Gå til innhold

Ang. sletting og diskusjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke orket å lese gjennom slt..

Men jeg liker hvertfall å kosemose og diskutere "kjedlige" og hverdagslige ting. Ikke fordi jeg ikke kan ta en avgjørelse selv, men fordi jeg liker å småprate og utveksle ting med folk i samme situasjon som meg. Noen ganger er jeg i det humoristiske hjørnet ig klikker meg inn og diskuterer i tåpelige tråder.. Noen ganger er jeg mer ettertenksom og melder meg inn i en tråd om litt mer alvorlige ting i livet.

Man må ha plass til alle på et slikt forum.. Og jeg tviler på alle kan være til lags til enhver tid. Men hvorfor lage kvalm av den grunn?

Jeg er oppriktig interessert i å høre om hvilke tema som er "smarte" nok og vekker interesse hos dere som ikke er fornøyd? For jeg har tilgode å se et godt forslag på det. Og om dere har et fengende tema, så star en tråd da vel? Og overse alt annet pjatt?

Forstår meg ikke på alle som skal gjøre seg så mye smartere enn alle andre..

Jeg kommer til å fortsette å diskutere leggetider og barnehagemat.. Og er det et navn i en navnetråd jeg liker, så forteller jeg de det. Kan jeg komme med råd gjør jeg det, og kan jeg få trøst og støtte så spør jeg om det. Why all the drama over småpjatt? Det finnes vel en eller annen mensa side eller andre temasider man kan google seg frem til ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier at "dette er forumet for de som ikke er så lure"? Så spyr du ut linker til innlegg som du selv mener ikke finnes nyttig.. Siden du er så mye "lurere", så ta med deg din svært høye iq og bedrevitende oppførsel en annen plass, og la oss som faktisk liker å være her, i fred :) trenger ikke flere oppgulp. Vi vet at folk er forskjellig. Det er faktisk en ganske grei egenskap og ha :)

Anonymous poster hash: d6c12...55f

Disse trådene var ment som eksempler på idiotien som finnes her. De er skrevet med henblikk på et innlegg lenger oppe hvor en anonym mener at dette forumet er forbeholdt de med høy utdannelse og alder over 30.

Jeg skjønte det med en gang, hvorfor skjønner ikke flere her det?

Anonymous poster hash: d9176...3d1

Hvor står det at jeg mener det er forbeholdt folk med høyere utdannelse og som er over 30? Jeg skrev at ifølge det HI selv gir utrykk for i enkelte anledninger så føles det slik! Jeg er fullt klar over hva som finnes her inne. Og syns at alle er velkommen! Men når noen begynner å bli spydige og kalle folk for idioter på helt oppriktge og ærlige tråder, da syns jeg de heller kunne tatt seg for god til å svare i utgangspunktet.

Skrevet

...kan noen sende meg popcornet? ^_^

Skal du kose deg med popcorn burde du heller gå inn på tråden "Når vasket dere babytøyet?" Den tror jeg virkelig kan utvikle seg til å bli både spennende og givende! En skikkelig BIM/DIM tråd, av god kvalitet!

Her er link : http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144075553-hvor-lenge-før-termin-begynner-dere-å-vaske-babyklærne/

Eller hva med denne, om moren som ga ungen en fridag og glemte å gi beskjed til barnehagen?!?

Kom deg i jobb så blir det sikkert lettere :)

Både jeg og mannen jobber fullt og vi løser likevel husarbeidet elegant. Null stress :) og vi holder ikke på til midnatt heller, senest en halvtime etter at unga sover er vi i mål - uten å ha stressa :)

Kan utvikle seg til å bli en riktig så spennende thriller. Hva VIL barnehagen si, mon tro? Tipper hun finner svarer her inne, og ingen andre steder!

Anonymous poster hash: 83704...f9e

Det var jeg som skrev den tråden! Og hvem faen er du til å dømme! Jeg gav barnet mitt en fridag for å tilbringe tid med ungen min.. "kom deg tilbake i jobb".. Herrefred, noen mennesker burde faktisk vært buret inne.. Du jobber vel så mye selv, at du aldri har tid til dine barn du.. For å jobbe er det eneste riktige!! Hva skal man med barn egentlig?... Jiiis..

Nå må du rulle inn og roe deg ned. Pust med magen.

Hadde du lest svaret mitt rett under så hadde du sett at innlegget mitt ble blandet med et annet. Ba ikke DEG om å komme deg ut i jobb. Jeg trakk fram innlegget ditt om " jeg glemte å si fra til barnehagen om at dattera mi hadde fri i dag" som et eksempel på fjerne innlegg. Du kunne jo bare prata med barnehagen, VI vet jo ikke hvordan de har reagert.

Og nå har jo du mer enn antydet at jeg burde vært buret inne og at jeg synes at jobben er viktigere enn barna mine, så du skal vel ikke prate så høyt om å dømme andre.

Anonymous poster hash: 83704...f9e

Skrevet

Jeg håper virkelig Elin ser mailen din og sletter deg, slik du ønsker, Vinglepetrine. For makan til ovenfra-og-ned-holdning skal man lete lenge etter!

Du er kjapp til å påpeke hvor hjernedøde vi andre er, vi som ikke tenker likt som deg. Husker godt du klikket, til det punktet at du faktisk startet en egen tråd om det, da noen anbefalte klistremerkesystem til en 5 åring som tisset seg ut i senga med vilje. DU jobbet tross alt med barn og visste godt hvordan dette kunne løses, men iiiiingen vil høre på meg. Aaaaaalle er liksom så dumme og ingen har peiling.. Ja, bortsett fra du da...Så derfor måtte du faktisk starte en egen tråd for å understreke at dette ble for dumt i dine øyne... Og denne holdningen har du til det meste, kan det innimellom virke som.

Jeg har selv vært mor i 14 år, har 4 barn og studerer psykologi. Har også vært beredsskapshjem den gangen jeg var gift. Vil anse meg selv som god menneskekjenner og flink med barn og kjenner deres behov, men gud bedre som du og jeg har diskutert. Virker som det er "my way or the highway" med deg.. Jeg er ihvertfall veldig lei av å bli rent i senk av en wannabe-knowitall..

Vil også tipse deg om hvis du skulle blitt single så er elitesingles.no plassen for deg. MANGE likesinnede med samme holdning mot de som er "lavere" på rangstigen :D

Anonymous poster hash: acdb8...60c

Skrevet

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144075652-får-barna-med-drikke-på-skulen-utenom/

Her har vi en skikkelig populær en! Meget interessant å vite om noen fremmede unger har med seg drikkeflaske på skolen eller ikke! Denne diskusjonen er så interessant at den nok blir nærmere 5 sider lang!

Jeg kommer til å ha stor nytte av akkurat denne tråden. Om ungen min er tørst eller ikke har ikke noe å si, her må vi lage en tråd om det på et forum. VIKTIGE SAKER, og det krever ganske lang utdannelse for å delta i denne altså!

Anonymous poster hash: 8a118...c1e

Jeg vet at du håper å fremstå som klok nå, men må bare si at du mislykkes totalt.

Man blir ikke smartere av å tråkke på andre.

Anonymous poster hash: 106bb...bee

HI får jo bare dritt, men det hun sier er jo sant!

Mener du at disse trådene tyder på at de som lager dem er oppegående, voksne mennesker?

Men mener du for fullt alvor at de som starter slike "teite" tråder som du sier gjør det fordi dem er dumme og ikke klarer å finne det ut selv, eller kan det muligens være at man bare ønsker å starte en tråd og snakke om noe helt uvesentlig.?

Skrevet

Dette er jo en mobbetråd... Dere viser dere ikke fra deres beste side her jenter!

Anonymous poster hash: ae733...d05
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, jeg er enig i at Vinglepetrine har fått motstand så det rekker, og litt til. Det var likevel en interessant diskusjon, rent generelt.

Skrevet

:lol: :lol: :lol:

Eg kjenner til fleire smarte folk som ikkje er så praktisk anlagde, eller likar å legge tid og energi i å gå i butikkar, så du skal ikkje sjå bort frå at trådar om feks sko og penal kan vere interessante for enkelte litt oppe på iq skalaen og.

Ellers håpar eg jo at du snart vert fridd frå pinslene her på dib, men mistenkjer at moderatorane ser underhaldningsverdien i å sjå deg sprelle medan du ventar og drøyer før dei slettar deg.

Skrevet

Eg kjenner til fleire smarte folk som ikkje er så praktisk anlagde, eller likar å legge tid og energi i å gå i butikkar, så du skal ikkje sjå bort frå at trådar om feks sko og penal kan vere interessante for enkelte litt oppe på iq skalaen og.

Ellers håpar eg jo at du snart vert fridd frå pinslene her på dib, men mistenkjer at moderatorane ser underhaldningsverdien i å sjå deg sprelle medan du ventar og drøyer før dei slettar deg.

Hun har jo ikke bedt om å bli slettet!

De andre som har gjort det har jo blitt slettet innen få timer, og så skal det liksom gå dagesvis før de sletter henne?

Tenker hun har lyst å være her fortsatt jeg, til tross for idioter og imbisiler - det er alltid godt å føle seg bedre enn andre, vet du.

Skrevet

Hun har jo ikke bedt om å bli slettet!

De andre som har gjort det har jo blitt slettet innen få timer, og så skal det liksom gå dagesvis før de sletter henne?

Tenker hun har lyst å være her fortsatt jeg, til tross for idioter og imbisiler - det er alltid godt å føle seg bedre enn andre, vet du.

Ifølge ho sjølv har ho bedt om å bli sletta forlengst..
Skrevet

Ifølge ho sjølv har ho bedt om å bli sletta forlengst..

Ja, jeg vet at hun sier det, men det er da merkelig at selv etter purringer så har ikke moderator klart å innfri ønsket hennes, mens de andre ble slettet nærmest umiddelbart?

Så jeg tenker hun bløffer litt, jeg ;)

Skrevet

Herre fred for en gjeng amøber dere er! HI har ikke svart i tråden på mange sider og dere fortsetter å legge inn svar som beviser akkurat det hun sier! Snakk om å dunke hodet i veggen!

Ta en kjapp oversikt over innlegga som ligger på sia nå. Ikke akkurat så mye matnyttig!

Det st HI har fått mye tyn mener jeg er feil, noen har prøvd, men hun kommer jo med bevis hele tia. Etter at hun slutta her fortsetter dere å bevise ved å holde på som dere gjør!

Jeg var i samme månedskkubb som HI og der er det aldri noe krangling, og hun bidrar med masse bra. Har også masse bra innleg på over 35 forumet.

Jeg holder meg unna anonymforumet fordi jeg syntes det er for mye tåpelig her, og kommer til å fortsette med det. For meg hadde det klikka for lengst pga. nivået og ikke minst den interne, vanvittig barnslige humoren her. Skjønner at folk blir oppgitt jeg, men så er jeg også over 30 da, og jobber og har en utdannelse.

Skrevet

Herre fred for en gjeng amøber dere er! HI har ikke svart i tråden på mange sider og dere fortsetter å legge inn svar som beviser akkurat det hun sier! Snakk om å dunke hodet i veggen!

Ta en kjapp oversikt over innlegga som ligger på sia nå. Ikke akkurat så mye matnyttig!

Det st HI har fått mye tyn mener jeg er feil, noen har prøvd, men hun kommer jo med bevis hele tia. Etter at hun slutta her fortsetter dere å bevise ved å holde på som dere gjør!

Jeg var i samme månedskkubb som HI og der er det aldri noe krangling, og hun bidrar med masse bra. Har også masse bra innleg på over 35 forumet.

Jeg holder meg unna anonymforumet fordi jeg syntes det er for mye tåpelig her, og kommer til å fortsette med det. For meg hadde det klikka for lengst pga. nivået og ikke minst den interne, vanvittig barnslige humoren her. Skjønner at folk blir oppgitt jeg, men så er jeg også over 30 da, og jobber og har en utdannelse.

Vi får holde oss i månedsklubben vår og på facegruppa :-)

Men HI har blitt bedt om å bli sletta av Anne viktoria(?), men hun kunne ikke slette folk så hun skulle sende det videre til Elin, som er borte noen dager. Hun er fortsatt på face, da.

Sees på face, her er det ikke verdt å sløse bort tid :-) folk er jo gale!

Anonymous poster hash: d9176...3d1

Skrevet

Gøy å se at penal tråden min engasjerer da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...