Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Hei. Jeg er en gutt på 14 år. Jeg har begynt å få noen tanker om jeg noen gang blir homofil. Jeg har onanert siden jeg var 11. Gjør det én til to ganger om dagen. I det siste året har det ikke føltes så godt som det brukte å gjøre, og det føles ut som jeg har misbrukt det / gjort det for mye, er nesten avhengig av og gjøre det. Og det "største problemet" er at jeg føler ikke den lysten på sex lenger. Når jeg ser jenter etc. blir jeg ikke så tiltrukket som før. Jeg lurer veldig sterkt på hva som er feil, er det normalt, blir jeg til slutt homofil..? Vet ikke om jeg definerte det godt nok, men jeg håper noen virkelig kan noe med det og vet hva det er. Jeg har virkelig ikke lyst en noe annet på jord enn å bli homofil. Jeg liker jenter, og har alltid lyst å gjøre det. Jeg har ikke lyst og bli homofil, da tar jeg selvmord. Vet ikke om det var passende å skrive det på denne type emnet, men jeg så ikke noen annen form for emne, so whatever. Håper noen kan svare meg på hva som skjer - unormalt, normalt, skal jeg roe ned? Mvh meg Anonymous poster hash: a31f2...7f8
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Ro deg ned. Ikke onaner så mye hvis du vil teste ut den teorien. Du blir ikke homofil fordi du onanererfor mye. Er du homofil så er du seksuelt tiltrukket av menn og gutter, og det er du jo ikke skriver du. Man blir heller ikke homofil- det er i så fall noe man er, fra man er født. Anonymous poster hash: 52cb9...fc8
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Man blir ikke homofil. Enten så er man det, eller så er man det ikke. Jeg har dog mine tvil på om du virkelig er 14 år...? Isåfall har du skriveferdigheter som overgår mange her inne
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Skriveferdighetene mine er ganske bra fordi jeg er meget flink på skolen, no doubt om at jeg er 14? Jeg bruker lamictal 100mg, så det kan ha noe med saken å gjøre. Anonymous poster hash: a31f2...7f8
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Skriveferdighetene mine er ganske bra fordi jeg er meget flink på skolen, no doubt om at jeg er 14? Jeg bruker lamictal 100mg, så det kan ha noe med saken å gjøre. Anonymous poster hash: a31f2...7f8 Kan overhodet ikke se hva det skulle ha med saken å gjøre. Men igjen, er du homofil så går du ikke over av å slutte med kosen ;-)
rytme Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Man blir ikke homofil. Enten så er man det, eller så er man det ikke. Jeg har dog mine tvil på om du virkelig er 14 år...? Isåfall har du skriveferdigheter som overgår mange her inne akkurat det tror jeg faktisk mange 14åringer har....
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Man blir ikke homofil. Enten så er man det, eller så er man det ikke. Jeg har dog mine tvil på om du virkelig er 14 år...? Isåfall har du skriveferdigheter som overgår mange her inne akkurat det tror jeg faktisk mange 14åringer har.... Poeng
Ole Brumm_99 Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Takk for at dere svarte, appreciate it.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Man kan ikke plutselig bare bli homofil. Man har sin legning fra starten av livet Hvor mye du onanerer har ingenting med homofili å gjøre. Du sier du liker jenter. Der har du svaret! Anonymous poster hash: 04378...c84
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Hei. Jeg er en gutt på 14 år. Jeg har begynt å få noen tanker om jeg noen gang blir homofil. Jeg har onanert siden jeg var 11. Gjør det én til to ganger om dagen. I det siste året har det ikke føltes så godt som det brukte å gjøre, og det føles ut som jeg har misbrukt det / gjort det for mye, er nesten avhengig av og gjøre det. Og det "største problemet" er at jeg føler ikke den lysten på sex lenger. Når jeg ser jenter etc. blir jeg ikke så tiltrukket som før. Jeg lurer veldig sterkt på hva som er feil, er det normalt, blir jeg til slutt homofil..? Vet ikke om jeg definerte det godt nok, men jeg håper noen virkelig kan noe med det og vet hva det er. Jeg har virkelig ikke lyst en noe annet på jord enn å bli homofil. Jeg liker jenter, og har alltid lyst å gjøre det. Jeg har ikke lyst og bli homofil, da tar jeg selvmord. Vet ikke om det var passende å skrive det på denne type emnet, men jeg så ikke noen annen form for emne, so whatever. Håper noen kan svare meg på hva som skjer - unormalt, normalt, skal jeg roe ned? Mvh meg Anonymous poster hash: a31f2...7f8 Slapp av. Det er HELT normalt å onanere masse når man er ung gutt! Kanskje du bare er litt lei av det, du begynner jo å bli eldre? Det er jo forskjell på 11 år og 14 år. Tenk uansett ikke på om du har gjort det for mye, eller brukt det opp! Det går ikke an. Hvor mye du onanerer har uansett ingenting å si på om du er homofil. Er du ikke seksuelt tiltrukket av gutter, eller blir kåt av å tenke på guttesex, så er du nok ikke det. Du liker jo jenter. At du ikke tenker så mye på sex når du ser jenter nå, som du gjorde før, har ikke så mye å si. Kanskje du har mye annet å tenke på for tiden? Bare prøv å slappe av,ikke bekymre deg. Kanskje blir du forelsket i en spesiell jente, og om dere finner tonen kan dere jo utforske sex sammen (ihverfall om et par år). Men ikke stress! Anonymous poster hash: 732a8...c05
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 I dag er det faktisk ganske så vanlig å teste ut seksualtiet med venner av samme kjønn, selv om man egentlig ikke er tiltrukket av samme kjønn Om det er jenter du vanligvis tenner på og jentekjæreste er det du følelsesmessig ønsker deg, så er du ikke homofil. Ikke at det er noe som helst galt med å være homofil. Jeg som mor til en nå voksen gutt, har sett at tenårene er rare Og jeg som kvinne vet at i perioder kan man ville onanere MYE, og i andre så gidder man bare ikke fordi der er andre ting som opptar en. Tro ikke at sex eller onanering er noe konstant du har like mye av hele tiden gjennom livet Anonymous poster hash: 8eb0d...b99
Ole Brumm_99 Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Tusen takk for alle kommentarene. Gjør meg absolutt ett hakk mer lettet. Nei, jeg har ikke følelser for gutter, det er 100% sikkert, og det er jeg "u.t.ro.l.i.g" glad for. Det beroliger meg veldig, fordi jeg har ikke lyst å bli homofil eller å få følelser for gutter og sånt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Eh, hva gjør en 14 år gammel gutt på et gravid- og mamma-forum...? Anonymous poster hash: 99029...fd7
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 Enten ER man homofil, eller så er man det ikke. Det er ikke noe man blir uansett hva man gjør eller ikke gjør. Og om du er det, så er det da ikke så farlig? Du er deg, og verdifull akkurat sånn som du er. Ofte er også seksualiteten flytende, og vi er alle forskjellige. Noen er homo, noen hetero, noen biseksuelle. Alle er like mye verd. Hvordan du behandler dine medmennesker er mye viktigere enn hvem du liker. Og du- onaner så mye du vil, det er sunt!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #15 Skrevet 26. august 2013 Hei. Jeg er en gutt på 14 år. Jeg har begynt å få noen tanker om jeg noen gang blir homofil. Jeg har onanert siden jeg var 11. Gjør det én til to ganger om dagen. I det siste året har det ikke føltes så godt som det brukte å gjøre, og det føles ut som jeg har misbrukt det / gjort det for mye, er nesten avhengig av og gjøre det. Og det "største problemet" er at jeg føler ikke den lysten på sex lenger. Når jeg ser jenter etc. blir jeg ikke så tiltrukket som før. Jeg lurer veldig sterkt på hva som er feil, er det normalt, blir jeg til slutt homofil..? Vet ikke om jeg definerte det godt nok, men jeg håper noen virkelig kan noe med det og vet hva det er. Jeg har virkelig ikke lyst en noe annet på jord enn å bli homofil. Jeg liker jenter, og har alltid lyst å gjøre det. Jeg har ikke lyst og bli homofil, da tar jeg selvmord. Vet ikke om det var passende å skrive det på denne type emnet, men jeg så ikke noen annen form for emne, so whatever. Håper noen kan svare meg på hva som skjer - unormalt, normalt, skal jeg roe ned? Mvh meg Anonymous poster hash: a31f2...7f8 Homofili handler mest om hvem du vil gå hånd i hånd med på kino ikke engang så mye om hvem du vil ha sex med. Onani fører på ingen måte til at man skifter fil, men kan jo føre til at man ikke blir så lett opphisset. Kos deg med onani du og ikke bekymre deg for om du er homo. Dessuten så er ikke det verden ende :-) Anonymous poster hash: 9da97...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå