Gå til innhold

Ang. sletting og diskusjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fulgt denne tråden en stund og det skriiiiiiiiker i meg å si noen mindre flatterende ting men prøver for harde livet å la være. Synes ikke du skal snakke så veldig høyt om ærlighet og oppriktighet Vinglepetrine, og du vet godt hvorfor jeg mener det.

Hvorfor? Ellers enig i innlegget.

Anonymous poster hash: 6147e...53b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele tråden her er jo bare helt absurd! Hvorfor er du her vingle?? Vi har fått med oss at du skal slette brukeren din... Hva med å logge deg ut og bare holde deg unna?!

Nei, jeg synes ikke navnetråder, hvem bil, tråder ang Fotballfrue osv er spesielt interessant. Men da holder jeg meg bare unna. Dette ER faktisk er forum for de med barn og da skulle det vel bare mangle at mange av trådene dreier seg om nettopp det...

Om du heller vil diskutere politikk får du finne deg et annet forum kanskje?

Anonymous poster hash: 4e0f5...8d2

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Men du? En som skriver i navnetråder kan også skrive i politiske tråder. Mangfoldet her på forumet er stort, vi har akademikere og folk uten vgs. Og de bidrar på hver sine måter, og jeg setter like stor pris på dem alle sammen! Noen ganger trenger jeg et moderlig råd, og andre ganger et faktasvar. Noen ganger ønsker jeg å diskutere politikk, andre ganger matpakketips. Det er derfor det er så kjekt her! Her sitter alt fra skoselgere til advokater, og jeg er så heldig at jeg noen ganger kan nyte godt av deres ekspertise! Det er så kjekt å ha så mange normale mennesker å spørre om råd, for samlet sett sitter vi på en stor haug med erfaringer som vi kan dele. Og det liker jeg :) for selv om jeg kan spørre både en og tre venninner om deres erfaringer med Ikea-kommoder, er det stor sannsynlighet for at jeg vil få mer hjelp her inne, med så mange flotte brukere. Og da snakker jeg både om nickbrukere og de mange supre anonyme!

Ja, jeg er hekta! Og det gjør ingen verdens ting, for her inne har jeg godt selskap ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Wich reminds me...Ikea-tråd coming up!

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

Du, UnderendeUllteppe. Jeg er veldig glad i deg! Fin kommentar, og kunne ikke vært mer enig i alt du skriver. Jeg er en av "de dumme" her inne. Som spør om alt jeg måtte ha i tankene. Og det som er litt morsomt, det er at uansett hvor mye pepper jeg har fått eller hvor dum og uvitende jeg har vært i mine spørrende innlegg, så er du en av de (svært få) som faktisk har svart meg på en skapelig måte! De gangene jeg har signert med nick eller vært anonym! Og jeg er glad det finnes slike mennesker som deg her inne som faktisk kan ta noe seriøst, og ofre en tanke for andres situasjoner isteden for sin egen. Hurra for deg! :) vi er alle ulik, har forskjellige liv, bakgrunner, livserfaring osv. Og jeg blir litt skremt når jeg leser denne tråden og hvor krass enkelte er. Man må ikke glemme at noen faktisk har det vanskelig. Noen er kanskje bare 18 år, aleine og gravid. De har kanskje ingen å spørre, og finner det trygt og være anonym og lufte det de har på hjertet. Og nærmest bli skjelt ut for å være dum og uvitende når de spør hvor folk kjøper sko (eksempel) til barna sine, er hårreisende.. Jeg kan nesten med sikkerhet si at mange av de mest arrogante sure oppgulpene av svar som kommer, gjemmer det seg personer som en gang også var førstegangs, aleine, uviten og syns kanskje det var det skumleste de har opplevd! Man skal ikke glemme at kua har vært kalv! Jeg har vært her siden 2008 og sett mye rart, men det har tatt litt vel av de siste dagene. Det er ikke som det engang var, og det er synn! Virker somom forumet er forbeholdt de med høyeste utdannelse og høyeste årsinntekt og for de over 30 år, om vi skal følge Vinglepetrine sine utsagn. Feil feil feil. Har mange favoritter her, og de er jordnære damer som svarer saklig, uansett hva det måtte spørres eller diskuteres om. Og håper på at de som er igjen fortsetter å være her.

Anonymous poster hash: d6c12...55f

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Har du valgt nicket Vinglepetrine fordi du er schizofren?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Du, UnderendeUllteppe. Jeg er veldig glad i deg! Fin kommentar, og kunne ikke vært mer enig i alt du skriver. Jeg er en av "de dumme" her inne. Som spør om alt jeg måtte ha i tankene. Og det som er litt morsomt, det er at uansett hvor mye pepper jeg har fått eller hvor dum og uvitende jeg har vært i mine spørrende innlegg, så er du en av de (svært få) som faktisk har svart meg på en skapelig måte! De gangene jeg har signert med nick eller vært anonym! Og jeg er glad det finnes slike mennesker som deg her inne som faktisk kan ta noe seriøst, og ofre en tanke for andres situasjoner isteden for sin egen. Hurra for deg! :) vi er alle ulik, har forskjellige liv, bakgrunner, livserfaring osv. Og jeg blir litt skremt når jeg leser denne tråden og hvor krass enkelte er. Man må ikke glemme at noen faktisk har det vanskelig. Noen er kanskje bare 18 år, aleine og gravid. De har kanskje ingen å spørre, og finner det trygt og være anonym og lufte det de har på hjertet. Og nærmest bli skjelt ut for å være dum og uvitende når de spør hvor folk kjøper sko (eksempel) til barna sine, er hårreisende.. Jeg kan nesten med sikkerhet si at mange av de mest arrogante sure oppgulpene av svar som kommer, gjemmer det seg personer som en gang også var førstegangs, aleine, uviten og syns kanskje det var det skumleste de har opplevd! Man skal ikke glemme at kua har vært kalv! Jeg har vært her siden 2008 og sett mye rart, men det har tatt litt vel av de siste dagene. Det er ikke som det engang var, og det er synn! Virker somom forumet er forbeholdt de med høyeste utdannelse og høyeste årsinntekt og for de over 30 år, om vi skal følge Vinglepetrine sine utsagn. Feil feil feil. Har mange favoritter her, og de er jordnære damer som svarer saklig, uansett hva det måtte spørres eller diskuteres om. Og håper på at de som er igjen fortsetter å være her.

Oj, nå ble jeg faktisk rørt her! Tusen takk :)

Det er jo av å spørre man lærer nye ting, og det er en av grunnene til at det er kjekt å være her, for jeg synes man kan spørre om alt! Det er stort sett noen som kan svare ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Og ja, kua har alltid vært kalv, det er kjempeviktig å huske!

Skrevet

Jeg må nesten le litt da du skriver at det virker som dette forumet er forbeholdt de med høy utdannelse og er over 30! Hvilke tråder er det du leser? Har jeg gått glipp av noe?

Dette er jo stikk i strid med all sunn fornuft! Hadde dette forumet vært forbeholdt slike hadde vi sluppet tråder om penal og hvor man får kjøpt sko!

Det er vel det HI mener også, at dette forumet er for de som ikke er så lure.

Etter å ha lest noen tråder her inne er ihvertfall ikke jeg i tvil om at dette ikke er plassen for noen som ønsker en debatt på et litt mer intellektuelt nivå!

At du får flere likes på det du skriver sier litt om nivået.  :lol:

Anonymous poster hash: 8a118...c1e

Skrevet

Så burde dere kanskje lese hva jeg skrev en gang til da!:) jeg mener at ifølge hovedinnlegger, vinglepetrine, så er det ikke rom for "oss uvitende", og ifølge henne så virker det av og til somom det kun er de smarte, høyt utdannede som er vetige og diskutere med. Jeg skrev ingenting om at jeg selv, føler det. Det ville jo vært stikk imot det jeg skrev lenger oppe i innlegget. Så du trenger ikke le så høyt :)

Skrevet

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144075652-får-barna-med-drikke-på-skulen-utenom/

Her har vi en skikkelig populær en! Meget interessant å vite om noen fremmede unger har med seg drikkeflaske på skolen eller ikke! Denne diskusjonen er så interessant at den nok blir nærmere 5 sider lang!

Jeg kommer til å ha stor nytte av akkurat denne tråden. Om ungen min er tørst eller ikke har ikke noe å si, her må vi lage en tråd om det på et forum. VIKTIGE SAKER, og det krever ganske lang utdannelse for å delta i denne altså!

Skrevet

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144075652-får-barna-med-drikke-på-skulen-utenom/

Her har vi en skikkelig populær en! Meget interessant å vite om noen fremmede unger har med seg drikkeflaske på skolen eller ikke! Denne diskusjonen er så interessant at den nok blir nærmere 5 sider lang!

Jeg kommer til å ha stor nytte av akkurat denne tråden. Om ungen min er tørst eller ikke har ikke noe å si, her må vi lage en tråd om det på et forum. VIKTIGE SAKER, og det krever ganske lang utdannelse for å delta i denne altså!

Jeg vet at du håper å fremstå som klok nå, men må bare si at du mislykkes totalt.

Man blir ikke smartere av å tråkke på andre.

Anonymous poster hash: 106bb...bee

Skrevet

Så burde dere kanskje lese hva jeg skrev en gang til da! :) jeg mener at ifølge hovedinnlegger, vinglepetrine, så er det ikke rom for "oss uvitende", og ifølge henne så virker det av og til somom det kun er de smarte, høyt utdannede som er vetige og diskutere med. Jeg skrev ingenting om at jeg selv, føler det. Det ville jo vært stikk imot det jeg skrev lenger oppe i innlegget. Så du trenger ikke le så høyt :)

Det er ikke det hun sier. Hun sier at moderatorene burde flytte tråder til der de hører hjemme slik at ikke annethvert innlegg handler om f.eks navn. 

Hun sier vel også at det er flott at noen trives her inne men at det ikke er særlig høyt nivå her og at det er vanskelig å diskutere seriøse ting fordi forumet blir spammet ned av teite tråder. Det beviser vel noen av de trådene det er linket til i de siste innleggene her.

Skrevet

Jeg vet at du håper å fremstå som klok nå, men må bare si at du mislykkes totalt.

HI får jo bare dritt, men det hun sier er jo sant!

Mener du at disse trådene tyder på at de som lager dem er oppegående, voksne mennesker?

Skrevet

Og jeg skal vedde myyye på at du egentlig er hi i egen person som gjemmer deg for anledningen.

Ble det for mye pes sånn at du må leke at noen støtter deg, vingle?

Skrevet

Du sier at "dette er forumet for de som ikke er så lure"? Så spyr du ut linker til innlegg som du selv mener ikke finnes nyttig.. Siden du er så mye "lurere", så ta med deg din svært høye iq og bedrevitende oppførsel en annen plass, og la oss som faktisk liker å være her, i fred :) trenger ikke flere oppgulp. Vi vet at folk er forskjellig. Det er faktisk en ganske grei egenskap og ha :)

Skrevet

HI får jo bare dritt, men det hun sier er jo sant!

Mener du at disse trådene tyder på at de som lager dem er oppegående, voksne mennesker?

Det skal mer til enn et enkelt spørsmål før jeg påstår at noen ikke er oppegående.

Med deg holder det med disse svarene du gir for at vi skal skjønne hvor på skalaen du ligger. Du dunker nok ikke hodet i taket, for å si det pent.

Skrevet

Og jeg skal vedde myyye på at du egentlig er hi i egen person som gjemmer deg for anledningen.

Ble det for mye pes sånn at du må leke at noen støtter deg, vingle?

Tror du virkelig at det bare er HI som mener dette? Da tar du feil. Selv hopper jeg glatt over de fleste trådene som er helt håpløse (som de linket til over her), men i det siste har det blitt så mange av dem at jeg begynner å lure på hvor de smarte menneskene har blitt av. Er jo nesten ingen tråder det er verdt å lese her lenger.

Anonymous poster hash: d9176...3d1

Skrevet

Du sier at "dette er forumet for de som ikke er så lure"? Så spyr du ut linker til innlegg som du selv mener ikke finnes nyttig.. Siden du er så mye "lurere", så ta med deg din svært høye iq og bedrevitende oppførsel en annen plass, og la oss som faktisk liker å være her, i fred :) trenger ikke flere oppgulp. Vi vet at folk er forskjellig. Det er faktisk en ganske grei egenskap og ha :)

Disse trådene var ment som eksempler på idiotien som finnes her. De er skrevet med henblikk på et innlegg lenger oppe hvor en anonym mener at dette forumet er forbeholdt de med høy utdannelse og alder over 30.

Jeg skjønte det med en gang, hvorfor skjønner ikke flere her det?

Skrevet

Disse trådene var ment som eksempler på idiotien som finnes her. De er skrevet med henblikk på et innlegg lenger oppe hvor en anonym mener at dette forumet er forbeholdt de med høy utdannelse og alder over 30.

Jeg skjønte det med en gang, hvorfor skjønner ikke flere her det?

Se der, ja! Noen som faktisk tok poenget! Jeg er imponert.  :)

Skrevet

Det er mye her inne jeg ikke er interessert i. Det hopper jeg glatt over. Bruker ikke en kalori på det. Eller, det hender jeg ergrer meg over mangel på samsvar mellom overskrift og innhold, det koster nok tre kalorier. Det er mye på TV jeg heller ikke er interessert i. Da bytter jeg kanal eller slår av, men selger ikke TVen. Det er mye i avisene jeg synes er tøysete, det hopper jeg også over. Abonnerer fortsatt på aviser og kjøper noen i tillegg allikevel. Hvis jeg på et tidspunkt kommer dit at alle TV-program er intetsigende, så slutter jeg nok å se på den. Hvis jeg kommer dit at alt i avisene er selvsagt, så kjøper jeg dem ikke lenger.

Jeg er ikke en av de "populære" her inne, det er nok mange som får flere likes enn meg, men det spiller forsvinnende liten rolle. Det er dessverre også noen ganger slik at jeg synes jeg har gitt et genialt svar og så er det ingen som følger det opp. Sånn er det. Jeg må da enten reformulere meg eller jeg får hente applaus et annet sted. Sånn funker det alle steder - dem som legger mest inn, får mest tilbake.

Å sitte bak tastaturet sitt og synes andre er teite, at andres problemstillinger er idiotiske og at noen spørsmål ikke burde vært uttrykt, det er aldri så lite arrogant. Å uttrykke det er sosialt inkompetent. Det hender nok at det jeg ikke vet, er innlysende for andre. Det hender at jeg overraskes over enkelte ting andre ikke vet, men da velger jeg enten å svare ordentlig eller å holde kjeft. Omtrent som der ute i virkeligheten.

Skrevet

Det er mye her inne jeg ikke er interessert i. Det hopper jeg glatt over. Bruker ikke en kalori på det. Eller, det hender jeg ergrer meg over mangel på samsvar mellom overskrift og innhold, det koster nok tre kalorier. Det er mye på TV jeg heller ikke er interessert i. Da bytter jeg kanal eller slår av, men selger ikke TVen. Det er mye i avisene jeg synes er tøysete, det hopper jeg også over. Abonnerer fortsatt på aviser og kjøper noen i tillegg allikevel. Hvis jeg på et tidspunkt kommer dit at alle TV-program er intetsigende, så slutter jeg nok å se på den. Hvis jeg kommer dit at alt i avisene er selvsagt, så kjøper jeg dem ikke lenger.

Jeg er ikke en av de "populære" her inne, det er nok mange som får flere likes enn meg, men det spiller forsvinnende liten rolle. Det er dessverre også noen ganger slik at jeg synes jeg har gitt et genialt svar og så er det ingen som følger det opp. Sånn er det. Jeg må da enten reformulere meg eller jeg får hente applaus et annet sted. Sånn funker det alle steder - dem som legger mest inn, får mest tilbake.

Å sitte bak tastaturet sitt og synes andre er teite, at andres problemstillinger er idiotiske og at noen spørsmål ikke burde vært uttrykt, det er aldri så lite arrogant. Å uttrykke det er sosialt inkompetent. Det hender nok at det jeg ikke vet, er innlysende for andre. Det hender at jeg overraskes over enkelte ting andre ikke vet, men da velger jeg enten å svare ordentlig eller å holde kjeft. Omtrent som der ute i virkeligheten.

What she said..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...