Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Merkelig overskrift, ikke sant? Jeg bare ante ikke hvordan jeg ellers skulle formulere det. To ganger har følgende skjedd: Hendelse 1) Min søster lot en flaske bli liggende over lengre tid med væske i. Jeg klarer ikke huske om det var saft, brus eller annet, men ihvertfall ikke vann. Dette var en plastflaske, så man kunne ikke se innholdet på utsiden. Da jeg åpnet den, begynte jeg å brekke meg fordi hele flasken var fylt med en brun illeluktende masse. Det lignet og luktet avføring. Det er selvfølgelig ingen som har gjort sin fornødne i denne flasken, men hva enn som var oppi "forvandlet" seg til denne brune ekle massen. Hendelse 2) Over lenger tid har jeg oppbevart gamle kjøkkengjenstander i en bod. I dag skulle hele boden på miljøstasjonen. Oppi den gamle mikseren ( ment til smoothies, milkshakes og lignende) var samme brune massen jeg husker fra plastflasken et par år tidligere. Lukter bæsj. Ligner bæsj. ÆSJ! Det har ikke vært mat i denne mikseren mens den har lagt i boden, og i så tilfellet må det ha vært snakk om bittebittesmå mengder. Det var likevel en stor mengde av "bæsj". Hva skjer når denne prosessen kommer? Hva er det? Hvorfor?? Dagens merkeligste innlegg vil nok noen si, og jeg skal ikke krangle på det. Jeg er bare så nysgjerrig Litt sånn WTF følelse. Anonymous poster hash: 8e0ee...dcd
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Nei, det er jo ikke bæsj.. Bæsj forvandles det jo til i magen, med syrer og div nedbrytningsstoffer vi har der, samtidig som kroppen opptar de næringsstoffene vi trenger fra maten. Høres merkelig ut.. Råttent, muggent, ja - men bæsj - nei.. Anonymous poster hash: 38aad...9d3
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Nei, det er jo ikke bæsj.. Bæsj forvandles det jo til i magen, med syrer og div nedbrytningsstoffer vi har der, samtidig som kroppen opptar de næringsstoffene vi trenger fra maten. Høres merkelig ut.. Råttent, muggent, ja - men bæsj - nei.. Anonymous poster hash: 38aad...9d3 Jeg er jo fullstendig klar over at det ikke er avføring. Jeg skjønner at det må være noe annet. Men det er helt likt. Lukter likt og ser helt likt ut. Utrolig ekkelt. HI Anonymous poster hash: 8e0ee...dcd
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Skjønner hva du mener. Sånn guffe i vasken lukter ofte gulp :S Anonymous poster hash: b67e8...3f2
<3 2G <3 Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Er gjærsoppene som gjør dette. Eller muggsopp om du heller vil.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Er gjærsoppene som gjør dette. Eller muggsopp om du heller vil. Ah okei! Takk HI Anonymous poster hash: 8e0ee...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå