Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 The drama?? Skal det liksom gå ei uke nå igjen før det dukker opp 20 nye nick igjen? Kom igjen da, jeg blir sååå forvirret når dette skjer!! Dropp det, dere greier ikke holde dere unna likevel. Akkurat som når man våkner bakfull og jævlig og tenker "aldri mer", det går noen uker, så er det på fylla igjen...
MammantilNurket Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Håper at du har rett - glad for at du er her fremdeles
Light of my life Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Ja, kjipt når kjente nick forsvinner Håper de kommer tilbake!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Meg blir man ikke kvitt så lett, Dessverre vil nok noen si... Mohahaha
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Meg blir man ikke kvitt så lett, Dessverre vil nok noen si... Mohahaha Det samme sa sug lut rett før hun slettet seg, håper du er mer prinsippfast Anonymous poster hash: 1e318...e18
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Meg blir man ikke kvitt så lett, Dessverre vil nok noen si... Mohahaha Det samme sa sug lut rett før hun slettet seg, håper du er mer prinsippfast Anonymous poster hash: 1e318...e18 Jeg heter jo Victoria Prinsippfast Pollard
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 h The drama?? Skal det liksom gå ei uke nå igjen før det dukker opp 20 nye nick igjen? Kom igjen da, jeg blir sååå forvirret når dette skjer!! Dropp det, dere greier ikke holde dere unna likevel. Akkurat som når man våkner bakfull og jævlig og tenker "aldri mer", det går noen uker, så er det på fylla igjen... Ha ha ha ha, stemmer på en prikk
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Meg blir man ikke kvitt så lett, Dessverre vil nok noen si... Mohahaha Det samme sa sug lut rett før hun slettet seg, håper du er mer prinsippfast Anonymous poster hash: 1e318...e18 Håper ikke jeg...håper du forsvinner da forumet. Du gjør det surt og ekkelt. Frekk og spydig som syre hver bidige dag ! Anonymous poster hash: c69d5...ad7
☆☆☆ Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Meg blir man ikke kvitt så lett, Dessverre vil nok noen si... Mohahaha Det samme sa sug lut rett før hun slettet seg, håper du er mer prinsippfast Anonymous poster hash: 1e318...e18 Håper ikke jeg...håper du forsvinner da forumet. Du gjør det surt og ekkelt. Frekk og spydig som syre hver bidige dag ! Anonymous poster hash: c69d5...ad7 For din kommentar er jo eit oppkome av positivitet og fullstendig fritt for karakteristikk av andre..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Meg blir man ikke kvitt så lett, Dessverre vil nok noen si... Mohahaha Det samme sa sug lut rett før hun slettet seg, håper du er mer prinsippfast Anonymous poster hash: 1e318...e18 Håper ikke jeg...håper du forsvinner da forumet. Du gjør det surt og ekkelt. Frekk og spydig som syre hver bidige dag ! Anonymous poster hash: c69d5...ad7 Haha, ja det var rette ræva som feis, ditt nek! Håper vicks blir her lenge Anonymous poster hash: 0fd8f...643
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Meg blir man ikke kvitt så lett, Dessverre vil nok noen si... Mohahaha Det samme sa sug lut rett før hun slettet seg, håper du er mer prinsippfast Anonymous poster hash: 1e318...e18 Håper ikke jeg...håper du forsvinner da forumet. Du gjør det surt og ekkelt. Frekk og spydig som syre hver bidige dag ! Anonymous poster hash: c69d5...ad7 Du får klamre deg til håpet, da. På seg selv kjenner man andre, anniepannie
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor slettet Sug Lut og Lektor Doppler seg? Her prøver jeg å rive meg litt vekk fra forumet og DA skjer det selvsagt ting... Anonymous poster hash: e9cb9...ca4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå