Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Jeg fødte for 18 mnd siden. Under fødselen dei 2 timane før jeg fødte hadde jeg noen grusome knytninger på begge sidene av låra. Dei kom når riene kom og varte like lenge så riene varte. Det var dei som var det GRUSOMASTE med heile fødselen. Kjente detta lenge etter fødselen at jeg var nummen og sår. Minner meg som gangsperre. Hadde det vel ca i 2 mnd etter fødselen. Nå dei siste 5 mnd har nummen heiten komment tilbake og når jeg tar på siden av låra så er det sårt. Venstre låret er ikkje så gale som høgre. Noen som har kjent det samme el veit kva det er ? Anonymous poster hash: ce3fc...b73
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Ta en tur til legen for sjekk. Kan være absolutt ingenting, eller det kan være noe mer alvorlig. Ville ikke drøyd det for lenge før jeg fikk det sjekket. Anonymous poster hash: 07ded...71b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Fikk strekk i en muskel som gjorde grusomt vondt under riene, men det ga seg noen dager etterpå Anonymous poster hash: a61a5...f0e
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Ville ringt kiropraktor eller manuellterapeut jeg, de har mye bedre peiling på slikt enn en allmennpraktiserende lege. De kan også henvise deg videre til evt røntgen eller andre undersøkelser om det er nødvendig. Anonymous poster hash: 435aa...7ba
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Ville ringt kiropraktor eller manuellterapeut jeg, de har mye bedre peiling på slikt enn en allmennpraktiserende lege. De kan også henvise deg videre til evt røntgen eller andre undersøkelser om det er nødvendig. Anonymous poster hash: 435aa...7ba Tviler på at røntgen er indisert. Heller MR og det må gå via fastlege, evt annen lege. Anonymous poster hash: 07ded...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå