Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter 2 uker knallvær i Norge så to uker sinnsykt varmt og sol på Kreta og så sol og varme her hjemme i Norge siden vi kom hjem 9. Aug er jeg lei !!

Har bare hatt 2 gråværsdager!

Jeg kommer jo over her. Må være noe gravidhormoner....svetter jo så det renner nedover ryggen på jobb på sykehuset !

Ser frem til kaldere luft og regnvær sånn at det er lov å bare slappe av inne og ikke svette bare en løfter en finger !!

Snakk om luksus problem hahaha

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144075594-jeg-er-s%C3%A5-lei-sol-og-varme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha

Nei det er ikke noe spøk : )

Jeg elsker vanligvis sol og sommer men min gravide kropp er helt motsatt av min vanlige kropp.

12 kg tyngre, trøtt, svimmel, varm og uggen innimellom passer dårlig med varme !

Jeg savner kald frisk luft, regn og raggsokker : ))

Så enig!! Lei varmen! Å så det at det er kaldt om morgenen, så en er nødt å kle på seg godt, å på vei hjem fra jobb svetter en jo som bare den! Klarer nesten ikke være ute når det er som varmest. Holder meg inne da jeg. Så den lange turen med bikkjen blir om kvelden!  :P  Disse hormonene altså! 

Annonse

Jeg har alltid vært ett sommermenneske men i år har sola bare vært til besvær....

altså...bedre med sol enn regn men jeg orker ikke å sitte eller være i sola :) jeg har blitt veldig varmeømfintlig og får rett og slett vondt i huden når det er for varmt! :huh:  samme problem i dusjen og jeg må dusje i lunkent vann.

sitter jeg i sola blir jeg vanvittig svett, kvalm, hjertebank, svimmel og jeg får til slutt blodtrykksfall og besvimer hvis ikke kommer meg i skyggen og får vann.

og jeg som vanligvis nyter sommeren og i år har vi jo for en gangs skyld hatt en skikkelig god sommer...sukk...

Sommeren er ekstra varm, det er jeg enig i, men når jeg føler meg kokt så tenker jeg på hvordan vinteren er når man er gravid. Jeg har vært høygravid på vinteren før og vet akkurat hvor lite bra det er :(

Så nyter varmen for jeg vet hvordan jeg hater å fryse, skli på isen osv osv.

Sånn sett så er jeg heldig må jeg si :)

jævlig glad for at jeg slapp å gå høygravid denne sommeren for da hadde jeg bare ligget rett ut å pesa som annen tulling og jeg føder i november og det er jo gjerne før kulde, snø og is setter skikkelig inn.

og vi er ikke vintermennesker i det hele tatt så da blir det bare babykos foran peisen i vinter :)

Ja, jeg har født 3 på sommeren og en tidlig vår.

Sommeren er best, men varm...særlig å føde på sensommeren er tungt.

Men heller det enn høygravid på vinteren :S

Satser på å slippe sprengkulde til tidlig desember.

Endret av Dailis

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...