff nei :-0 Men ved gjenforening i voksen alder der far/datter, bror/søster aldri har kjent hverandre, så kan det visst skje..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 hahaha, nei!! Er man datteren, så syns man såklart ikke at personen er kjekk!! Anonymous poster hash: cdbd3...3a8
n74 Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Woody Allen ble jo sammen med datteren sin... Riktig nok var hun adoptert, men ganske sprøtt likevel spør du meg...
3 i april Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Så alle som har kjekke fedre faller dermed for sin egen far ??
Virginia. Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Eh, nei.... Men for dem som har en far de aldri har møtt eller vet hvem er, så kan det kanskje være en skremmende hypotetisk problemstilling på byen .
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Det var da også noe å tenke på en mandagskveld
MammantilNurket Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 Det kalles for Elektrakomplekset (etter myten om Elektra som fikk moren sin drept fordi hun tok livet av faren). Det er på en måte ekvivalenten til Ødipuskomplekset.
Ikkesåallerværst Skrevet 26. august 2013 #15 Skrevet 26. august 2013 Det går nok an, det gjør det meste. Meneh, ikke særlig friskt!
Virginia. Skrevet 27. august 2013 #16 Skrevet 27. august 2013 Det kalles for Elektrakomplekset (etter myten om Elektra som fikk moren sin drept fordi hun tok livet av faren). Det er på en måte ekvivalenten til Ødipuskomplekset. Ja, men mange av Freuds teorier har ikke vist seg å blitt støttet empirisk, heller ikke denne mener jeg? Men man vet at både kvinner og menn kan ha en tendens til å falle for partnere som likner sine foreldre noe når det gjelder egenskaper og utseende . Samtidig er vi mennesker som dyr også underbevisst styrt av duft/ immunsystemkompatibilitet (mest mulig ulikt vårt eget) når vi velger partnere, og det vil jeg anta gjør at en ubevisst ville ha styrt unna foreldre. Kvinners bruk av p-piller kan derimot forstyrre disse preferansene og valget deres.
Gjest sussie77 Skrevet 27. august 2013 #17 Skrevet 27. august 2013 Nei tror ikke det. Selv om du syntes at en godt voksen mann er kjekk, så hadde du ikke hatt de samme tankene om det hadde vært faren din. Det er jeg ganske sikker på.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #18 Skrevet 27. august 2013 Jeg tror absolutt ikke man kan bli forelsket i sin egen far. MIN far er(/var?) visstnok kjekk. Det har jeg hørt fra flere - også mine egne venninner. Men JEG syns jo ikke det, for man ser jo rett og slett ikke på sin egen far på den måten. Jeg ser jo at han har flotte trekk og sånt, men å bli forelsket i faren sin er bare totalt absurd, det skjer bare ikke. Anonymous poster hash: 0114e...a89
MammantilNurket Skrevet 27. august 2013 #19 Skrevet 27. august 2013 Det kalles for Elektrakomplekset (etter myten om Elektra som fikk moren sin drept fordi hun tok livet av faren). Det er på en måte ekvivalenten til Ødipuskomplekset. Ja, men mange av Freuds teorier har ikke vist seg å blitt støttet empirisk, heller ikke denne mener jeg? Men man vet at både kvinner og menn kan ha en tendens til å falle for partnere som likner sine foreldre noe når det gjelder egenskaper og utseende . Samtidig er vi mennesker som dyr også underbevisst styrt av duft/ immunsystemkompatibilitet (mest mulig ulikt vårt eget) når vi velger partnere, og det vil jeg anta gjør at en ubevisst ville ha styrt unna foreldre. Kvinners bruk av p-piller kan derimot forstyrre disse preferansene og valget deres. Joda, Elektrakomplekset ble (om jeg ikke husker helt feil) avvist av Freud - var vel Jung som kokte det i hop?Det er nok en god del av teoriene til Gode Gamle Sigge og Kalle-gutt som det er pirket grundig hull i, ja Jeg er helt med på det du sier i innlegget ditt altså, men jeg må medgi at jeg er en smule svak for kombinasjonen ubevisst sjeleliv, penismisunnelse og greske myter
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #20 Skrevet 27. august 2013 Og forumet når stadig nye høyder! Anonymous poster hash: 601d4...add
skinnfilla Skrevet 27. august 2013 #21 Skrevet 27. august 2013 Haha. Herregud! Hva man skal lure på? Glad jeg ikke er datter av Mr. Jan-Ove Ottesen. ;/
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #22 Skrevet 27. august 2013 Tror dette er det merkeligste spørsmålet som er stilt her inne. Ja, George Clooney er en kjekk mann, men jeg har aldri vært forelsket i han eller andre kjekke, kjente menn. Så hadde han vært min far, så hadde ikke tanken vært der en gang. Han hadde vært faren min. Syntes det var kleint nok da jentene i klassen snakket om den kjekke broren min og de ville ha meg til å si at han var det. Jo, en kjekk gutt var han, men jeg kunne ikke delta aktivt i "diskusjonen" fordi det var sært. Anonymous poster hash: de19b...629
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. august 2013 #23 Skrevet 27. august 2013 Det kan jeg ikke forestille meg. Ikke så lenge han har en reell farsrolle.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #24 Skrevet 27. august 2013 Du er syk HI og trenger profesjonell hjelp. Anonymous poster hash: e7e9f...3aa
Anonym bruker Skrevet 27. august 2013 #25 Skrevet 27. august 2013 Du er syk HI og trenger profesjonell hjelp. Anonymous poster hash: e7e9f...3aa Alvorlig talt. Det er jeg overhodet ikke. Lurer på om du er det som tillater deg å slenge ut slikt til andre. Anonymous poster hash: 9aa1a...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå