Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #51 Skrevet 26. august 2013 Hadde moderatorene vært bedre på å flytte tråder inn i forumene de egentlig hører til hadde det sikkert vært bedre her inne. En periode var annenhver tråd om tåpelige poppis-navn. Hvor interessant er det egentlig å diskutere om Lilly og Chrisander Leander er flotte navn.... flere ganger i uka!? Hvor lenge skal man være her før man blir lei infantile tråder med et språk som ikke passer til en tre-åring engang? Hvordan stelleveske har fotballfrue? Og Hvem bil er finest type tråder! Det er jo latterlig! For ikke å snakke om tråder om hvilket pennal er finest til en 1. klassing og hvor får man kjøpt sko til en 4-åring-tråder. Ikke så rart folk sletter seg og finner nye forum, at noen holder ut i flere år fatter ikke jeg! Og til moderatorer: Jeg venter fortsatt på å bli slettet! Men hvem skal bestemme hvilket tema som er interessant nok til å få stå da? Det som jeg syns er skikkelig kjekt å lese om, kan jo du syns er helt bak mål. Som jeg har forstått det så skal anonymforum være et sted med høy takhøyde for hva som kan diskuteres, så lenge man holder seg til forumreglene. Som regel kommer det klart frem av overskriften om det handler om Fotballfruen, navn eller hvilket pålegg man liker best. Det er bare å velge og vrake hva man skal engasjere seg i. Og du vet vel at du ikke trenger å sitter her å vente på å bli slettet? Du er liksom ikke nødt til å være aktiv her helt til brukeren din er deaktivert om det plager deg så veldig. Hvorfor kan jeg ikke få svare her alt jeg orker? Ser dere er flere som mener jeg ikke burde det, og som helst vil at jeg ikke gjør det. Da lurer jeg veldig på hvorfor DERE leser og svarer i denne tråden!? Jeg sier ikke at moderatorer skal slette tråder, men de kan flytte dem til riktig forum, slik de gjør i alle andre forum. Jeg vet også at folk har forskjellige interesser men her inne er det en overvekt av tråder som jeg har nevnt tidligere (infantile og ubrukelige) og det er faktisk ikke slik at man som oftest kan tyde utifra overskriften om tråden er interessant eller ikke! Mange er ELENDIGE på å lage overskrift på tråden sin. Man må ofte gå inn i 20 tråder før man finner en som gir en noe nyttig. Jeg hadde ikke tenkt til å gjøre noe særlig mer enn å starte denne tråden, men etter så mange spørsmål og påstander så sitter jeg her fortsatt, og venter på sletting. Ba om det i forrige uke, så har purret. Nå er det slik at du ikke bestemmer over hva jeg gjør eller hvor lenge jeg vil være her så gå heller inn på trådene DU er interessert i og drit i hva jeg gjør. Jeg syns denne tråden var skikkelig underholdende og det er litt sånn "burde ikke se, men klarer ikke la være" følelse når jeg leser de ubehøvlede svarene dine. Du har en fantastisk ufin måte å svare andre mennesker på, og det fascinerer meg. Så for min del håper jeg at moderator somler skikkelig lenge med å slette deg, for med alle som har forsvunnet det siste døgnet trenger man noen som holder temperaturen oppe her inne. Det som er litt merkelig er at den følelsen du beskriver at du får når du leser tråder om fødebager og barnesko, akkurat den følelsen er det du gir meg med dine innlegg Det sier litt om deg, og du har tydeligvis funnet riktig forum for deg! Good for you! Jeg vil tippe du faktisk er en av de aller smarteste her inne, og det mener jeg også! Litt rart at du ikke føler at du får litt lite ut av å være her på forumet...... Syntes du ikke det blir litt tomt og intetsigende å diskutere trygd og barnesko i lengen?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #52 Skrevet 26. august 2013 Hadde moderatorene vært bedre på å flytte tråder inn i forumene de egentlig hører til hadde det sikkert vært bedre her inne. En periode var annenhver tråd om tåpelige poppis-navn. Hvor interessant er det egentlig å diskutere om Lilly og Chrisander Leander er flotte navn.... flere ganger i uka!? Hvor lenge skal man være her før man blir lei infantile tråder med et språk som ikke passer til en tre-åring engang? Hvordan stelleveske har fotballfrue? Og Hvem bil er finest type tråder! Det er jo latterlig! For ikke å snakke om tråder om hvilket pennal er finest til en 1. klassing og hvor får man kjøpt sko til en 4-åring-tråder. Ikke så rart folk sletter seg og finner nye forum, at noen holder ut i flere år fatter ikke jeg! Og til moderatorer: Jeg venter fortsatt på å bli slettet! Men hvem skal bestemme hvilket tema som er interessant nok til å få stå da? Det som jeg syns er skikkelig kjekt å lese om, kan jo du syns er helt bak mål. Som jeg har forstått det så skal anonymforum være et sted med høy takhøyde for hva som kan diskuteres, så lenge man holder seg til forumreglene. Som regel kommer det klart frem av overskriften om det handler om Fotballfruen, navn eller hvilket pålegg man liker best. Det er bare å velge og vrake hva man skal engasjere seg i. Og du vet vel at du ikke trenger å sitter her å vente på å bli slettet? Du er liksom ikke nødt til å være aktiv her helt til brukeren din er deaktivert om det plager deg så veldig. Hvorfor kan jeg ikke få svare her alt jeg orker? Ser dere er flere som mener jeg ikke burde det, og som helst vil at jeg ikke gjør det. Da lurer jeg veldig på hvorfor DERE leser og svarer i denne tråden!? Jeg sier ikke at moderatorer skal slette tråder, men de kan flytte dem til riktig forum, slik de gjør i alle andre forum. Jeg vet også at folk har forskjellige interesser men her inne er det en overvekt av tråder som jeg har nevnt tidligere (infantile og ubrukelige) og det er faktisk ikke slik at man som oftest kan tyde utifra overskriften om tråden er interessant eller ikke! Mange er ELENDIGE på å lage overskrift på tråden sin. Man må ofte gå inn i 20 tråder før man finner en som gir en noe nyttig. Jeg hadde ikke tenkt til å gjøre noe særlig mer enn å starte denne tråden, men etter så mange spørsmål og påstander så sitter jeg her fortsatt, og venter på sletting. Ba om det i forrige uke, så har purret. Nå er det slik at du ikke bestemmer over hva jeg gjør eller hvor lenge jeg vil være her så gå heller inn på trådene DU er interessert i og drit i hva jeg gjør. Jeg syns denne tråden var skikkelig underholdende og det er litt sånn "burde ikke se, men klarer ikke la være" følelse når jeg leser de ubehøvlede svarene dine. Du har en fantastisk ufin måte å svare andre mennesker på, og det fascinerer meg. Så for min del håper jeg at moderator somler skikkelig lenge med å slette deg, for med alle som har forsvunnet det siste døgnet trenger man noen som holder temperaturen oppe her inne. Det som er litt merkelig er at den følelsen du beskriver at du får når du leser tråder om fødebager og barnesko, akkurat den følelsen er det du gir meg med dine innlegg Ærlig talt, du er jo kjent for å være ufin mot folk. Senest i en tråd hvor noen rettet på noe du sa feil, og du skrev noe frekt tilbake. Ikke kaste sten, kanskje? Anonymous poster hash: ae733...d05
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #53 Skrevet 26. august 2013 Jeg syntes det er interessant! Jeg er interessert i mennesker og atferd. Her inne er det mye rart! At det er mye rart her inne har du helt rett i, og noe av det aller rareste jeg har opplevd her er deg. Jeg har aldri opplevd noen som har så høye tanker om seg selv og som mener at deres meninger og ideer er de eneste riktige på samme måte som du fremstår her. Du sier at du ikke er smartere enn andre, men hvert innlegg du skriver beviser at det er akkurat det du mener. Du syns at andre er idioter som diskuterer vaskeråd, skolematriell og navn. Du sier at du "prøver" å starte interessante tråder, men det er ingen som klarer å leve opp til din standard. Jeg husker den politikk-tråden din. Det jeg husker best er at du hele tiden ROPTE og kverulerte til alle som kom med motargument. Det syns ihvertfall ikke jeg vitner om god diskusjonsteknikk og høy intelligens.... Jeg håper inderlig at moderator snart befrir deg fra din pine da det ikke virker som du evner å holde deg borte så lenge du har en aktiv profil her Anonymous poster hash: 106bb...bee Jeg vet hvilken tråd du sikter til, og den som ropte var ikke meg. Det var anonym som ble forvekslet med meg etter at jeg ble quotet. Litt innviklet, kanskje? Ihvertfall noen som ikke forstod det, og påstod at det var meg. Beklager å måtte skuffe deg. Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvem du er også, og du har lagt meg for hat fordi jeg mener at det er viktigere ting i politikken enn hva du får i trygd! Og der kom hersketeknikken din Du er fantastisk forutsigbar. Men du aner nok ikke hvem jeg er, kjære deg (se, jeg kan jeg også), og for tiden er jeg hjemme i ulønnet foreldrepermisjon, så jeg mottar ikke annen trygd enn barnetrygden for barna mine. Men uansett om man mottar trygd eller ikke, betyr ikke det at man ikke kan være samfunnsbevisst selv om det virker som du tror det. Jeg tviler vel egentlig på at du har noen særlig til jobb selv, noe må jo denne mindreverdighetsfølelsen og trangen til å fremheve deg selv komme fra. Men bare slapp av, alle jobber er viktige for å få samfunnet til å fungere, så om du sitter i kassa på Super'n eller er Erna's høyre hånd så gjør du helt sikkert en nyttig jobb! Anonymous poster hash: 106bb...bee
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 26. august 2013 #54 Skrevet 26. august 2013 Det sier litt om deg, og du har tydeligvis funnet riktig forum for deg! Good for you! Jeg vil tippe du faktisk er en av de aller smarteste her inne, og det mener jeg også! Litt rart at du ikke føler at du får litt lite ut av å være her på forumet...... Syntes du ikke det blir litt tomt og intetsigende å diskutere trygd og barnesko i lengen? Ja, jeg har nok funnet forumet for meg siden jeg gidder å være her nærmest daglig. At du anser meg for å være "en av de smarteste"......vel, beklager, men akkurat det tar jeg ikke som et kompliment! Jeg kan diskutere det meste, og jeg føler meg langtfra for god til å diskuterer hverdagens trivialiteter, jeg har faktisk startet flere tråder om sånne emner selv. Som småbarnsmamma som har vært lenge borte fra gamet, finner jeg at jeg lurer på når tid andre kjøpte de første skoene til babyene, når andre skiftet vognbagen ut med sportsdelen og andre "hjernedøde" emner. Jeg har fått hjelp til utrolig mange småting her inne, og ikke minst har jeg fått støtte og trøst når jeg trenger det. Så ja, jeg har funnet forumet for meg, men jeg skjønner jo at det ikke passer for alle. Det jeg ikke skjønner, er ditt behov for å rakke ned på de som er opptatt av når lønna kommer eller lurer på når det er vanlig å vaske babyklærne... Hva med å respektere at man er ulike, og prøve å fremstå med en viss verdighet?
☆☆☆ Skrevet 26. august 2013 #55 Skrevet 26. august 2013 Finn det litt sært at du hissar deg opp over at dei folka du oppfordra til å forlate tråden om den ikkje tiltalte dei oppfordrar deg til å forlate forumet om det ikkje tiltalar deg. Dei dikterar ikkje deg meir enn du dikterar dei, dei berre påpeikar at deltskelse på dib er frivillig sjølv om profilen din framleis er aktiv.
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #56 Skrevet 26. august 2013 Jeg syntes det er interessant! Jeg er interessert i mennesker og atferd. Her inne er det mye rart! At det er mye rart her inne har du helt rett i, og noe av det aller rareste jeg har opplevd her er deg. Jeg har aldri opplevd noen som har så høye tanker om seg selv og som mener at deres meninger og ideer er de eneste riktige på samme måte som du fremstår her. Du sier at du ikke er smartere enn andre, men hvert innlegg du skriver beviser at det er akkurat det du mener. Du syns at andre er idioter som diskuterer vaskeråd, skolematriell og navn. Du sier at du "prøver" å starte interessante tråder, men det er ingen som klarer å leve opp til din standard. Jeg husker den politikk-tråden din. Det jeg husker best er at du hele tiden ROPTE og kverulerte til alle som kom med motargument. Det syns ihvertfall ikke jeg vitner om god diskusjonsteknikk og høy intelligens.... Jeg håper inderlig at moderator snart befrir deg fra din pine da det ikke virker som du evner å holde deg borte så lenge du har en aktiv profil her Anonymous poster hash: 106bb...bee Jeg vet hvilken tråd du sikter til, og den som ropte var ikke meg. Det var anonym som ble forvekslet med meg etter at jeg ble quotet. Litt innviklet, kanskje? Ihvertfall noen som ikke forstod det, og påstod at det var meg. Beklager å måtte skuffe deg. Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvem du er også, og du har lagt meg for hat fordi jeg mener at det er viktigere ting i politikken enn hva du får i trygd! Og der kom hersketeknikken din Du er fantastisk forutsigbar. Men du aner nok ikke hvem jeg er, kjære deg (se, jeg kan jeg også), og for tiden er jeg hjemme i ulønnet foreldrepermisjon, så jeg mottar ikke annen trygd enn barnetrygden for barna mine. Men uansett om man mottar trygd eller ikke, betyr ikke det at man ikke kan være samfunnsbevisst selv om det virker som du tror det. Jeg tviler vel egentlig på at du har noen særlig til jobb selv, noe må jo denne mindreverdighetsfølelsen og trangen til å fremheve deg selv komme fra. Men bare slapp av, alle jobber er viktige for å få samfunnet til å fungere, så om du sitter i kassa på Super'n eller er Erna's høyre hånd så gjør du helt sikkert en nyttig jobb! Anonymous poster hash: 106bb...bee Jeg har både utdannelse og jobb. Det hadde du visst om du hadde lest noen av innleggene jeg har svart på her inne tidligere. Jeg er vernepleier og jobber med barn, faktisk. Har gitt flere råd da det gjelder adferd ol. Da det gjelder denne "hersketeknikken" du nevner skjønner jeg ikke helt hva du mener. Det jeg skrev om trygd til deg, har ikke noe med å rakke ned på pesoner som har behov for trygd å gjøre, men jeg legger mer vekt på politiske saker som miljø og skole enn jeg gjør på trygdesatsene. Hadde jeg vært trygdet hadde jeg sikkert tenkt annerledes. Jeg syntes miljø er viktigere og alle burde stemme ut ifra hva DE mener er viktig.
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #57 Skrevet 26. august 2013 Finn det litt sært at du hissar deg opp over at dei folka du oppfordra til å forlate tråden om den ikkje tiltalte dei oppfordrar deg til å forlate forumet om det ikkje tiltalar deg. Dei dikterar ikkje deg meir enn du dikterar dei, dei berre påpeikar at deltskelse på dib er frivillig sjølv om profilen din framleis er aktiv. Hadde du lest innleggene i en sammenheng hadde du sett at jeg gjorde det etter at de oppfordret meg. Den tok du bare ikke, da. Mamman til Will og Ailo f.eks. laget en egen tråd om at man burde holde seg unna tråder som ikke var interessante, samtidig som hun går inn her og sier at jeg ikke burde skrive noe siden jeg har bedt om å bli slettet.... Logisk? Tenk litt på den! Jeg hisser meg ikke opp i det heletatt. Jeg sier bare hva jeg observerer. At dere er så mange som nærmest halshugger meg for mine meninger blåser jeg i! Jeg er ærlig, det er det fader ikke mange som tørr å være her inne. Kom ikke her og si at du syntes det er interessant å lese 5 tråder om navnet Lilly på 2 dager! Pennal-tråden tok jo helt av! Kom ikke her og si at jeg er den eneste brukeren som syntes det er fullstendig på trynet å be damer på et forum avgjøre hvilket pennal ungen din skal ha når han begynner i 1. klasse. Her inne virker det som om jeg er den eneste som syntes slikt er fullstendig uinteressant, og der for skriver jeg om det! Fordi jeg ikke tror på dere!
☆☆☆ Skrevet 26. august 2013 #58 Skrevet 26. august 2013 Finn det litt sært at du hissar deg opp over at dei folka du oppfordra til å forlate tråden om den ikkje tiltalte dei oppfordrar deg til å forlate forumet om det ikkje tiltalar deg. Dei dikterar ikkje deg meir enn du dikterar dei, dei berre påpeikar at deltskelse på dib er frivillig sjølv om profilen din framleis er aktiv. Hadde du lest innleggene i en sammenheng hadde du sett at jeg gjorde det etter at de oppfordret meg. Den tok du bare ikke, da.Mamman til Will og Ailo f.eks. laget en egen tråd om at man burde holde seg unna tråder som ikke var interessante, samtidig som hun går inn her og sier at jeg ikke burde skrive noe siden jeg har bedt om å bli slettet.... Logisk? Tenk litt på den! Jeg hisser meg ikke opp i det heletatt. Jeg sier bare hva jeg observerer. At dere er så mange som nærmest halshugger meg for mine meninger blåser jeg i! Jeg er ærlig, det er det fader ikke mange som tørr å være her inne. Kom ikke her og si at du syntes det er interessant å lese 5 tråder om navnet Lilly på 2 dager! Pennal-tråden tok jo helt av! Kom ikke her og si at jeg er den eneste brukeren som syntes det er fullstendig på trynet å be damer på et forum avgjøre hvilket pennal ungen din skal ha når han begynner i 1. klasse. Her inne virker det som om jeg er den eneste som syntes slikt er fullstendig uinteressant, og der for skriver jeg om det! Fordi jeg ikke tror på dere! Pennaltråden anar eg ingen ting om, har sikkert hoppa over den då eg ikkje har skulebarn. Namnetrådar både les eg og svarar på, og har kanskje svart på fleire om same namn (Lilly er fint, forresten). Diskusjon om noko ein har sagt i ein tråd i ein anna tråd unngår eg for det meste, det fører aldri til konstruktive diskusjonar. Poenget er ikkje korvidt ein interesserar seg for alt som blir diskutert her inne, heller korvidt ein synes det er greit at andre har andre interesser enn ein sjølv. Du har tydeligvis teke konsekvensen av at du irriterar deg over dei som har andre interresser enn deg sjølv og bestemt deg for å forlate forumet (om eg forstår deg rett), og det er ei grei løysing. Andre av oss har ikkje sett lyset enda..
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #59 Skrevet 26. august 2013 Jeg syntes det er interessant! Jeg er interessert i mennesker og atferd. Her inne er det mye rart! At det er mye rart her inne har du helt rett i, og noe av det aller rareste jeg har opplevd her er deg. Jeg har aldri opplevd noen som har så høye tanker om seg selv og som mener at deres meninger og ideer er de eneste riktige på samme måte som du fremstår her. Du sier at du ikke er smartere enn andre, men hvert innlegg du skriver beviser at det er akkurat det du mener. Du syns at andre er idioter som diskuterer vaskeråd, skolematriell og navn. Du sier at du "prøver" å starte interessante tråder, men det er ingen som klarer å leve opp til din standard. Jeg husker den politikk-tråden din. Det jeg husker best er at du hele tiden ROPTE og kverulerte til alle som kom med motargument. Det syns ihvertfall ikke jeg vitner om god diskusjonsteknikk og høy intelligens.... Jeg håper inderlig at moderator snart befrir deg fra din pine da det ikke virker som du evner å holde deg borte så lenge du har en aktiv profil her Anonymous poster hash: 106bb...bee Jeg vet hvilken tråd du sikter til, og den som ropte var ikke meg. Det var anonym som ble forvekslet med meg etter at jeg ble quotet. Litt innviklet, kanskje? Ihvertfall noen som ikke forstod det, og påstod at det var meg. Beklager å måtte skuffe deg. Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvem du er også, og du har lagt meg for hat fordi jeg mener at det er viktigere ting i politikken enn hva du får i trygd! Og der kom hersketeknikken din Du er fantastisk forutsigbar. Men du aner nok ikke hvem jeg er, kjære deg (se, jeg kan jeg også), og for tiden er jeg hjemme i ulønnet foreldrepermisjon, så jeg mottar ikke annen trygd enn barnetrygden for barna mine. Men uansett om man mottar trygd eller ikke, betyr ikke det at man ikke kan være samfunnsbevisst selv om det virker som du tror det. Jeg tviler vel egentlig på at du har noen særlig til jobb selv, noe må jo denne mindreverdighetsfølelsen og trangen til å fremheve deg selv komme fra. Men bare slapp av, alle jobber er viktige for å få samfunnet til å fungere, så om du sitter i kassa på Super'n eller er Erna's høyre hånd så gjør du helt sikkert en nyttig jobb! Anonymous poster hash: 106bb...bee Her er forresten tråden jeg fant interessant og som jeg har svart i. Du kan jo lese den og se hva du syntes om svarene mine i den. Har ikke brukt kunnskapene fra kassa på rimi i de rådene der, og kom gjerne med tilbakemeldinger på tipsene mine i den tråden, siden du er sikker på at jeg ikke har en utdannelse. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144074321-jente-snart-5-år-som-velger-å-tisse-i-senga-si-om-kvelden-før-hun-sovner/
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #61 Skrevet 26. august 2013 go on..... Spennende og gøy med noen som tør si sannheten for en gangs skyld? Følg med og nyt, snart er det slutt på morroa og tilbake til kose-mosinga og "hvem farge er finest av blå og grønn"-tråder..... Endelig noen som tørr si det vi alle lurer på: Er alle her inne litt tilbakestående? Fortsett Vinglepetrine, jeg er profilert her og tørr ikke si det du sier, men skulle gjerne gjort det! Anonymous poster hash: 8a118...c1e
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 26. august 2013 #62 Skrevet 26. august 2013 Joda, er morsomt med slike tråder Mange synspunkter som kom frem her. Men ble mye av at noen tydligvis skulle ta hverandre litt her.. Og da mister tråden liksom litt av betydningen syntes jeg iallefall da.. Når to stk (eller fler) "kupper" tråder med sitering av sitering av sitering av sitering av sitat hvor de drittslenger hverandre etter tur mister jeg iallefall totalt den røde tråden. Men når det er sagt, hvorfor gidder vi egentlig å bry oss så fælt? Altså, jeg hadde skjønt det om dette var nabolaget vårt og det direkte hadde betydning for våre hverdagsliv. Men dette er jo bare ett nettforum da.. Velg dine kamper tenker nå jeg.. Jeg gidder ikke lage full ståhei her da jeg kanskje har nok av det i privatlivet mitt? Her inne er læxeplassen min.. Her og på do
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #63 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor ikke heller bare slette seg selv da Vinglepetrine, siden de aller fleste herinne er så dumme likevel? Må jo være ensomt å være den eneste smarte her Anonymous poster hash: 3299a...5f7 Haha, jo ba om å bli sletter forrige uke, men det har ikke skjedd enda. Har purret på moderatorene i dag igjen! Sier ikke at jeg er den smarteste her, men jeg vil være et sted hvor jeg kan spørre om noe og få råd fra oppegående mennesker. Folk som ikke vet hvor man får kjøpt sko til en 4-åring eller som ikke vet at det ikke heter "hvordan film", eller vurderer å kalle sin datter Melena har jeg vanskelig for å ta seriøst, og ihvertfall vanskelig for å ta imot råd fra. Men fo all del, flott at noen syntes slikt er helt greit og veldig spennende! Du er så perfekt du.. Rart du ikke har skjønt at folk er forskjellige............ Anonymous poster hash: d6c12...55f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #64 Skrevet 26. august 2013 ...kan noen sende meg popcornet? Skal du kose deg med popcorn burde du heller gå inn på tråden "Når vasket dere babytøyet?" Den tror jeg virkelig kan utvikle seg til å bli både spennende og givende! En skikkelig BIM/DIM tråd, av god kvalitet! Her er link : http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144075553-hvor-lenge-før-termin-begynner-dere-å-vaske-babyklærne/ Eller hva med denne, om moren som ga ungen en fridag og glemte å gi beskjed til barnehagen?!?Kom deg i jobb så blir det sikkert lettere Både jeg og mannen jobber fullt og vi løser likevel husarbeidet elegant. Null stress og vi holder ikke på til midnatt heller, senest en halvtime etter at unga sover er vi i mål - uten å ha stressa Kan utvikle seg til å bli en riktig så spennende thriller. Hva VIL barnehagen si, mon tro? Tipper hun finner svarer her inne, og ingen andre steder! Anonymous poster hash: 83704...f9e Det var jeg som skrev den tråden! Og hvem faen er du til å dømme! Jeg gav barnet mitt en fridag for å tilbringe tid med ungen min.. "kom deg tilbake i jobb".. Herrefred, noen mennesker burde faktisk vært buret inne.. Du jobber vel så mye selv, at du aldri har tid til dine barn du.. For å jobbe er det eneste riktige!! Hva skal man med barn egentlig?... Jiiis.. Anonymous poster hash: d6c12...55f
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #65 Skrevet 26. august 2013 Hvorfor ikke heller bare slette seg selv da Vinglepetrine, siden de aller fleste herinne er så dumme likevel? Må jo være ensomt å være den eneste smarte her Anonymous poster hash: 3299a...5f7 Haha, jo ba om å bli sletter forrige uke, men det har ikke skjedd enda. Har purret på moderatorene i dag igjen! Sier ikke at jeg er den smarteste her, men jeg vil være et sted hvor jeg kan spørre om noe og få råd fra oppegående mennesker. Folk som ikke vet hvor man får kjøpt sko til en 4-åring eller som ikke vet at det ikke heter "hvordan film", eller vurderer å kalle sin datter Melena har jeg vanskelig for å ta seriøst, og ihvertfall vanskelig for å ta imot råd fra. Men fo all del, flott at noen syntes slikt er helt greit og veldig spennende! Du er så perfekt du.. Rart du ikke har skjønt at folk er forskjellige............ Anonymous poster hash: d6c12...55f Her er et svar som beviser akkurat hva jeg mener! Jeg sier at JEG har vanskelig for å ta mennesker som dette seriøst men også at det er flott at noen syntes det er greit og spennende. Det vil jo faktisk si at jeg i ganske klar tekst mener at folk er forskjellige. Så kommer anonym inn og svarer dette: "Rart du ikke har skjønt at folk er forskjellige............ " Fantastisk! På denne anonyme er det vel ganske tydelig at hjernen ikke er koblet til i dag! Takk til deg, kjære anonym, du har akkurat bevist det jeg har prøvd å si her! Love it!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #66 Skrevet 26. august 2013 Kjekt å motsi seg selv så til de grader altså Anonymous poster hash: d6c12...55f
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #67 Skrevet 26. august 2013 Kjekt å motsi seg selv så til de grader altså Anonymous poster hash: d6c12...55f Ja, du gikk på en smell der!
Himmel og hav Skrevet 26. august 2013 #68 Skrevet 26. august 2013 - Mamma, mamma! Det gjør så vondt når jeg skaller hodet i veggen! - Slutt å skalle hodet i veggen, da. - Nei, det vil jeg ikke!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #69 Skrevet 26. august 2013 Her er forresten tråden jeg fant interessant og som jeg har svart i. Du kan jo lese den og se hva du syntes om svarene mine i den. Har ikke brukt kunnskapene fra kassa på rimi i de rådene der, og kom gjerne med tilbakemeldinger på tipsene mine i den tråden, siden du er sikker på at jeg ikke har en utdannelse. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144074321-jente-snart-5-år-som-velger-å-tisse-i-senga-si-om-kvelden-før-hun-sovner/ Jeg sa ikke at jeg ikke trodde du hadde en utdannelse, jeg bare luftet om manglende suksess i arbeidslivet kan være en av grunnene til at du har et ganske unormalt behov for å hevde deg selv mens du tråkker på andre. Hvis det stemmer at du er vernepleier (her inne tror jeg ikke helt på hva jeg blir fortalt), så røyk den teorien min. Da er det nok noe annet som har gjort deg til den mest uspiselige person jeg har vært i kontakt med. Jeg husker tråden du linker til, og jeg husker også at du ble så frustrert over å ikke få stående applaus og nok "liker" på rådet ditt (som var et helt ok råd som flere andre også mente var riktig reaksjon) at du truet med å slette deg og aaaaaldri komme tilbake. Sutring er sjeldent sjarmerende. Jeg beklager, men jo mer du "snakker", jo mer holder jeg på min første kommentar i denne tråden. Du er virkelig en av de rareste personene her inne. Anonymous poster hash: 106bb...bee
Gjest Vinglepetrine Skrevet 26. august 2013 #70 Skrevet 26. august 2013 Her er forresten tråden jeg fant interessant og som jeg har svart i. Du kan jo lese den og se hva du syntes om svarene mine i den. Har ikke brukt kunnskapene fra kassa på rimi i de rådene der, og kom gjerne med tilbakemeldinger på tipsene mine i den tråden, siden du er sikker på at jeg ikke har en utdannelse. http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144074321-jente-snart-5-år-som-velger-å-tisse-i-senga-si-om-kvelden-før-hun-sovner/ Jeg sa ikke at jeg ikke trodde du hadde en utdannelse, jeg bare luftet om manglende suksess i arbeidslivet kan være en av grunnene til at du har et ganske unormalt behov for å hevde deg selv mens du tråkker på andre. Hvis det stemmer at du er vernepleier (her inne tror jeg ikke helt på hva jeg blir fortalt), så røyk den teorien min. Da er det nok noe annet som har gjort deg til den mest uspiselige person jeg har vært i kontakt med. Jeg husker tråden du linker til, og jeg husker også at du ble så frustrert over å ikke få stående applaus og nok "liker" på rådet ditt (som var et helt ok råd som flere andre også mente var riktig reaksjon) at du truet med å slette deg og aaaaaldri komme tilbake. Sutring er sjeldent sjarmerende. Jeg beklager, men jo mer du "snakker", jo mer holder jeg på min første kommentar i denne tråden. Du er virkelig en av de rareste personene her inne. Anonymous poster hash: 106bb...bee Nok en gang tar du feil. Jeg sutret ikke over mangel på applaus, jeg siktet til en helt annen tråd hvor en bruker skrev et innlegg som var veldig bra. To innlegg etter henne svarte en av de profilerte akkurat det samme som hun første og hun fikk en drøss med likes av de andre profilerte her inne. Det syntes jeg er rart! Derfor skrev jeg at det virket som de profilerte som "kjenner" hverandre liker og applauderer hverandre enda noen andre faktisk svarte akkurat det samme noen innlegg før. Den andre dama fikk ikke en jævla like eller kommentar. Prøv å samle trådene litt før du slenger fra deg!
Cat.68 Skrevet 26. august 2013 #71 Skrevet 26. august 2013 - Mamma, mamma! Det gjør så vondt når jeg skaller hodet i veggen! - Slutt å skalle hodet i veggen, da. - Nei, det vil jeg ikke! Hahaha, fantastisk.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #72 Skrevet 26. august 2013 Nok en gang tar du feil. Jeg sutret ikke over mangel på applaus, jeg siktet til en helt annen tråd hvor en bruker skrev et innlegg som var veldig bra. To innlegg etter henne svarte en av de profilerte akkurat det samme som hun første og hun fikk en drøss med likes av de andre profilerte her inne. Det syntes jeg er rart! Derfor skrev jeg at det virket som de profilerte som "kjenner" hverandre liker og applauderer hverandre enda noen andre faktisk svarte akkurat det samme noen innlegg før. Den andre dama fikk ikke en jævla like eller kommentar. Prøv å samle trådene litt før du slenger fra deg! Jeg vet hva du mente, og det gjør du også. Anonymous poster hash: 106bb...bee
Cat.68 Skrevet 26. august 2013 #73 Skrevet 26. august 2013 Nå har jeg fulgt denne tråden en stund og det skriiiiiiiiker i meg å si noen mindre flatterende ting men prøver for harde livet å la være. Synes ikke du skal snakke så veldig høyt om ærlighet og oppriktighet Vinglepetrine, og du vet godt hvorfor jeg mener det.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #74 Skrevet 26. august 2013 Oi, barnsligheten lenge leve du Petrine. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor du på død og liv må være her jeg, siden du synes det er så mange hjernedøde folk her. JA, selv om du har valgt å slette deg fra forumet. Du må bare fortsette helt til du ikke kan lenger. Men du, du veit at innleggene dine blir stående selv om du sletter deg? Eneste forskjellen er at du ikke kan skrive innlegg med nicket ditt. Anonymous poster hash: fc084...d24
Anonym bruker Skrevet 26. august 2013 #75 Skrevet 26. august 2013 Enig, cat.68 Anonymous poster hash: d6c12...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå